SsangYong Rexton opinie, oceny użytkowników, SsangYong Rexton spalanie 2007r. (strona 1)

Opinie o samochodach SsangYong Rexton

2007r.

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 6.00/10

SsangYong Rexton spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
11.25
trasa
-.--/-.--
9.25
cykl mieszany
-.--/-.--
10.00

Oceny SSANGYONGA REXTON

andrzej2017-09-28

Ogólna ocena:

5/10

Jak jeździ - to fajnie ! Jak się popsuje - to chyba lepiej kupić we Francji lub GB za 10.ooo drugiego i potraktować jak dawcę organów , choć nie ma gwarancji że na szmelcu długo pojeździ. Ale jak przyjdzie zapłacić za nową chłodnicę wody 2500, klimy 2000 i jeszcze trzeba na nie czek...
Opinia o układzie napędowym:
Praktycznie da się nim jeździć w zakresie 50 -120 bez zmiany biegów - bardzo elastyczny , baaardzo brakuje 6 biegu ! Skrzynie - ma bardzo krótkie przełożenia , a powyżej 100 da się jechać tylko na 5 biegu - żadna redukcja nie poprawi przyspieszenia . Przyspiesza tak sobie/ łamane przez ...
Opinia o komforcie:
Dość dobrze zestrojone zawieszenie , zadziwiająco komfortowe, na pewno nie powoduje wypadania plomb z zębów nawet na wyboistych drogach , choć na krótkich , gęsto rozsianych nierównościach trochę myszkuje. Podobna charakterystyka z pełnym obciążenie, z tym że jakby wygodniej i stabiln...
Opinia o nadwoziu:
10 lat i brak rdzy, przy całkiem przyzwoitej powłoce lakierniczej . Fotele łatwo składane /rozkładane w każdej konfiguracji (2+5, 2+3, 2+2 2+1,2+0+2, 2+0+1) materiały wykończeniowe mogły być lepszej jakości (przy przebiegu 90000 wyglądają jak passat po 300000). Bagażnik świetnie dost...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto duże, wysokie i ciężkie zatem na nierównościach , koleinach itp. niezbyt precyzyjne, mimo to uciążliwego bujania na boki nie zaobserwowałem. kwestia przyczepności - to głównie kwestia opon, oraz sprawności amortyzatorów (trzeba zadbać jak w każdym ciężkim aucie ). Hamulce tuta...

Średnie oceny SSANGYONG REXTON

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
0.00%
głosów 0
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
50.00%
głosów 1
Nie
50.00%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
6.5/10
Układ kierowniczy
6.5/10
Hamulce
5.0/10
Parkowanie
6.5/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
7.0/10
Silnik
7.0/10
Przyspieszenie 0-100km
7.0/10
Przyspieszenie 60-120km
6.5/10
Przyspieszenie 80-120km
6.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.0/10
Fotele przednie
8.0/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.0/10
Wyciszenie
7.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.5/10
Przestrzeń z tyłu
8.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.0/10
Możliwość aranżacji
8.5/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.5/10
Widoczność w lusterkach
8.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.5/10
Elektronika
8.5/10
Naprawy
Niezawodność
6.0/10
Koszty napraw
4.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
1
Układ jezdny
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Awaryjność
1
Komfort jazdy
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem SsangYong Rexton brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda CX-5.

SsangYong Rexton

SsangYong Rexton

Mazda CX-5

Najciekawsza opinia użytkownika o SsangYongu Rexton

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: andrzej

liczba głosów: 62

SsangYong Rexton 2700 KM 2007r. terenowy

Ocena ogólna

Jak jeździ - to fajnie ! Jak się popsuje - to chyba lepiej kupić we Francji lub GB za 10.ooo drugiego i potraktować jak dawcę organów , choć nie ma gwarancji że na szmelcu długo pojeździ. Ale jak przyjdzie zapłacić za nową chłodnicę wody 2500, klimy 2000 i jeszcze trzeba na nie czekać 3 tygodnie to może brakować cierpliwości !!!!

