Toyota Corolla opinie, oceny użytkowników, Toyota Corolla spalanie benzyna (strona 1)

Opinie o samochodach Toyota Corolla

benzyna

Liczba ocen: 232

Średnia ocena:

8.75/10

Toyota Corolla spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 8.00/-.-- -.--
trasa 6.27/-.-- -.--
cykl mieszany 7.12/-.-- -.--

Corolla

OCENY TOYOTY COROLLA


Ogólna ocena:  

10/10


Autko zakakująco przyjemne. To mój pierwszy "japoniec" i jak na razie wrażenia bardzo pozytywne. Obawiałem się nieco "emeryckiego" wizerunku corolli. Okazało się jednak, że nie potrzebnie. Auto trudno nazwać sportowym, ale jeśli ktoś nie szuka auta do wyścigów, powin...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik to najprzyjemniejsza rzecz w tym samochodzie. Jest bardzo dobrze wytłumiony i pozwala na komfortową jazdę. Wprawdzie od benzyniaka 1,6 trudno oczekiwać sportowych osiągów, jednak jeśli trzeba kogoś szybko wyprzedzić - redukujemy 2 lub 3 biegi i ... połykamy to coś co przed chwilą ...
Opinia o komforcie:
Zawieszenie dość miękkie. Civic w porównaniu z corollą to wóz drabiniasty. Komfort resorowania w moim odczuciu podobny do focusa. Nie zdarzyło mi się go jeszcze dobić na nierównościach. Wnętrze jest dobrze wyciszone. Dobiega do niego tylko szum opon i delikatny pomruk wydechu. Silnik sta...
Opinia o nadwoziu:
Na brak miejsca raczej nikt nie powinien narzekać. Przynajmniej nikt o w miarę normalnych gabarytach. Z moimi 180 cm czuję się w tym wnętrzu doskonale. Mały minus daję corolli za niewygodne przyciski od komputera pokładowego. Ogromny plus za fantastyczne zegary i wyświetlacze. Są bardzo cz...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie. Zawieszenie jest zestrojone dość komfortowo. Daleko mu do komfortu dużych limuzyn, jednak przyrównując do kompaktowych konkurentów, zawieszenie corolli wypada bardzo korzystnie. W zakrętach przy rozsądnych prędkościach zachowuje się stabilnie. El...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Moja ocena - 9,5/10. Jedyne mankamenty to wysokie ceny części i trochę za krótka skrzynia - nieźle jedzie się do 140 - 150 km/h. Przy 160 już robi się za głośno i obroty rosną niestety. Jeżeli przestrzeń z tyłu auta (tylne siedzenia) jest dla Ciebie ważna - odejmij jeszcze pół pun...
Opinia o układzie napędowym:
Jedyne "ale": wsteczny niełatwo wskakuje, pozostałe biegi wchodzą twardo lecz to nie francuskie auto żeby było inaczej - mi twardsza skrzynia bardzo odpowiada. Mam 5 - biegową przekładnię, przełożenia są krótkie co daje o sobie znać przy prędkościach powyżej 130 km/h - brak...
Opinia o komforcie:
Auto o twardym zawieszeniu, większe dziury w nawierzchni nieco się czuje pomimo tego komfort jazdy uznaję za wysoki. Wyciszenie ok - głośno robi się powyżej 130 - 140 km/h - powiem, że nawet za głośno. Do jazdy miejskiej jest w sam raz, o ile nie męczymy go 3,5 tys. lub więcej obrotami.
Opinia o nadwoziu:
Tu widać japońską precyzjęi pomysłowość - mnóstwo świetnych rozwiązań, znakomicie dopracowane szczegóły. Pod względem ergonomii - 10/10 - rewelacja. Karoseria: moja corolka ma 10 lat i jak na razie, odpukać, ZERO śladów rdzy, stan idealny, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Co d...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto bardzo dobrze się prowadzi, zawieszenie oceniłbym jako stosunkowo twarde. W parkowaniu odrobinę przeszkadza średniej wielkości tylna szyba ale to raczej detal. Ponieważ jeżdżę hatchbackiem; dość krótkim, nawet w zatłoczonym Krakowie daje radę się zmieścić :)
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


