Toyota Hilux opinie, oceny użytkowników, Toyota Hilux spalanie pick-up (strona 1)

Opinie o samochodach Toyota Hilux

pick-up

Liczba ocen: 9

Średnia ocena: 9.00/10

Toyota Hilux spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
10.00
trasa
-.--/-.--
9.00
cykl mieszany
-.--/-.--
9.55

Oceny TOYOTY HILUX

2010-07-14

Ogólna ocena:

8/10

całokształt auta oceniam na dobry. jednak za taką cenę oczekuję się lepszego wyposażenia. nie ma tu luksusów, auto jest troszkę toporne, typowy wół roboczy jednak z większymi ambicjami. w terenie spisuje się ok, w codziennym użytkowaniu na miasto jest troche za duży, ale jeśli mieszk...
Opinia o układzie napędowym:
silnik 2.5 nie jest super mocny jak dla takiego auta, ale mi w zupełności wystarcza. zarówno jego elastyczność jak i moc i moment obrotowy są wystarczające do codziennego użytkowania, nawet gdy jest potrzeba ciągania przyczepy, silnik choć jest głośny to nie ma z nim problemów, jest to ...
Opinia o komforcie:
jest to pick-up więc konstrukcja ramowa daje o sobie znać. nie jest to limuzyna, siedzi się jak na przysłowiowej kozie, jednak ma to swoje zalety -widoczność jest doskonała. przydały by się lepsze trzymania boczne, na skórzanych siedzeniach troszkę się "jeździ". na tyle jest d...
Opinia o nadwoziu:
przestrzeni jest sporo ale wydaję się że powinno być więcej, rosłe osoby mogą chcieć dużo więcej (z przodu) na tylniej kanapie jest bardzo dużo miejsca i na nogi i na głowę. ergonomia nie powala ale wszystko co potrzeba jest w zasięgu ręki (no może z pominięciem gałki od radia któ...
Opinia o układzie jezdnym:
auto prowadzi się bardzo dobrze, jak na swoje gabaryty hamulce są dobre, również parkowanie (z pomocą czujników cofania) nie jest bardzo trudną rzeczą. auto troszkę się wychyla na boki, nie lubi kolein, bardzo dobrze spisuje się na bezdrożach, układ kierowniczy precyzyjny - choć są cz...

marcin2011-09-25

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
W moim Hilu mam czipa - po testach na hamowni 203,2 KM. Już podstawowe 171 KM daje możliwość dość dynamicznej jazdy ale po założeniu czipa na pewno nikt nie będzie miał stresu w sytuacji zdążę czy nie zdążę. Auto przyśpiesza do 190 km/h (producent podaje max 170 km/h) bez problemu. ...
Opinia o komforcie:
Na tylnych siedzeniach jazda jest niezbyt komfortowa. Przydałby się większy zakres regulacji kierownicy. Z dużym obciążeniem auto zaczyna "pływać" . Przy tak wysokim profilu opony to objaw normalny - trzeba się przyzwyczaić.
Opinia o nadwoziu:
Po 2,5 roku (125 tk) skóra na krawędzi siedzenia kierowcy zaczyna mieć zużycia
Opinia o układzie jezdnym:
Poza typową dla pickupów twardością zawieszenia prowadzenie auta daje poczucie stabilności nawet przy 170 km/h. Promień skrętu wymusza czasem skręt na "dwa razy". W terenie - rewelacja. Na śliskim, śniegu itp. - REWELACJA !!! System kontroli trakcji działa super. Próbowa...

2010-07-16

Ogólna ocena:

10/10

Dala mnie bardzo uniwersalny samochód. Można przewieźć, paletę cegieł,quada, albo wybrać sie na miesięczna wyprawę
Opinia o układzie napędowym:
Jak na takiego muła wyjątkowo elastyczny i oszczedny
Opinia o komforcie:
Po zmianie zawieszenia auto stało sie sztywniejsze i lepiej prowadzi sie po nierównościach
Opinia o nadwoziu:
kiepskiej jakości akrylowe lakiery zarówno nadwozia jak i podwozia

2010-07-19

Ogólna ocena:

5/10


Opinia o układzie napędowym:
W trakcie gwałtownego przyspieszania klekotania nie słychać tylko na najlepszym paliwie!!!
Opinia o układzie jezdnym:
Po przejechaniu 15000 km pojawiły się delikatne objawy blokowania układu kierowniczego w trakcie odbijania kierownicy po skręcie w lewo i nie odbija manetka kierunkowskazu po delikatnym skręcie w prawo!

2010-02-18

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia mogłaby mieć 6 biegów, wtedy lepiej by się jeździło po autostradach.