Układ napędowy

Praktycznie da się nim jeździć w zakresie 50 -120 bez zmiany biegów - bardzo elastyczny , baaardzo brakuje 6 biegu ! Skrzynie - ma bardzo krótkie przełożenia , a powyżej 100 da się jechać tylko na 5 biegu - żadna redukcja nie poprawi przyspieszenia . Przyspiesza tak sobie/ łamane przez nieźle , ale wyje przy tym jak stado pawianów

Widoczność

Widoczność oceniam bardzo dobrze - wysoko się siedzi , do przodu i na boki widać wszystko. DO tyłu widoczność pogarszają zagłówki. Do cofania dobrze sprawdza się kamerka . Lusterka całkiem przyzwoite . Na pochwałę zasługuje ich bardzo wydajne ogrzewanie elektryczne (szybkie odszranianie)

Komfort

Dość dobrze zestrojone zawieszenie , zadziwiająco komfortowe, na pewno nie powoduje wypadania plomb z zębów nawet na wyboistych drogach , choć na krótkich , gęsto rozsianych nierównościach trochę myszkuje. Podobna charakterystyka z pełnym obciążenie, z tym że jakby wygodniej i stabilniej ! fotele przednie dobrze wyprofilowane i dają się nieźle ustawić - nawet w dalszych trasach wysiada się bez wrażenia zmęczenia . tylne dzięki regulowanemu oparciu tylnemu -też są chwalone. Trzeci rząd (auto 7-mio miejscowe ) wygodne tylko u osób po amputacji kończyn dolnych ! Wyciszenie w miarę - przy prędkościach do 100 km/h nawet dobre , przy 140 szum nie do wytrzymania na dłuższą trasę - po 50 -100 km autostrady odruchowo zwalnia się poniżej 120 i da się jechać .

Nadwozie

10 lat i brak rdzy, przy całkiem przyzwoitej powłoce lakierniczej . Fotele łatwo składane /rozkładane w każdej konfiguracji (2+5, 2+3, 2+2 2+1,2+0+2, 2+0+1) materiały wykończeniowe mogły być lepszej jakości (przy przebiegu 90000 wyglądają jak passat po 300000). Bagażnik świetnie dostępny, klapa tylna otwiera się na tyle wysoko ,że nie rozbija się głowy . Schowki i uchwyty na napoje -poprawne , wtyczki prądu rozmieszczone rozsądnie , to co trzeba dostępne z miejsca kierowcy w sposób zadowalający. Na brak miejsca może utyskiwać tylko pasażer trzeciego rzędu foteli (o ile da radę się jeszcze odezwać !) .

Układ jezdny

Auto duże, wysokie i ciężkie zatem na nierównościach , koleinach itp. niezbyt precyzyjne, mimo to uciążliwego bujania na boki nie zaobserwowałem. kwestia przyczepności - to głównie kwestia opon, oraz sprawności amortyzatorów (trzeba zadbać jak w każdym ciężkim aucie ). Hamulce tutaj lepiej nazwać spowalniaczami . Ręczny co 2 miesiące do podciągnięcia i regulacji . Parkowanie z kamerką z tyłu -bez problemu,

Naprawy

sami przyznacie, że "grubo" jak na tak symboliczny przebieg i kilka miesięcy od jednej naprawy do drugiej . Jakość podzespołów -pożal się Boże ! Z chłodnic obsypują się lamelki po trzaśnięciu klapą silnika niczym igły z bożonarodzeniowej choinki w maju !!!! koszty i D O S T Ę P N O Ś Ć (!) części -tragedia . Jedyne co można zapisać na + (plus) to fakt ,że jak dotąd zawsze dojechał do domu

Wentylacja i ogrzewanie

Wydajność bardziej niż poprawna . Nie oceniłem na 10 ponieważ latem klima zbyt wydajna - i trzeba ustawiać temperaturę na 25-26 stopni żeby nie zamarznąć . Ogrzewanie szybko dostępne po uruchomieniu silnika i bardzo wydajne. Rewelacyjne klimatyzowanie całego auta poprzez nawiewy 2 i 3 rzędu . Przy tym auto w słońcu się zbyt mocno i szybko nie nagrzewa (o dziwo bo ciemny grafit) , może przez fabrycznie przyciemnione szyby ??

Elektryka/elektronika

ze zdziwieniem nie mam się do czego przyczepić . Wszystko działa .

Zobacz również opinie:

SsangYong Rexton: terenowy

SsangYong Rexton: olej napędowy, turbo diesel

SsangYong Rexton: 2.2, 2.7, 2.9

SsangYong Rexton: 2016, 2007, 2005, 2004