Praktycznie bezawaryjny, pewny i dobry kompakt. Na wysokich obrotach silnik wyjada praktycznie wszystkie 1.4 z tego rocznika ale pali wtedy sporo, a niejedno 1.6 można zawstydzić. Diesle do 90 koni też można łykać. Denerwująca jest słaba elastyczność na małych obr. i duże spalanie przy ...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik przy małej prędkości obrotowej i wysokim biegu nie szarpie nawet przy 1200 obr./min. jest wstanie spokojnie "rozbujać się". Może nie brakuje mu momentu obrotowego z niskich partii obrotowych ale mocy to on nie ma. Przy wyższych biegach do 2500 - 3000 obr./min. po wciśnięciu...
Opinia o komforcie:
Fotele przednie jak na kompakt w miarę komfortowe ale mogły by być dłuższe i lepiej podpierać lędźwie. Tylne podobnie. Jazda z kompletem to z reguły nic przyjemnego :P.
Opinia o nadwoziu:
Co z tego że dużo miejsca z przodu jak jest jednoosiowa regulacja kierownicy. Wykończenie jest naprawdę super, materiały jedynie z twardych polimerów mogły być mniej podatne na zarysowania. Auto ma naprawdę świetne zderzaki. Kiedyś jak się zakopałem na nieubitym piachu samochód opadł ...
Opinia o układzie jezdnym:
-łatwo intuicyjnie się nią manewruje, dobra widoczność i ocena odl. w lusterkach, -układ kierowniczy lekko ospały, -ABS za czuły, -układ hamulcowy wymaga dużej uwagi, hamulce potrafią się zapiekać i piszczeć.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


W sumie autko bardzo fajne, trwałe i funkcjonalne. Dobrze się nim jeździ w mieści i poza miastem. Ze względu na stosunkowo wysokie zawieszenie świetnie się też sprawuje na drogach gruntowych. Nigdy mnie nie zawiodło !!!!!!!!!!!!!!
Opinia o układzie napędowym:
Takie auto wymaga jednak większego silnika. Myślę, że 1,6 byłby w sam raz. Słabość 1,4 odczuwa się głównie przy komplecie pasażerów, nie mówiąc już o załadowanym bagażniku. Przy jeździe we dwójkę z bagażem sprawuje się wyśmienicie. Oczywiści uwagi dotyczą przyspieszenia, ...
Opinia o komforcie:
Na resory nie można narzekać. Jak na takie auto są w sam raz. Fotele przednie powinny być bardziej wyprofilowane. W części oparcia kręgosłupa lędźwiowego powinny być wyprofilowane nieco do przodu. Na fotele tylne pasażerowie nie narzekali. Jedynie osoby o długich nogach miały nieco k...
Opinia o nadwoziu:
Przy wsiadaniu i wysiadaniu niejednokrotnie haczy się słupek przedni lub drzwi. Trochę to dziwne jak na taki w sumie spory samochód ?!?!?! Z tyłu pasażerowie o standardowych wymiarach mają fajnie. Nawet we trójkę można całkiem wygodnie śmigać. podróżowanie z tyłu sprawia nieco kłop...
Opinia o układzie jezdnym:
Taka marka jak Toyota już powinna zrezygnować z hamulców bębnowych przy tylnych kołach. Psują one jej jakość. Z parkowaniem w sumie nie ma kłopotów, jednak z czujnikami by było super, ale to kosztuje.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Samochód godny polecenia, niezawodny tzn."lać benzynę i jechać" nie zapominając oczywiście o przeglądach i wymianach mat.ekspl. Wsiada się do samochodu i wie się do czego on służy.
Opinia o układzie napędowym:
Jest to silnik który woli wyższe obroty, ale jest także skory do pracy na mniejszych obrotach (VVTi). Oceniam jazdę przy 2 osobach. Bardzo porządny silnik 1,6.
Opinia o komforcie:
Brakuje tego zawieszenia z tyłu z poprzedniej wesji, ale i tak przy rozsądnej jeździe przez nierówności i na zakrętach jest bardzo poprawnie i komfortowo. Osoba o wzroście 180cm gdy dobierze sobie ustawienie fotela przedniego ( wystarczająco dobrze trzymający na zakrętach choc nie jest on ...
Opinia o nadwoziu:
Miejsca na siedzeniach j.w.. Ergonomia jest bez zarzutu, czyli wszystko na swoim miejscu w kazdej chwili. Bagażnik wystarczający dla osób które nie przesadzają z zakupami (wózek na zakupy z górką). Niezbędne rzeczy: rękawiczki, klucz do kół(krzyżak), lewarek (fabryczny) i trójkąt moż...
Opinia o układzie jezdnym:
Brakuje tego zawieszenia z tyłu z poprzedniej wesji, ale i tak przy rozsądnej jeździe przez nierówności jest bardzo poprawnie i komfortowo.
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 47


