Toyota Celica opinie, oceny użytkowników, Toyota Celica spalanie 1990r. (strona 1)

Opinie o samochodach Toyota Celica

1990r.

Liczba ocen: 5

Średnia ocena: 8.40/10

Toyota Celica spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
14.67/10.40
-.--
trasa
9.00/8.50
-.--
cykl mieszany
11.73/11.85
-.--

Oceny TOYOTY CELICA

Daniel2011-10-31

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
Celica 4wd Turbo seryjna do super aut takich jak Ferrari czy Porshe nie należy. Z resztą żadne z wymienionych też rajdówką nigdy nie było, a Celica owszem. Jeśli chodzi o elastyczność to właśnie cechuje samochody Toyoty, każda jaką jeździłem w porównaniu do innych marek z jakimi mia...
Opinia o komforcie:
Resorowanie bez obciążenia czy z obciążeniem nie ma tu prawie żadnego znaczenia. Z resztą żeby się na ten temat dobrze wypowiedzieć należałoby jeździć samochodem od nowości z nowym zawieszeniem. Ja nowego nigdy nie miałem, bo w zasadzie nie miałem takiej potrzeby. Stan zawieszenia ja...
Opinia o nadwoziu:
Śmieszne są te pytania jeśli chodzi o Toyotę Celice, zwłaszcza "możliwość aranżacji" co najwyżej wybebeszenie środka i wstawienie klatki bezpieczeństwa. Bagażnik ogromny tak żeby dwa koła zapasowe i system gaśniczy się pomieścił. Przestrzeń z przodu większa od tej z ty...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się doskonale. Samochód jest sztywny i twardy. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, hamulce producent zlekceważył, ale i tak są lepsze niż często w konkurencyjnych markach tej klasy aut. Samochód średnio nadaje się do jazdy po mieście. Pomimo tego, że jest to samochód spo...

MAŁGORZATA2008-02-11

Ogólna ocena:

10/10

Posiadam wiele aut, gdyz mam nauke jazdy,wiele z nich nie ma nawet roku. Wygladaja tak zwyczajnie psuja sie itd ,ale ta babcia Toyota jest jak dla mnie idealna. Pali bardzo malo jak do tad a mam ja juz 4 lata nic sie nie psulo. Poza przegladami, OC i gazem za nic nie placilam oj sorki i mandatami za...
Opinia o układzie napędowym:
Autko Ok biegi dzialaja super przyspieszenie niezle jak na 1.6 ale moglo by byc lepsze
Opinia o komforcie:
fotele nisko jak na ziemi kubelkowe dla niskich ludzi raczej niewskazane
Opinia o nadwoziu:
duzo miejsca z przodu o wiele mniej z tylu typowy samochod sportowy
Opinia o układzie jezdnym:
Przy duzych przedkosciach na zakretach prowadzi sie doskonale nie wspomne o drostej drodze. Uklad kierowniczy jak i hamulce sa doskonale. Z parkowaniem moze troszke gorzej gdyz jest to niski samochod i siedzi sie nisko ale to kwestia gustu dla mnie OK:)

2010-02-21

Ogólna ocena:

10/10

na początek autko idealne w trasie sie sprawdziło latać tez potrafi jedynie przydało by sie zeby przy200km/h palił troche mniej:)w razie pytań raperek21@o2.pl
Opinia o układzie napędowym:
bardzo elastyczny silnik na 5 biegu mozna jechać zarówno 50 jak i 235 skrzynia jak to skrzynia mankament z synchronizatorami ale da sie jeździć przyspieszenie w moim przypadku najlepsze jest na 1 2 i 3 biegu (17"fele)
Opinia o komforcie:
zawieszenie twarde bardzo wygodnie sie siedzi jak i jeździ-gorzej mają ci z tyłu:) niestety czuje sie kąplecik pasażerów, ogulnie jest cicho w autku
Opinia o układzie jezdnym:
autko prowadzi się bardzo dobrze hamulce nie są złe ale z 200 km/h do 0 hamowanie wydłuza sie

2008-08-17

Ogólna ocena:

6/10

nie polecam samochodu raczej nikomu kto chce pofruwac szybko niby japoniec ale nie ma si eco napalac wg mnie lipa
Opinia o układzie napędowym:
szczerze zawiodlem sie na tym silniku myslalem ze ma to jakas moc a tu nic mol niesamowity
Opinia o komforcie:
ogolnie glosno w srodku zawiecha niby miekka ale tzrepie jazda z pasazerami to juz w ogole masakra
Opinia o nadwoziu:
ogolnie samochod niebrzydki ale ciasny bagaznik za to dosc spry co jest troche bez sensu w aucie sportowym i ta tylna kanapa tez na sile upchana chyba dla psa
Opinia o układzie jezdnym:
nieduze auto a promien skretu okrutny hamulce kiepskie

2009-07-13

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie jezdnym:
Wspomaganie mogłoby być lepsze,drogie amortyzatory,brak zamienników.

