Subaru Impreza opinie, oceny użytkowników, Subaru Impreza spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Subaru Impreza

Liczba ocen: 39

Åšrednia ocena: 8.92/10

Subaru Impreza spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.68/12.80
7.00
trasa
10.03/9.70
6.00
cykl mieszany
12.48/11.10
6.50

Oceny SUBARU IMPREZA

2010-02-18

Ogólna ocena:

10/10

Jeździłam wieloma samochodami, jednak uczciwie mówiąc - subaru najbardziej mnie zadowala. Daje najwięcej przyjemności z jazdy. Daje też poczucie bezpieczeństwa. Nie znaczy to, że zadowoli każdego. Subaru Impreza to auto dla kierowcy, który ceni wyśmienity napęd i trakcję, dynamiczny s...
Opinia o układzie napędowym:
Ogólnie bez zarzutu - jak na moc 150 KM. Najsłabszym elementem samochodu jest skrzynia biegów - a konkretnie trudność we "wchodzeniu" 1 i 2 przełożenia. Natomiast wsteczny rozwiązany jest zankomicie. Silnik jest i elastyczy, i dynamiczny (duży moment obrotowy)
Opinia o nadwoziu:
Karoseria jest rzeczą gustu, poza tym subaru nie kupuje się dla karoserii, choć mnie się podoba. Bagażnik spory, lecz płytki - norma w samochodach z napedem na cztery. Ergonomia wzorowa, przestrzeń z przodu również, z tyłu nie wiem (podobno nieźle), jakość materiałów ok - nie jest to ...
Opinia o układzie jezdnym:
Ten samochód słynie z perfekcyjnego trzymania się nawierzchni i z każdym przejechanym kilometrem - zwłaszcza zimą - w pełni to potwierdza.Subaru nieustannie mnie zadziwia - tak świetnie się prowadzi, zwłaszcza w zakretach i na sliskiej nawierzchni. Żaden samochód z przednim/tylnym napę...

Lech Wójcik2008-08-14

Ogólna ocena:

10/10

Drogie auto, droga eksploatacja (hamulce często wymieniane, koszty paliwa), ale odpłaca się z nawiążką jeśli chodzi o parametry jezdne, bezpieczeństwo i radość z jazdy po śliskim.
Opinia o układzie napędowym:
Nie ma się do czego przyczepić. Przyspiesza rewelacyjnie, elastycznośc ze względu na silnik Boxer, właściwie każdy bieg rozpędza auto.
Opinia o komforcie:
Auto nie jest ani przesadnie twarde, ani miÄ™kkie. Nie ma problemu na gÅ‚adkim asfalcie, nie ma na dziurach, chociaż niski profil opon nie pozwala traktować auta jako terenówki. Fotele sportowe z przodu pozwalaja na przejechanie tysiÄ…ca kilometrów bez odczuwania jakiegokolwiek zmÄ™czenia. Z tyÅ...
Opinia o nadwoziu:
Dla kierowcy i pasażera przestrzeni bardzo dużo. Z tyłu za maksymalnie odsuniętymi fotelami zostaje wówczas miejsca na styk. Auto jest tak skonstruowane, że najpotrzebniejsze rzeczy są pod ręką i tam gdzie powinny być. To się nazywa ergonomia. Gorzej jest z wymaganiami pasażerów (żony ...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto pozbawione elektroniki pozwala na szybka jazde, ktora w ekstremalnych warunkach bije na głowę konkurentów. Kompletnie nie czuje się, że jedziemy tak szybko. Niestety, łatwo uzyskiwana prędkość na seryjnych hamulcach jest mankamentem. 1,5 tony, 250 km/godz., wielotłoczkowe seryjne zaci...

2011-02-15

Ogólna ocena:

8/10

Zalety: sportowy pomruk silnika napęd AWD Wady: mała moc
Opinia o układzie napędowym:
Przy seryjnym wydechu który jest b. małej średnicy auto sprawia wrażenie jakby się dławiło. Samochód nie posiada jakiegoś szaleńczego przyśpieszenia ale napęd AWD trochę nadrabia niektóre braki.
Opinia o komforcie:
Zawieszenie jest robione na wygląd i czucie sportowego, dzięki czemu jest twardsze. Fotele z przodu bardzo dobrze trzymają na boki, są wygodne. Trasa Warszawa - Giżycko bez przemęczenia i bólu pleców. Niestety gdy przewozimy komplet pasażerów samochód staje się ospały. Cały czas słych...
Opinia o układzie jezdnym:
Pomimo iż auto posiada dosyć niewielką moc jak na tą markę samochodu jazda jest niesamowicie przyjemna. Wszystko nadrabiają przyjemne pomruki boksera pod maską. Seryjnie samochód posiada felgi 15 cali, ja zmieniłem je na 18 i nie widać żadnej różnicy w spalaniu jak i przyśpieszaniu.

