Suzuki Ignis opinie, oceny użytkowników, Suzuki Ignis spalanie 2003r. (strona 1)

Opinie o samochodach Suzuki Ignis

2003r.

Liczba ocen: 3

Średnia ocena: 10.00/10

Suzuki Ignis spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
6.83/-.--
-.--
trasa
5.63/-.--
-.--
cykl mieszany
6.27/-.--
-.--

Oceny SUZUKI IGNIS

2011-02-15

Ogólna ocena:

10/10

Idealne auto do dynamicznej jazdy.Rewelacyjny silnik i skrzynia biegow.Zero proplemow z elektronika. Bardzo udany model. Ps: Suzuki Ignis Sport przebudowalem na auto rajdowe
Opinia o układzie napędowym:
Z calego auta najlepszy jest silnik. 4 cylindry, 16 zaworow, dwa walki rozrzadu ze zmiennymi fazami ,kute tloki (seria!), lancuch praktycznie bezobslugowy powoduja ze mozemy zapomniec o awariach jednostki napedowej. W trakcie 60000 km wymienilem czyjnik polozenia przepustnicy. Polecam. Ne znam au...
Opinia o komforcie:
Seryjne przednie fotele Recaro sa bardzo dobre, latwe w utrzymaniu czystosci.Auto jest autem miejskim wiec komplet pasazerow nie naje duzego komfortu. Seryjne zawieszenie pracuje dobrze, McPerson z przodu z drazkiem stabilizatora, oraz belka z tylu powoduja ze auto prowadzi sie dobrze.
Opinia o nadwoziu:
Suzuki Igmis Sport jest zbudowane na bazie miejskiej wersji,jakosc plastikow jest dobra, ciekawe akcenty znajdziemy na desce rozdzielczej, biale tarcze zegarow, niebieskie podswietlanie, sa mile dla oka. Jak kazde auto japonskie z tego okresu nie jest wzorem ergonomi, ale po chwili mozna sie przyzwy...
Opinia o układzie jezdnym:
Tak jak w kazdym japonskim aucie , seryjne hamulce pracuja srednio, niestety wielkosc tarczy hamulcowej do wagi auta nie pomagaja w osiagnieciu b.dobrego wyniku. Ale w wyposazeniu seryjnym mamy ABS i ESP ktore bardzo ulatwiaja codzienna eksploatacje. Seryjne wentylowane tarcza z przodu, oraz zwykle ...

piotrek2009-02-01

Ogólna ocena:

10/10

Idealne auto dla rodziny 2+1 na bliskie i dalsze (600km) wyjazdy. Poręćzny w mieście, wygodny i ekonomiczny w trasie. Gdyby był nadal produkowany kupiłbym bez wahania w wersji 4x4.
Opinia o układzie napędowym:
Sporadyczne trudności we włączaniu biegu wstecznego. Bez odczuwalnego wysiłku ciągnie przyczepę 400kg.
Opinia o komforcie:
Twarde zawieszenie=łatwość prowadzenia, auto nie "kłania" się na łukach. Fotele spartańskio twarde, ale wbrew pozorom-wygodne nawet w długiej trasie. Trochę głośno pow. 120km/h.
Opinia o nadwoziu:
Mimo małego wnętrza mięsci wygodnie 2 osoby z b. dużą ilością bagażu lub 4 z rozsądną ilością potrzebnych rzeczy. Materiały jak na ten segment - wystarczająco dobre. Karoseria wyjątkowo ładna.
Opinia o układzie jezdnym:
Idealny do parkowania i manewrowania w ciasnych przestrzeniach miejskich.

2009-07-12

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
SWIETNE AUTKO GOROACO POLECAM, MIALEM WIELE AUT ALE TO BIJE NA GLOWE INNE AUTA W TEJ POJEMNOSCI.KRYS

Średnie oceny SUZUKI IGNIS

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 3
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.7/10
Hamulce
8.7/10
Parkowanie
10.0/10
Napęd
Elastyczność
8.7/10
Skrzynia biegów
9.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
10.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.3/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.0/10
Resorowanie z obciążeniem
7.0/10
Fotele przednie
7.3/10
Fotele tylne
7.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.0/10
Wyciszenie
8.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.3/10
Bagażnik
8.3/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
6.7/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.7/10
Widocznośc do tyłu
7.3/10
Widoczność w lusterkach
8.7/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
9.3/10
Koszty napraw
9.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Suzuki Ignis brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai i20.

