Opinie o samochodach Suzuki xl-7
2004r.
Liczba ocen: 1
Średnia ocena: 9.00/10
Suzuki xl-7 spalanie (l/100km)
Oceny SUZUKI XL-7
Suzuki xl-7 2.0 TD 109KM 2004r. 22 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Niestety przydałoby się trochę więcej "koników" jak na taką masę samochodu. Obecne 109 KM wystarczy w zupełności do spokojnej jazdy lecz do szybkiego wyprzedzania jest to jednak za mało. Istnieje możliwość "zchipowania" silnika do 130 KM i to by w zupełności starc...
Opinia o komforcie:
Sztywna rama daje się nieznacznie dczuć podczas jazdy bez obciążenia. Z obciążeniem pojazd jedzie płynniej. Bardzo wygodne fotele przednia i tylne. Tylne fotele mają możliwość trzystopniowej regulacji (naprawdę wygodne). Samochód bardzo dobrze wyciszony. Nie słychć prawie wcale war...
Opinia o nadwoziu:
BEZ KOMENTARZA !!!
Opinia o układzie jezdnym:
Zarzuca na zakrętach przy śliskiej nawierzchni (napęd na tył), ale po włączeniu 4x4 problem znika. Trochę trzęsie przy przejechaniu po podłużnych nierównościach prostopadle leżących w kierunku jazdy samochodu(np tory, pomarszczony asfald, wąskie rowki bignące w poprzek jezdni). Po z...
Średnie oceny SUZUKI XL-7
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Suzuki xl-7 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Toyota RAV-4.
Najciekawsza opinia użytkownika o Suzuki xl-7
użytkownik:
liczba głosów: 80
Suzuki xl-7 2000 TD 109KM 2004r. terenowy
Ocena ogólna
Bardzo dobre, wygodne, niezawodne i w miarę ekonomiczne autko dla całej rodzinki lubiącej wyjazdy na łono natury i nie tylko. Powierzchnia bagażowa bardzo duża (można spakować wózek dziecięcy-spacerowy, ale większy od "parasolki", plus 5 dużych walizek aby wypełnić do połowy bagażnik). Wygodne fotele oraz duża przestrzeń pozwala na pokonywanie dużych odległości w konfortowych warunkach (wystarczy jeszcze zestaw DVD w celu zabicia nudy - oczywiście dla dzieci). Niestety w niekturych sytuacjach przydałoby się większe przyspieszenie ale można temu zaradzić zmieniając styl jazdy na mniej "agresywny" lub jeżeli to nie przyniesie efektu pokusić się o dołożenie kilku "koników" za pomocą chipa. Poza tymi walorami należy dodać jeszcze jeden nie brany pod uwagę a też zanczący widok zewnętrzny samochodu. Suzuki Grand Vitara model XL-7 łączy w sobie elegancję dużej limuzyny wraz z tradycyjnym wyglądem samochodu terenowego. Wygląd samochodu potweirdzają jego możliwości ponieważ może on zarówno pokonywać bezdroża oraz elegancko prezentować się podczas wyjazdu do opery.
Układ napędowy
Niestety przydałoby się trochę więcej "koników" jak na taką masę samochodu. Obecne 109 KM wystarczy w zupełności do spokojnej jazdy lecz do szybkiego wyprzedzania jest to jednak za mało. Istnieje możliwość "zchipowania" silnika do 130 KM i to by w zupełności starczyło.
Widoczność
Znacznia ograniczona widoczność z przodu. Przydałaby się wyższa szyba z przodu np. podczas zbliżania się do sygnalizacji należy pamiętać o większym dystansie ponieważ gdy staniemy zbyt blisko to zamiast widoku świateł usłyszymy różne piękne odgłosy klaksonów "informujących" nas o możliwości ruszenia.
Komfort
Sztywna rama daje się nieznacznie dczuć podczas jazdy bez obciążenia. Z obciążeniem pojazd jedzie płynniej. Bardzo wygodne fotele przednia i tylne. Tylne fotele mają możliwość trzystopniowej regulacji (naprawdę wygodne). Samochód bardzo dobrze wyciszony. Nie słychć prawie wcale warkotu "DIESELKA". Słychać jedynie szum kół, ale nie jest to takie uciążliwe dla ucha. Po za tym nic nie trzeszczy i stuka.
Nadwozie
BEZ KOMENTARZA !!!
Układ jezdny
Zarzuca na zakrętach przy śliskiej nawierzchni (napęd na tył), ale po włączeniu 4x4 problem znika. Trochę trzęsie przy przejechaniu po podłużnych nierównościach prostopadle leżących w kierunku jazdy samochodu(np tory, pomarszczony asfald, wąskie rowki bignące w poprzek jezdni). Po za tym autko bardzo wygodne no i co najważniejsze niezawodne w terenie (napęd 4X4, i blokada mech. różnic.)
Elektryka/elektronika
W niniejszym modelu brak zbędnego (moim zdaniem)komputera wyświetlającego różne cudaczne dane statystyczne tj. dystans, średnie zużycie paliwa (STRZSZNIE STRESUJĄCE) itp. Są natomiast: elektryczne sterowanie szyb centralnie z możliwością blokady (dla dzieci)oraz indywidualnie, klimatyzacaja sterowana automatycznie, centralny zamek. Podstawowe wystarczające wyposażenie.