Toyota Celica opinie, oceny użytkowników, Toyota Celica spalanie coupe (strona 1)

Opinie o samochodach Toyota Celica

coupe

Liczba ocen: 31

Średnia ocena: 8.52/10

Toyota Celica spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.56/11.15
-.--
trasa
7.64/9.53
-.--
cykl mieszany
9.11/10.18
-.--

Oceny TOYOTY CELICA

Daniel2011-10-31

Ogólna ocena:

8/10


Opinia o układzie napędowym:
Celica 4wd Turbo seryjna do super aut takich jak Ferrari czy Porshe nie należy. Z resztą żadne z wymienionych też rajdówką nigdy nie było, a Celica owszem. Jeśli chodzi o elastyczność to właśnie cechuje samochody Toyoty, każda jaką jeździłem w porównaniu do innych marek z jakimi mia...
Opinia o komforcie:
Resorowanie bez obciążenia czy z obciążeniem nie ma tu prawie żadnego znaczenia. Z resztą żeby się na ten temat dobrze wypowiedzieć należałoby jeździć samochodem od nowości z nowym zawieszeniem. Ja nowego nigdy nie miałem, bo w zasadzie nie miałem takiej potrzeby. Stan zawieszenia ja...
Opinia o nadwoziu:
Śmieszne są te pytania jeśli chodzi o Toyotę Celice, zwłaszcza "możliwość aranżacji" co najwyżej wybebeszenie środka i wstawienie klatki bezpieczeństwa. Bagażnik ogromny tak żeby dwa koła zapasowe i system gaśniczy się pomieścił. Przestrzeń z przodu większa od tej z ty...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się doskonale. Samochód jest sztywny i twardy. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny, hamulce producent zlekceważył, ale i tak są lepsze niż często w konkurencyjnych markach tej klasy aut. Samochód średnio nadaje się do jazdy po mieście. Pomimo tego, że jest to samochód spo...

2011-02-27

Ogólna ocena:

8/10

swietne auto w dobrej cenie choc o sporym apetycie na paliwo wyglad wciaz sprawia usmiech na twarzy nie tylko kierowcy ale i przechodniow ladnie sie kreci do samego konca pzycja za kierownica dobra i niska choc brakuej regulacji keirownicy w poziomie
Opinia o układzie napędowym:
5 bieg to predkosci od 50 do 220 choc wiadomo ze zeby nie zabic panewek to do przyspuieszenia trzeba redukowac biegi. Biegi po wymianie oleju wchodzajak w nowym aucie choc wsteczny czasami ma problemy (brak synchronizowania). przyspeiszenie do pierwszej sety zajmuje 8.15s
Opinia o komforcie:
zawieszenie dosc sztywne dzieki czemu ato pewnie sie prowadzi choc jesli ma sie komplet na pokladzie to przez spowalniacze na osiedlu nalezy przenosic auto zeby wydechu nie urwac. fotele przednie bardzo dobrze trzymaja i sa wygodne na krotkie trasy, na dluzszych niestety zaczynaja plecy bolec. k...
Opinia o nadwoziu:
z przodu wygodnie i nisko schowki dobre choc brakuej uchwytu na kubek bagaznik ogromny plastiki i tworzywa bardzo fajne i lepsze niz w nowych autach siedzenia latwo sie sklada i przesuwa
Opinia o układzie jezdnym:
auto przyklejone do drogi, wspomaganie chodzi delikatnie opornie przez co czuc idealnie droge a nie jak w punto ze mzoan krecic sila umyslu ;)

2009-07-12

Ogólna ocena:

9/10

Według mnie świetny samochód z genialnym designem i świetnym zawieszeniem. Super dla ludzi młodych.
Opinia o układzie napędowym:
Posiadam wersję z silnikiem 143 konie i po tych kilku miesiącach mam wrazenie że mogłoby być więcej - chociaż te 143 konie pozwalają na szybką dynamiczną jazdę - ale pod warunkiem że samochód jest trzymany na odpowiednich obrotach - dół jest słaby - ale tak od 3500 widać że zaczyna...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie jak wspominałem jest bardzo dobre - nie mam zarzutów. Fotele przednie są genialne - świetne trzymają na boki i są odpowiednio miękkie/twarde - 4 godzinna jazda nie męczy.
Opinia o nadwoziu:
Miejsca z przodu jest bardzo dużo - dużo więcej niż np. w citroenie xsara - który jest samochodem rodzinnym. Z tyłu już jest gorzej - osoby do 180 jadą wmiarę wygodnie - powyżej jużjest gorzej - ale wkońcu to samochód sportowy. Bagażnik jak na sportówkę jest zaskakująco duży - zmie...
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie i układ jezdny jest w tym samochodzie po prostu rewelacyjny, z oponami takimi jak fabryczne - czyli 205,55,16 samochód sie trzyma drogi jak przyklejony - nic nie buja na boki - zawieszenie jest odpowiednio twarde. Parkowanie również nie sprawia problemów - chociaż sportowe auto nie...