ŚREDNIE OCENY TOYOTA COROLLA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 81.47% głosów 189
Raczej tak 15.09% głosów 35
Trudno powiedzieć 0.86% głosów 2
Raczej nie 1.72% głosów 4
Nie 0.86% głosów 2
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.9/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.7/10
Parkowanie
8.5/10
Napęd
Elastyczność
8.3/10
Skrzynia biegów
8.4/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
7.9/10
Przyspieszenie 60-120km
7.9/10
Przyspieszenie 80-120km
7.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.1/10
Fotele przednie
8.4/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.5/10
Wyciszenie
7.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.7/10
Przestrzeń z tyłu
7.7/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.7/10
Bagażnik
8.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.5/10
Możliwość aranżacji
7.7/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.2/10
Widoczność w lusterkach
8.9/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.9/10
Elektronika
6.9/10
Naprawy
Niezawodność
7.1/10
Koszty napraw
5.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 107
Komfort jazdy 22
Napęd 12
Układ jezdny 9
Spalanie 7
Inne 4
Nic 3
Wnętrze 3
Wentylacja i ogrzewanie 3
Nadwozie 3
Widoczność 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 69
Spalanie 17
Inne 13
Wentylacja i ogrzewanie 10
Napęd 8
Układ jezdny 7
Widoczność 6
Nadwozie 5
Wnętrze 5
Awaryjność 5
Komfort jazdy 4

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Toyota Corolla brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Honda Civic.

  Toyota

  Corolla

  Honda

  Civic

Najciekawsza opinia użytkownika o Toyocie Corolla

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Jacek

liczba głosów: 40

Toyota Corolla Premium VSC 1600 Valvematic 132KM 2011r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Autko zakakująco przyjemne. To mój pierwszy "japoniec" i jak na razie wrażenia bardzo pozytywne. Obawiałem się nieco "emeryckiego" wizerunku corolli. Okazało się jednak, że nie potrzebnie. Auto trudno nazwać sportowym, ale jeśli ktoś nie szuka auta do wyścigów, powinien być z niego zadowolony. Polecam wizytę w salonie i jazdę próbną. To mocno rozjaśnia umysł, zwłaszcza jeśli sie porówna z konkurentami.

