Opinie o samochodach Tata Safari
Liczba ocen: 3
Średnia ocena: 9.33/10
Tata Safari spalanie (l/100km)
Oceny TATY SAFARI
Tata Safari 2.2 140KM 2008r. 5 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Silnik nie pracuje harmonijnie poniżej 1800 obr/min. Poniżej tej prędkości obrotowej silnik jest ospały i słabo przyspiesza. Natomiast powyżej 1900-2000 obr/min jest wystarczająco dynamiczny i zapewnia akceptowalne przyspieszenie. Przy głębokim wciskaniu gazu z łatwością dorównujemy le...
Opinia o komforcie:
Sprężyny w fotelach trochę skrzypią, a same fotele mają za małą możliwość regulacji jeśli chodzi o przesunięcie do tyłu. Powyżej 190 cm wzrostu może to już być uciążliwe (sam mam 183). Jeśli chodzi o tylna kanapę to nie wiem nigdy na niej nie podróżowałem, ale ci co jeździli...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu mogłoby być odrobinę luźniej z tyłu jest w porządku jeśli chodzi o przestrzeń. Osoba o wzroście 190 z pewnością z tyłu nie powinna narzekać. Bagażnik jak dla mnie bardzo pojemny. Dwa rowery, walizki, sporo rzeczy luzem i jeszcze zostało trochę miejsca. Dla trzy osobowej rodz...
Opinia o układzie jezdnym:
Parkowanie na ciasnym parkingu nieco uciążliwe, ze względu na duży promień skrętu oraz nie najlepsza widoczność do tyłu. Widoczność do przodu i na boki 10/10.
Tata Safari 2.2 140KM 2008r. 1 400km
Ogólna ocena:
10/10
Średnie oceny TATA SAFARI
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Tata Safari brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Nissan Sunny.
Najciekawsza opinia użytkownika o Tacie Safari
użytkownik:
liczba głosów: 117
Tata Safari 2200 140KM 2008r. kombi
Ocena ogólna
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że kupiłbym to auto jeszcze raz ale czas pokaże czy zdania nie zmienię.
Układ napędowy
Silnik nie pracuje harmonijnie poniżej 1800 obr/min. Poniżej tej prędkości obrotowej silnik jest ospały i słabo przyspiesza. Natomiast powyżej 1900-2000 obr/min jest wystarczająco dynamiczny i zapewnia akceptowalne przyspieszenie. Przy głębokim wciskaniu gazu z łatwością dorównujemy lekkim pojazdom osobowym ale silnik trzeba trzymać na co najmniej 2000 obr/min, poniżej tych obrotów tylko do spokojnej jazdy. Po prostu przydałby się „mocniejszy dół”.
Komfort
Sprężyny w fotelach trochę skrzypią, a same fotele mają za małą możliwość regulacji jeśli chodzi o przesunięcie do tyłu. Powyżej 190 cm wzrostu może to już być uciążliwe (sam mam 183). Jeśli chodzi o tylna kanapę to nie wiem nigdy na niej nie podróżowałem, ale ci co jeździli nie narzekali więc dam ostrożnie 6/10.
Nadwozie
Z przodu mogłoby być odrobinę luźniej z tyłu jest w porządku jeśli chodzi o przestrzeń. Osoba o wzroście 190 z pewnością z tyłu nie powinna narzekać. Bagażnik jak dla mnie bardzo pojemny. Dwa rowery, walizki, sporo rzeczy luzem i jeszcze zostało trochę miejsca. Dla trzy osobowej rodziny na wakacje idealny, dla rodziny pięcioosobowej też idealny pod warunkiem, że nie chcą zapakować rowerów do środka. Materiały wykończeniowe są skromne ale poza deską rozdzielczą są wystarczającej jakości. Możliwość aranżacji: tylna kanapa składana 1/3 – 2/3. Szkoda, że nie ma w standardzie rolety zasłaniającej zawartość bagażnika. Karoseria, jak dla mnie w porządku.
Układ jezdny
Parkowanie na ciasnym parkingu nieco uciążliwe, ze względu na duży promień skrętu oraz nie najlepsza widoczność do tyłu. Widoczność do przodu i na boki 10/10.
Naprawy
Auto w zasadzie jeszcze nowe z minimalnym przebiegiem, brak napraw.
Wentylacja i ogrzewanie
Podczas mrozów nie zmarzłem podczas upałów jeszcze nie jeździłem, ale klimatyzacja wydaje się chłodzić więc chyba nie jest źle.
Elektryka/elektronika
Auto nowe więc i problemów jeszcze nie było.