Średnie oceny TOYOTA CELICA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
80.00%
głosów 4
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
20.00%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.8/10
Układ kierowniczy
7.8/10
Hamulce
7.2/10
Parkowanie
7.0/10
Napęd
Elastyczność
8.6/10
Skrzynia biegów
6.6/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.4/10
Przyspieszenie 60-120km
7.6/10
Przyspieszenie 80-120km
7.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.8/10
Resorowanie z obciążeniem
7.2/10
Fotele przednie
9.2/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.4/10
Wyciszenie
6.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
7.6/10
Przestrzeń z tyłu
2.6/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
7.6/10
Bagażnik
9.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
8.4/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.2/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.0/10
Widocznośc do tyłu
7.4/10
Widoczność w lusterkach
9.4/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.6/10
Elektronika
7.6/10
Naprawy
Niezawodność
7.0/10
Koszty napraw
4.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Nadwozie
2
Komfort jazdy
1
Nic
1
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
3
Nic
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Toyota Celica brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot Boxer.

Toyota Celica

Toyota Celica

Peugeot Boxer

Peugeot Boxer

Najciekawsza opinia użytkownika o Toyocie Celica

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Daniel

liczba głosów: 80

Toyota Celica 4wd Turbo 2000 2.0 204KM 1990r. coupe

Układ napędowy

Celica 4wd Turbo seryjna do super aut takich jak Ferrari czy Porshe nie należy. Z resztą żadne z wymienionych też rajdówką nigdy nie było, a Celica owszem. Jeśli chodzi o elastyczność to właśnie cechuje samochody Toyoty, każda jaką jeździłem w porównaniu do innych marek z jakimi miałem do czynienia, jak np. VW, Renault, Ford, Mercedes, Audi, Nissan, Suzuki... miała najlepszą elastyczność. Skrzynia biegów to chyba zawsze bolączka Toyoty, zawsze chodzi o synchronizator 2giego biegu, jaki by to model Toyoty nie był. Silnik jak to mawiają rosjanie, "gniotsa nie łamiotsa" i niektórzy specjaliści "Odporny nawet na wysoki współczynnik głupoty użytkownika". Natomiast przyśpieszenie jak to w japończykach, od dołu za chętnie nie przyśpieszają, dopiero w górnych zakresach obrotów mają wiele do powiedzenia. Przyśpieszenie od 60 do 120 czy od 80 do 120 trwa moment, podobnie jak przyśpieszenie od 140 do 180.

Widoczność

Widoczność do przodu nieco utrudniona. W samochodzie siedzi się nisko a niektórym mogą przeszkadzać lampy, które otwierają się do góry, czy też garb na masce służący za wlot powietrza. Mi to w ogóle nie przeszkadzało. W porównaniu do nissana almery, któym jeżdżę na codzień powiem szczerze, że Celica ma o wiele lepszą widoczność do przodu.

Komfort

Resorowanie bez obciążenia czy z obciążeniem nie ma tu prawie żadnego znaczenia. Z resztą żeby się na ten temat dobrze wypowiedzieć należałoby jeździć samochodem od nowości z nowym zawieszeniem. Ja nowego nigdy nie miałem, bo w zasadzie nie miałem takiej potrzeby. Stan zawieszenia jaki był w moim samochodzie w zupełności mi wystarczał. Jeśli chodzi o fotele przednie rewelacja, solidne, niezniszczalne (opcja z welurem) dobrze trzymające a zarazem wygodne (kompromis wydawać by się mogło nie do osiągnięcia a jednak Toyota sobie z tym poradziła)Fotele tylne, tak jak przednie nie do zniszczenia i dobrze trzymające, ale jeśli chodzi o ich komfort to mają wiele do życzenia. Nie oszukujmy się to nie limuzyna tylko auto sportowe to o jakiej jeździe z pasażerami z tyłu mówimy? Tylnych foteli używałem jako miejsce na zakupy, dołki w nich zapewniały mi to że reklamówka z jajkami :) przy ostrym hamowaniu nie znajdzie się na przedniej szybie.

Nadwozie

Śmieszne są te pytania jeśli chodzi o Toyotę Celice, zwłaszcza "możliwość aranżacji" co najwyżej wybebeszenie środka i wstawienie klatki bezpieczeństwa. Bagażnik ogromny tak żeby dwa koła zapasowe i system gaśniczy się pomieścił. Przestrzeń z przodu większa od tej z tyłu :D (przypominam to auto sportowe)

Układ jezdny

Auto prowadzi się doskonale. Samochód jest sztywny i twardy. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, hamulce producent zlekceważył, ale i tak są lepsze niż często w konkurencyjnych markach tej klasy aut. Samochód średnio nadaje się do jazdy po mieście. Pomimo tego, że jest to samochód sportowy, największy komfort otrzymamy w trasie na długich dystansach.

Wentylacja i ogrzewanie

Z tym nigdy nie było problemów. Zimą solidnie dmuchało ciepłym powietrzem.

Elektryka/elektronika

Gniotsa nie łamiotsa. Problem z eketrycznie wysuwaną anteną. Bolączka wszystkich Celic.

Zobacz również opinie:

Toyota Celica: coupe, coupe cabrio, sedan (limuzyna)

Toyota Celica: benzyna, benzyna+gaz

Toyota Celica: 1.3, 1.6, 1.8, 2.0

Toyota Celica: 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1987