2010-01-29

Ogólna ocena:

9/10

Auto rewelacyjnie trzyma sie drogi, ochoczo przyspiesza, a do tego sie nie psuje, jedynie komfort jazdy moze byc lepszy.
Opinia o układzie napędowym:
Potrzebuje obrotow dla dobrego efektu, ale jezdzac agresywnie komp. zadba o to by obroty nie spadaly przy krotkotrwalym zdjeciu nogi z gazu, natomiast jezdzac spokojnie nie robi tego.
Opinia o komforcie:
zawiezenie wysokie i swietnie dobrane ustawienie zarowno do szybszej jazdy na zakretach, do czego to auto wydaje sie stworzone jak i na autostradzie i nierownosciach. Rewelacja.
Opinia o nadwoziu:
Z przodu ok, z tylu dla dzieci w porzadku, doroslym nie polecam dlugiej podrozy. Jeden schowek nie wystarcza a jakosc plastiku dzis tez jest inna, natomiast swietne jest zabezpieczenie przed rdza takze od spodu. Nic do roboty.
Opinia o układzie jezdnym:
Widocznosc w tyl podczas parkowania moze byc pelniejsza zwlaszcza w lusterkach

2010-02-18

Ogólna ocena:

10/10

POzostawiam bez komentarza. Kocham ten samochód
Opinia o układzie napędowym:
Co do układu napędowego to tylko trzeba pamiętac o skrzyni biegów. 5-cio biegowa przy mocnej jeździe moze zawieśc. A tak bez żadnych wad.
Opinia o komforcie:
Jak to subaru, sztywne cho napewno nie tak jak STI. Fotele przednie kubełkowe (kwestia gustu) z tyłu wygodnie. Wyciszenie takie sobie wiadomo szyby bez ram...
Opinia o nadwoziu:
kwestia gustu mi sie baaaardzo podoba
Opinia o układzie jezdnym:
świetny samochód również do codziennej jazdy. Do upalania tylko STI. Trzeba liczy sie ze spalaniem średnio w granicach 13 L/100 km. Dobrze serwisowany nie powinien sprawia żadnych problemów, no i stały napęd 4x4. Serdecznie polecam

Åšrednie oceny SUBARU IMPREZA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
74.36%
głosów 29
Raczej tak
12.82%
głosów 5
Trudno powiedzieć
10.26%
głosów 4
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
2.56%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.6/10
Układ kierowniczy
9.4/10
Hamulce
7.8/10
Parkowanie
8.3/10
Napęd
Elastyczność
8.2/10
Skrzynia biegów
8.3/10
Silnik
9.1/10
Przyspieszenie 0-100km
8.6/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
8.6/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.2/10
Fotele przednie
8.6/10
Fotele tylne
7.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.5/10
Wyciszenie
6.2/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.5/10
Przestrzeń z tyłu
7.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.6/10
Bagażnik
7.9/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.8/10
Możliwość aranżacji
6.9/10
Karoseria
8.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.8/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.0/10
Elektronika
8.2/10
Naprawy
Niezawodność
8.3/10
Koszty napraw
5.1/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
14
Niezawodność
8
Układ jezdny
6
Nic
1
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
12
Spalanie
10
Inne
5
Wnętrze
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Subaru Impreza braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Subaru Legacy.

Subaru Impreza

Subaru Impreza

Subaru Legacy

Subaru Legacy

Najciekawsza opinia użytkownika o Subaru Impreza

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Lech Wójcik

liczba głosów: 121

Subaru Impreza WRX Kombi 2000 Turbo 225KM 2003r. kombi

Ocena ogólna

Drogie auto, droga eksploatacja (hamulce często wymieniane, koszty paliwa), ale odpłaca się z nawiążką jeśli chodzi o parametry jezdne, bezpieczeństwo i radość z jazdy po śliskim.

Układ napędowy

Nie ma się do czego przyczepić. Przyspiesza rewelacyjnie, elastycznośc ze względu na silnik Boxer, właściwie każdy bieg rozpędza auto.

Widoczność

Trzy wyskoie zagłówki ograniczają trochę widoczność, ale od tego są regulowane lusterka.

Komfort

Auto nie jest ani przesadnie twarde, ani miękkie. Nie ma problemu na gładkim asfalcie, nie ma na dziurach, chociaż niski profil opon nie pozwala traktować auta jako terenówki. Fotele sportowe z przodu pozwalaja na przejechanie tysiąca kilometrów bez odczuwania jakiegokolwiek zmęczenia. Z tyłu nie jeździłem ;-) Dzwięk jest basowy i miły dla ucha. Cicho nie jest, ale to zaleta.

Nadwozie

Dla kierowcy i pasażera przestrzeni bardzo dużo. Z tyłu za maksymalnie odsuniętymi fotelami zostaje wówczas miejsca na styk. Auto jest tak skonstruowane, że najpotrzebniejsze rzeczy są pod ręką i tam gdzie powinny być. To się nazywa ergonomia. Gorzej jest z wymaganiami pasażerów (żony i dzieci). Nie ma schowków, schoweczków, zakamarków. To nie ten rodzaj samochodu. Materiały wykończeniowe na wysokim poziomie. Nic nie trzeszczy i nie trąci tandetą.

Układ jezdny

Auto pozbawione elektroniki pozwala na szybka jazde, ktora w ekstremalnych warunkach bije na głowę konkurentów. Kompletnie nie czuje się, że jedziemy tak szybko. Niestety, łatwo uzyskiwana prędkość na seryjnych hamulcach jest mankamentem. 1,5 tony, 250 km/godz., wielotłoczkowe seryjne zaciski i zaledwie 294 mm średnicy tarcze hamulcowe z przodu. Troche zbyt mało. Jednak jeżdżąc normalnie, nie ma z tym kłopotu. Parkowanie jest utrudnione dużym promieniem skrętu.

Naprawy

Nikt w to nie uwierzy zapewne, ale do przebiegu 160 tys. km nie wymieniono ŻADNEJ części poza rozrządem, który jest obliczony na 120 tys. km. Jedyny wyjatek to akumulator, który ma gwarancję roczną (ciekawe) i nie dał rady po 2 zimach.

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja i wszystko co potrzebne.

Elektryka/elektronika

Nie mam uwag. Trudny dostęp do żarówek.

Zobacz również opinie:

Subaru Impreza: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Subaru Impreza: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Subaru Impreza: 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.5

Subaru Impreza: 2009, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993