2008-02-07

Ogólna ocena:

10/10

Rewelacyjny sportowy samochod, skladany w Japonii dzieki czemu wykonany z japonska precyzja, bezawaryjny, dynamiczny, bezpieczny z fenomenalna sylwetką.
Opinia o układzie napędowym:
Elastycznosc srednia, ale to w koncu auto sportowe a nie vw transporter ;) Skrzynia biegow rowniez dobrana do auta idealnie, krotka, precyzyjna. Silnik jak na swoje 147 koni daje z siebie duzo. Auto to moze nie rakieta, ale przyspieszenie do 100 bardzo dobre, zwazywszy na to, ze silnik nie pali jak ...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie bardzo twarde, ale tu znowu norma - w koncu to auto sportowe, a nie citroen c5 dla dziadka. Rewelacyjne fotele przednie, naprawde najlepsze z jakimi sie spotkałem, trzymają rewelacyjnie. Tylna kanapa służy mi generalnie tylko na torbe podrozna, ale jest na niej wiecej miejsca niz sie...
Opinia o nadwoziu:
Miejsca z przodu jak dla mnie wystarczajaco, a mam 190cm wzrostu. Z tyłu ciasnota, jak to w aucie sportowym. Ergonomia bez zarzutu, jakos materiałow moglaby byc wyzsza, ale nie jest zle. Bagaznik zaskakująco duży, tyle, ze ze wzgledu na niską tylnia szybe trzeba uwazac.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto trzyma sie drogi jak przylepione, glownie za sprawa b.szerokiego rozstawu osi i niskiej sylwetki. Uklad kierowniczy rewelacyjny, hamulce idealnie dobrane. Wspomaganie idealne, tak samo jak zwrotnosc.

Paweł2008-02-07

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
Silnik nie jest elastyczny bo to nie typ samochodu do eleganckiej jazdy. Praca silnika jest idealna i to przez długie lata o ile wymienia się olej (nie mósi być bardzo rególarnie). Idealne zgranie ze skrzynia biegów. To zależy od sposobu jazdy. Jeżeli ktoś lubi jeździć na 5 biegu od 60 km...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie stosunkowo twarde. Wnętrze dobrze wyciszone. Przednie fotele kubełkowe b.dobre. Z tyłu też nie jest źle jak na sportowy typ auta.
Opinia o nadwoziu:
Wnętrze wykonane z dobrej jakości materiałów, jak na sportowe auto to w środku jest dużo miejsca. Dwa ruchy i siedzenia z tyłu leżą a bagażnik mamy aż po przednie fotele. Ergonomia na bdb.
Opinia o układzie jezdnym:
Idealnie trzyma się drogi w końcu niezależne zawieszenie choc trochę twarde ale zero przechyłów w zakrętach, możliwe bardzo lekkie wynoszenie przy dużej prędkości. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny ale nie najmocniejszy.

Średnie oceny TOYOTA CELICA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
80.65%
głosów 25
Raczej tak
12.90%
głosów 4
Trudno powiedzieć
3.23%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
3.23%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.7/10
Hamulce
8.3/10
Parkowanie
7.0/10
Napęd
Elastyczność
7.9/10
Skrzynia biegów
7.9/10
Silnik
8.5/10
Przyspieszenie 0-100km
8.1/10
Przyspieszenie 60-120km
8.3/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.8/10
Resorowanie z obciążeniem
7.2/10
Fotele przednie
8.8/10
Fotele tylne
5.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
5.7/10
Wyciszenie
6.1/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.7/10
Przestrzeń z tyłu
4.4/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.3/10
Bagażnik
8.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.8/10
Możliwość aranżacji
6.6/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.8/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.1/10
Widocznośc do tyłu
6.5/10
Widoczność w lusterkach
8.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.5/10
Elektronika
6.3/10
Naprawy
Niezawodność
6.3/10
Koszty napraw
4.5/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
10
Układ jezdny
7
Nadwozie
3
Spalanie
3
Nic
1
Inne
1
Wnętrze
1
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
7
Spalanie
5
Awaryjność
2
Inne
2
Widoczność
2
Nadwozie
1
Wnętrze
1
Napęd
1
Wentylacja i ogrzewanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Toyota Celica brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Peugeot Boxer.

Toyota Celica

Toyota Celica

Peugeot Boxer

Peugeot Boxer

Najciekawsza opinia użytkownika o Toyocie Celica

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Paweł

liczba głosów: 125

Toyota Celica 1600 STi 105KM 1992r. coupe

Układ napędowy

Silnik nie jest elastyczny bo to nie typ samochodu do eleganckiej jazdy. Praca silnika jest idealna i to przez długie lata o ile wymienia się olej (nie mósi być bardzo rególarnie). Idealne zgranie ze skrzynia biegów. To zależy od sposobu jazdy. Jeżeli ktoś lubi jeździć na 5 biegu od 60 km/h to niech CELICY nie kupuje bo szkoda auta.

Widoczność

Widoczność z przodu jest idealna a podniesione reflektory dokładnie zaznaczają przednie obrysy auta (pomaga w parkowaniu). Lusterka wsteczne duże i z pełną elektryczną regulacją.

Komfort

Zawieszenie stosunkowo twarde. Wnętrze dobrze wyciszone. Przednie fotele kubełkowe b.dobre. Z tyłu też nie jest źle jak na sportowy typ auta.

Nadwozie

Wnętrze wykonane z dobrej jakości materiałów, jak na sportowe auto to w środku jest dużo miejsca. Dwa ruchy i siedzenia z tyłu leżą a bagażnik mamy aż po przednie fotele. Ergonomia na bdb.

Układ jezdny

Idealnie trzyma się drogi w końcu niezależne zawieszenie choc trochę twarde ale zero przechyłów w zakrętach, możliwe bardzo lekkie wynoszenie przy dużej prędkości. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny ale nie najmocniejszy.

Wentylacja i ogrzewanie

można robić saunę. Ale po co?

Zobacz również opinie:

Toyota Celica: coupe, coupe cabrio, sedan (limuzyna)

Toyota Celica: benzyna, benzyna+gaz

Toyota Celica: 1.3, 1.6, 1.8, 2.0

Toyota Celica: 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1987