Układ napędowy
Silnik to najprzyjemniejsza rzecz w tym samochodzie. Jest bardzo dobrze wytłumiony i pozwala na komfortową jazdę. Wprawdzie od benzyniaka 1,6 trudno oczekiwać sportowych osiągów, jednak jeśli trzeba kogoś szybko wyprzedzić - redukujemy 2 lub 3 biegi i ... połykamy to coś co przed chwilą jechało przed nami. Na wyższych obrotach auto jest wystarczająco żwawe a silnik potrafi przyjemnie ryknąć. Przy normalnej jeździe niemal go nie słychać. Dla porównania przejechałem się ceed'em, nowym focusem, lancerem i fluence. Silnik corolli jest zdecydowanie o klasę lepszy od pozostałych wolnossących benzyniaków. Brawa dla "japońców" za ten silnik!!!

Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra mimo dość szerokich słupków. Przez tylną szybę - tak sobie. Parkowanie ułatwiają czujniki parkowania i bardzo duże lusterka boczne.

Komfort
Zawieszenie dość miękkie. Civic w porównaniu z corollą to wóz drabiniasty. Komfort resorowania w moim odczuciu podobny do focusa. Nie zdarzyło mi się go jeszcze dobić na nierównościach. Wnętrze jest dobrze wyciszone. Dobiega do niego tylko szum opon i delikatny pomruk wydechu. Silnik staje się głośny od około 4 tys wzwyż. Przednie fotele są bardzo wygodne a dodatkowym atutem są podgrzewane siedziska i oparcie na wysokości nerek. Przy obecnych mrozach - coś pięknego! Tylna kanapa też wygodna, choć... mam wrażenie, że oparcie jest ciut za mocno pochylone, ale być może to kwestia mojego przyzwyczajenia..?

Nadwozie
Na brak miejsca raczej nikt nie powinien narzekać. Przynajmniej nikt o w miarę normalnych gabarytach. Z moimi 180 cm czuję się w tym wnętrzu doskonale. Mały minus daję corolli za niewygodne przyciski od komputera pokładowego. Ogromny plus za fantastyczne zegary i wyświetlacze. Są bardzo czytelne niezależnie od nasłonecznienia. Dużo bardziej czytelne niż w wypustach sprzed liftingu (2007-2010). Ilość miejsca w schowkach jest moim zdaniem wystarczająca. Fajny dwupiętrowy schowek w podłokietniku, świetny podwójny schowek przed pasażerem, niby nie za duże, ale mimo wszystko dość pakowne kieszonki w drzwiach z przodu i z tyłu. Bagażnik wprawdzie nie tak przepastny jak w octavii, ale i tak bardzo duży. Lodówki nie zmieści, ale bagażu podróżnego połknie całkiem pokaźną ilość. Bardzo fajną rzeczą jest płaska podłoga z tyłu. Ktoś nareszcie pomyślał o środkowym pasażerem z tyłu.

Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo przyjemnie. Zawieszenie jest zestrojone dość komfortowo. Daleko mu do komfortu dużych limuzyn, jednak przyrównując do kompaktowych konkurentów, zawieszenie corolli wypada bardzo korzystnie. W zakrętach przy rozsądnych prędkościach zachowuje się stabilnie. Elektryczne wspomaganie kierownicy jest bardzo wydajne. Na parkingu można kręcić kierownicą małym palcem. Przy większych prędkościach siła wspomagania odpowiednio się zmniejsza.

Naprawy
Na temat kosztów napraw nie mogę zająć stanowiska. Ocenę klikam wyłącznie dlatego, że formularz mnie do tego zmusza.

Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja i ogrzewanie jak na razie bez zarzutu. Z klimatyzacji póki co zbyt wiele nie korzystałem z powodu arktycznej pogody, ale ogrzewanie przećwiczyłem już wielokrotnie i trudno się do czegoś doczepić. Dodatkowo podróż umila podgrzewanie przednich foteli. Zanim silnik się rozgrzeje, ciepły fotel robi swoje :)

Elektryka/elektronika
Jak dotąd wszystko wzorowo.

Pełna opinia o Toyota Corolla Premium VSC 1600 Valvematic 132KM 2011r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Toyota Corolla: coupe, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna), van

Toyota Corolla: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Toyota Corolla: 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0

Toyota Corolla: 2013, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1984