Suzuki Ignis opinie, oceny użytkowników, Suzuki Ignis spalanie 1.5 (strona 1)

Opinie o samochodach Suzuki Ignis

1.5

Liczba ocen: 2

Średnia ocena: 10.00/10

Suzuki Ignis spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
6.50/8.50
-.--
trasa
6.00/5.00
-.--
cykl mieszany
6.20/7.90
-.--

Oceny SUZUKI IGNIS

2011-02-15

Ogólna ocena:

10/10

Idealne auto do dynamicznej jazdy.Rewelacyjny silnik i skrzynia biegow.Zero proplemow z elektronika. Bardzo udany model. Ps: Suzuki Ignis Sport przebudowalem na auto rajdowe
Opinia o układzie napędowym:
Z calego auta najlepszy jest silnik. 4 cylindry, 16 zaworow, dwa walki rozrzadu ze zmiennymi fazami ,kute tloki (seria!), lancuch praktycznie bezobslugowy powoduja ze mozemy zapomniec o awariach jednostki napedowej. W trakcie 60000 km wymienilem czyjnik polozenia przepustnicy. Polecam. Ne znam au...
Opinia o komforcie:
Seryjne przednie fotele Recaro sa bardzo dobre, latwe w utrzymaniu czystosci.Auto jest autem miejskim wiec komplet pasazerow nie naje duzego komfortu. Seryjne zawieszenie pracuje dobrze, McPerson z przodu z drazkiem stabilizatora, oraz belka z tylu powoduja ze auto prowadzi sie dobrze.
Opinia o nadwoziu:
Suzuki Igmis Sport jest zbudowane na bazie miejskiej wersji,jakosc plastikow jest dobra, ciekawe akcenty znajdziemy na desce rozdzielczej, biale tarcze zegarow, niebieskie podswietlanie, sa mile dla oka. Jak kazde auto japonskie z tego okresu nie jest wzorem ergonomi, ale po chwili mozna sie przyzwy...
Opinia o układzie jezdnym:
Tak jak w kazdym japonskim aucie , seryjne hamulce pracuja srednio, niestety wielkosc tarczy hamulcowej do wagi auta nie pomagaja w osiagnieciu b.dobrego wyniku. Ale w wyposazeniu seryjnym mamy ABS i ESP ktore bardzo ulatwiaja codzienna eksploatacje. Seryjne wentylowane tarcza z przodu, oraz zwykle ...

2008-08-14

Ogólna ocena:

10/10

ok.
Opinia o układzie napędowym:
silnik pracuje bardzo cicho w miarę dobrze przyśpiesza
Opinia o komforcie:
fotele w miarę wygodne,zawieszenie na nierównościach dobija niekture asfalty są głośne.
Opinia o nadwoziu:
może być.
Opinia o układzie jezdnym:
prowadzi się bardzo dobrze na równej powierzchni, na dziurach dobija.Wspomaganie na dostateczny.

Średnie oceny SUZUKI IGNIS

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 2
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.5/10
Układ kierowniczy
6.5/10
Hamulce
7.5/10
Parkowanie
8.0/10
Napęd
Elastyczność
7.5/10
Skrzynia biegów
9.0/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
7.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
6.5/10
Resorowanie z obciążeniem
6.0/10
Fotele przednie
8.5/10
Fotele tylne
8.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.0/10
Wyciszenie
6.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
7.5/10
Przestrzeń z tyłu
6.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.5/10
Bagażnik
6.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
6.0/10
Karoseria
7.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.5/10
Widocznośc do tyłu
6.0/10
Widoczność w lusterkach
8.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
9.0/10
Naprawy
Niezawodność
10.0/10
Koszty napraw
7.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
2
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Suzuki Ignis brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Honda Jazz.

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis

Honda Jazz

Honda Jazz

Najciekawsza opinia użytkownika o Suzuki Ignis

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 143

Suzuki Ignis sport 1500 108KM 2003r. hatchback

Ocena ogólna

Idealne auto do dynamicznej jazdy.Rewelacyjny silnik i skrzynia biegow.Zero proplemow z elektronika. Bardzo udany model. Ps: Suzuki Ignis Sport przebudowalem na auto rajdowe

Układ napędowy

Z calego auta najlepszy jest silnik. 4 cylindry, 16 zaworow, dwa walki rozrzadu ze zmiennymi fazami ,kute tloki (seria!), lancuch praktycznie bezobslugowy powoduja ze mozemy zapomniec o awariach jednostki napedowej. W trakcie 60000 km wymienilem czyjnik polozenia przepustnicy. Polecam. Ne znam auta miejskiego u konkurencji , gdzie motpr bylby tak zbudowany. Seryjnie producent podaje przyspiesznie : 0-100km/km - 8,9 sek, i tak wlasnie auto przyspiesza. Suzuki potrzebuje benzyny 98oktanowej, poniewaz na 95 ( ale tylko w Polsce) pojawia sie problem z rowna praca. Po zatankowaniu dobrej benzyny , auto dziala perfekcyjnie. Bardzo krotka skrzynia biegow, az zacheca do szybkiej jazdy. Na pierwszych 3 biegach osiagamy 120km/h, auto jest bardzo elastyczne, ale przy wiekszyk predkosciach nie daje za duzo komfortu z jazdy ( ciagla jazda autostrada w Niemczech jest meczaca). Do 3500 obrotow auto jest powolne, po przekroczeniu 3500 tys obrotow , zalacza sie zmienna faza rozrzadu i auto kreci az do 6800.

Widoczność

Seryjene lusterka zewnetrzne sa bardzo duze.

Komfort

Seryjne przednie fotele Recaro sa bardzo dobre, latwe w utrzymaniu czystosci.Auto jest autem miejskim wiec komplet pasazerow nie naje duzego komfortu. Seryjne zawieszenie pracuje dobrze, McPerson z przodu z drazkiem stabilizatora, oraz belka z tylu powoduja ze auto prowadzi sie dobrze.

Nadwozie

Suzuki Igmis Sport jest zbudowane na bazie miejskiej wersji,jakosc plastikow jest dobra, ciekawe akcenty znajdziemy na desce rozdzielczej, biale tarcze zegarow, niebieskie podswietlanie, sa mile dla oka. Jak kazde auto japonskie z tego okresu nie jest wzorem ergonomi, ale po chwili mozna sie przyzwyczaic. Plus za dwa uchwyty na napoje, klime, elektryczne szyby.

Układ jezdny

Tak jak w kazdym japonskim aucie , seryjne hamulce pracuja srednio, niestety wielkosc tarczy hamulcowej do wagi auta nie pomagaja w osiagnieciu b.dobrego wyniku. Ale w wyposazeniu seryjnym mamy ABS i ESP ktore bardzo ulatwiaja codzienna eksploatacje. Seryjne wentylowane tarcza z przodu, oraz zwykle tarcze z tylu pracuja dobrze. Uklad kierowniczy jest bardzo dobry, auto zostalo zbudowane na bazie auta miejskiego , gdzie liczy sie latwosc przy parkowaniu. Suzuki Ignis posiada elektorniczne wspomaganie kierownicy.

Wentylacja i ogrzewanie

Seryjna klimatyzacja dobrze radzi sobie z wentylacja wnetrza.

Zobacz również opinie:

Suzuki Ignis: hatchback, kombi, mini-van, van

Suzuki Ignis: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Suzuki Ignis: 1.3, 1.5

Suzuki Ignis: 2007, 2006, 2005, 2004, 2003