Toyota Corolla opinie, oceny użytkowników, Toyota Corolla spalanie 2011r. (strona 1)

Opinie o samochodach Toyota Corolla

2011r.

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 10.00/10

Toyota Corolla spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
8.60/-.--
-.--
trasa
6.00/-.--
-.--
cykl mieszany
6.90/-.--
-.--

Oceny TOYOTY COROLLA

2012-02-12

Ogólna ocena:

10/10

Autko zakakująco przyjemne. To mój pierwszy "japoniec" i jak na razie wrażenia bardzo pozytywne. Obawiałem się nieco "emeryckiego" wizerunku corolli. Okazało się jednak, że nie potrzebnie. Auto trudno nazwać sportowym, ale jeśli ktoś nie szuka auta do wyścigów, powin...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik to najprzyjemniejsza rzecz w tym samochodzie. Jest bardzo dobrze wytłumiony i pozwala na komfortową jazdę. Wprawdzie od benzyniaka 1,6 trudno oczekiwać sportowych osiągów, jednak jeśli trzeba kogoś szybko wyprzedzić - redukujemy 2 lub 3 biegi i ... połykamy to coś co przed chwilą ...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie dość miękkie. Civic w porównaniu z corollą to wóz drabiniasty. Komfort resorowania w moim odczuciu podobny do focusa. Nie zdarzyło mi się go jeszcze dobić na nierównościach. Wnętrze jest dobrze wyciszone. Dobiega do niego tylko szum opon i delikatny pomruk wydechu. Silnik sta...
Opinia o nadwoziu:
Na brak miejsca raczej nikt nie powinien narzekać. Przynajmniej nikt o w miarę normalnych gabarytach. Z moimi 180 cm czuję się w tym wnętrzu doskonale. Mały minus daję corolli za niewygodne przyciski od komputera pokładowego. Ogromny plus za fantastyczne zegary i wyświetlacze. Są bardzo cz...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie. Zawieszenie jest zestrojone dość komfortowo. Daleko mu do komfortu dużych limuzyn, jednak przyrównując do kompaktowych konkurentów, zawieszenie corolli wypada bardzo korzystnie. W zakrętach przy rozsądnych prędkościach zachowuje się stabilnie. El...

Średnie oceny TOYOTA COROLLA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 1
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
10.0/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
9.0/10
Napęd
Elastyczność
10.0/10
Skrzynia biegów
10.0/10
Silnik
10.0/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.0/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
10.0/10
Resorowanie z obciążeniem
10.0/10
Fotele przednie
10.0/10
Fotele tylne
9.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
10.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
10.0/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.0/10
Bagażnik
10.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
10.0/10
Widocznośc do tyłu
7.0/10
Widoczność w lusterkach
10.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
10.0/10
Koszty napraw
5.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Toyota Corolla brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 3.

Toyota Corolla

Toyota Corolla

Mazda 3

Mazda 3

Najciekawsza opinia użytkownika o Toyocie Corolla

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 108

Toyota Corolla Premium VSC 1600 Valvematic 132KM 2011r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Autko zakakująco przyjemne. To mój pierwszy "japoniec" i jak na razie wrażenia bardzo pozytywne. Obawiałem się nieco "emeryckiego" wizerunku corolli. Okazało się jednak, że nie potrzebnie. Auto trudno nazwać sportowym, ale jeśli ktoś nie szuka auta do wyścigów, powinien być z niego zadowolony. Polecam wizytę w salonie i jazdę próbną. To mocno rozjaśnia umysł, zwłaszcza jeśli sie porówna z konkurentami.