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis

Hyundai i20

Najciekawsza opinia użytkownika o Suzuki Ignis

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 144

Suzuki Ignis sport 1500 108KM 2003r. hatchback

Ocena ogólna

Idealne auto do dynamicznej jazdy.Rewelacyjny silnik i skrzynia biegow.Zero proplemow z elektronika. Bardzo udany model. Ps: Suzuki Ignis Sport przebudowalem na auto rajdowe

Układ napędowy

Z calego auta najlepszy jest silnik. 4 cylindry, 16 zaworow, dwa walki rozrzadu ze zmiennymi fazami ,kute tloki (seria!), lancuch praktycznie bezobslugowy powoduja ze mozemy zapomniec o awariach jednostki napedowej. W trakcie 60000 km wymienilem czyjnik polozenia przepustnicy. Polecam. Ne znam auta miejskiego u konkurencji , gdzie motpr bylby tak zbudowany. Seryjnie producent podaje przyspiesznie : 0-100km/km - 8,9 sek, i tak wlasnie auto przyspiesza. Suzuki potrzebuje benzyny 98oktanowej, poniewaz na 95 ( ale tylko w Polsce) pojawia sie problem z rowna praca. Po zatankowaniu dobrej benzyny , auto dziala perfekcyjnie. Bardzo krotka skrzynia biegow, az zacheca do szybkiej jazdy. Na pierwszych 3 biegach osiagamy 120km/h, auto jest bardzo elastyczne, ale przy wiekszyk predkosciach nie daje za duzo komfortu z jazdy ( ciagla jazda autostrada w Niemczech jest meczaca). Do 3500 obrotow auto jest powolne, po przekroczeniu 3500 tys obrotow , zalacza sie zmienna faza rozrzadu i auto kreci az do 6800.

Widoczność

Seryjene lusterka zewnetrzne sa bardzo duze.

Komfort

Seryjne przednie fotele Recaro sa bardzo dobre, latwe w utrzymaniu czystosci.Auto jest autem miejskim wiec komplet pasazerow nie naje duzego komfortu. Seryjne zawieszenie pracuje dobrze, McPerson z przodu z drazkiem stabilizatora, oraz belka z tylu powoduja ze auto prowadzi sie dobrze.

Nadwozie

Suzuki Igmis Sport jest zbudowane na bazie miejskiej wersji,jakosc plastikow jest dobra, ciekawe akcenty znajdziemy na desce rozdzielczej, biale tarcze zegarow, niebieskie podswietlanie, sa mile dla oka. Jak kazde auto japonskie z tego okresu nie jest wzorem ergonomi, ale po chwili mozna sie przyzwyczaic. Plus za dwa uchwyty na napoje, klime, elektryczne szyby.

Układ jezdny

Tak jak w kazdym japonskim aucie , seryjne hamulce pracuja srednio, niestety wielkosc tarczy hamulcowej do wagi auta nie pomagaja w osiagnieciu b.dobrego wyniku. Ale w wyposazeniu seryjnym mamy ABS i ESP ktore bardzo ulatwiaja codzienna eksploatacje. Seryjne wentylowane tarcza z przodu, oraz zwykle tarcze z tylu pracuja dobrze. Uklad kierowniczy jest bardzo dobry, auto zostalo zbudowane na bazie auta miejskiego , gdzie liczy sie latwosc przy parkowaniu. Suzuki Ignis posiada elektorniczne wspomaganie kierownicy.

Wentylacja i ogrzewanie

Seryjna klimatyzacja dobrze radzi sobie z wentylacja wnetrza.

Zobacz również opinie:

Suzuki Ignis: hatchback, kombi, mini-van, van

Suzuki Ignis: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Suzuki Ignis: 1.3, 1.5

Suzuki Ignis: 2007, 2006, 2005, 2004, 2003