Układ napędowy

Silnik to najprzyjemniejsza rzecz w tym samochodzie. Jest bardzo dobrze wytłumiony i pozwala na komfortową jazdę. Wprawdzie od benzyniaka 1,6 trudno oczekiwać sportowych osiągów, jednak jeśli trzeba kogoś szybko wyprzedzić - redukujemy 2 lub 3 biegi i ... połykamy to coś co przed chwilą jechało przed nami. Na wyższych obrotach auto jest wystarczająco żwawe a silnik potrafi przyjemnie ryknąć. Przy normalnej jeździe niemal go nie słychać. Dla porównania przejechałem się ceed'em, nowym focusem, lancerem i fluence. Silnik corolli jest zdecydowanie o klasę lepszy od pozostałych wolnossących benzyniaków. Brawa dla "japońców" za ten silnik!!!

Widoczność

Widoczność do przodu bardzo dobra mimo dość szerokich słupków. Przez tylną szybę - tak sobie. Parkowanie ułatwiają czujniki parkowania i bardzo duże lusterka boczne.

Komfort

Zawieszenie dość miękkie. Civic w porównaniu z corollą to wóz drabiniasty. Komfort resorowania w moim odczuciu podobny do focusa. Nie zdarzyło mi się go jeszcze dobić na nierównościach. Wnętrze jest dobrze wyciszone. Dobiega do niego tylko szum opon i delikatny pomruk wydechu. Silnik staje się głośny od około 4 tys wzwyż. Przednie fotele są bardzo wygodne a dodatkowym atutem są podgrzewane siedziska i oparcie na wysokości nerek. Przy obecnych mrozach - coś pięknego! Tylna kanapa też wygodna, choć... mam wrażenie, że oparcie jest ciut za mocno pochylone, ale być może to kwestia mojego przyzwyczajenia..?

Nadwozie

Na brak miejsca raczej nikt nie powinien narzekać. Przynajmniej nikt o w miarę normalnych gabarytach. Z moimi 180 cm czuję się w tym wnętrzu doskonale. Mały minus daję corolli za niewygodne przyciski od komputera pokładowego. Ogromny plus za fantastyczne zegary i wyświetlacze. Są bardzo czytelne niezależnie od nasłonecznienia. Dużo bardziej czytelne niż w wypustach sprzed liftingu (2007-2010). Ilość miejsca w schowkach jest moim zdaniem wystarczająca. Fajny dwupiętrowy schowek w podłokietniku, świetny podwójny schowek przed pasażerem, niby nie za duże, ale mimo wszystko dość pakowne kieszonki w drzwiach z przodu i z tyłu. Bagażnik wprawdzie nie tak przepastny jak w octavii, ale i tak bardzo duży. Lodówki nie zmieści, ale bagażu podróżnego połknie całkiem pokaźną ilość. Bardzo fajną rzeczą jest płaska podłoga z tyłu. Ktoś nareszcie pomyślał o środkowym pasażerem z tyłu.

Układ jezdny

Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie. Zawieszenie jest zestrojone dość komfortowo. Daleko mu do komfortu dużych limuzyn, jednak przyrównując do kompaktowych konkurentów, zawieszenie corolli wypada bardzo korzystnie. W zakrętach przy rozsądnych prędkościach zachowuje się stabilnie. Elektryczne wspomaganie kierownicy jest bardzo wydajne. Na parkingu można kręcić kierownicą małym palcem. Przy większych prędkościach siła wspomagania odpowiednio się zmniejsza.

Naprawy

Na temat kosztów napraw nie mogę zająć stanowiska. Ocenę klikam wyłącznie dlatego, że formularz mnie do tego zmusza.

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja i ogrzewanie jak na razie bez zarzutu. Z klimatyzacji póki co zbyt wiele nie korzystałem z powodu arktycznej pogody, ale ogrzewanie przećwiczyłem już wielokrotnie i trudno się do czegoś doczepić. Dodatkowo podróż umila podgrzewanie przednich foteli. Zanim silnik się rozgrzeje, ciepły fotel robi swoje :)

Elektryka/elektronika

Jak dotąd wszystko wzorowo.

Zobacz również opinie:

Toyota Corolla: coupe, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna), van

Toyota Corolla: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Toyota Corolla: 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0

Toyota Corolla: 2016, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1984