Średnie oceny TOYOTA HILUX

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
88.89%
głosów 8
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
11.11%
głosów 1
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.9/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
7.1/10
Napęd
Elastyczność
8.8/10
Skrzynia biegów
8.9/10
Silnik
9.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.7/10
Przyspieszenie 60-120km
8.0/10
Przyspieszenie 80-120km
8.7/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
7.7/10
Resorowanie z obciążeniem
9.3/10
Fotele przednie
8.7/10
Fotele tylne
7.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.1/10
Wyciszenie
7.6/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
8.4/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
10.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
8.1/10
Karoseria
7.9/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
8.1/10
Widoczność w lusterkach
9.8/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.1/10
Elektronika
9.8/10
Naprawy
Niezawodność
9.2/10
Koszty napraw
6.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
2
Komfort jazdy
1
Układ jezdny
1
Niezawodność
1
Widoczność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
3
Nic
1
Awaryjność
1
Spalanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Toyota Hilux brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Nissan Navara.

Toyota Hilux

Toyota Hilux

Nissan Navara

Nissan Navara

Najciekawsza opinia użytkownika o Toyocie Hilux

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 63

Toyota Hilux SR5 2500 D4D 120KM 2008r. pick-up

Ocena ogólna

całokształt auta oceniam na dobry. jednak za taką cenę oczekuję się lepszego wyposażenia. nie ma tu luksusów, auto jest troszkę toporne, typowy wół roboczy jednak z większymi ambicjami. w terenie spisuje się ok, w codziennym użytkowaniu na miasto jest troche za duży, ale jeśli mieszka się na obrzeżach miasta to jest fajnym autem, cena utrzymania nie jest niska, troszke się płaci za markę i za renomę jaką sobie model hilux wyribił. ogólnie auto polecam, jest duże, wygodne, bezawaryjne i w miarę komfortowe jak na pick-up`a

Układ napędowy

silnik 2.5 nie jest super mocny jak dla takiego auta, ale mi w zupełności wystarcza. zarówno jego elastyczność jak i moc i moment obrotowy są wystarczające do codziennego użytkowania, nawet gdy jest potrzeba ciągania przyczepy, silnik choć jest głośny to nie ma z nim problemów, jest to sprawdzona jednostka. po czip tuningu z 120KM można osiągnąć bezproblemowo 150KM i więcej.

Widoczność

jest to pick-up, do przodu widzimy bardzo dobrze, do tyłu mamy w dyspozycji duże lusterka boczne, na środkowe nie mamy co liczyć jeśli mamy przyciemniane szyby na pace, a nawet jeśli nie mamy nadbudówki to i tak widzimy tylko tył na wysokości klapy przestrzeni załadunkowej. Mi osobiście nie sprawia problemu temat widoczności, może niekiedy wielkość przednich słupków ale teraz wszędzie są one duże.

Komfort

jest to pick-up więc konstrukcja ramowa daje o sobie znać. nie jest to limuzyna, siedzi się jak na przysłowiowej kozie, jednak ma to swoje zalety -widoczność jest doskonała. przydały by się lepsze trzymania boczne, na skórzanych siedzeniach troszkę się "jeździ". na tyle jest dużo miejsca, kanapa jest pełno wymiarowa, jedynie brak jakichkolwiek trzymań bocznych powoduje "obijanie" się pasażera gdy jedzie sam i nie ma się o co zaprzeć. podczas jazdy z kompletem pasażerów i z dodatkowym obciążeniem można docenić wielkość auta i jego możliwości, wycieczka po polsce w 5 osób plus nie mały bagaż nie stworzy nam nieprzyjemnych odczuć :)

Nadwozie

przestrzeni jest sporo ale wydaję się że powinno być więcej, rosłe osoby mogą chcieć dużo więcej (z przodu) na tylniej kanapie jest bardzo dużo miejsca i na nogi i na głowę. ergonomia nie powala ale wszystko co potrzeba jest w zasięgu ręki (no może z pominięciem gałki od radia która jest z prawej strony - japońskie auto) nie ma fajerwerek, jest to auto rolnika :) dlatego bagażnik jest bardzo duży, cała paka, choć dostęp jest tylko od zewnątrz i jeśli nie posiadamy zamkniętej paki to nie można tam nic zostawić bo w naszych realiach zaraz to zginie. możliwość aranżacji - nie wiele, można postawić tylnią kanapę i mamy dodatkowy bagażnik za przednimi siedzeniami. co do karoserii to u mnie pojawiła się rdza na odpryskach po kamyczkach z drogi. paka jako oddzielna "buda" odchyla się od kabiny i źle spasowana nadbudówka obija się o kabinę. korozja na tylniej klapie pojawiła się po roku i na tyle też jest na nią gwarancji. sprzypią tylnie resory za to mostu nie słychać.

Układ jezdny

auto prowadzi się bardzo dobrze, jak na swoje gabaryty hamulce są dobre, również parkowanie (z pomocą czujników cofania) nie jest bardzo trudną rzeczą. auto troszkę się wychyla na boki, nie lubi kolein, bardzo dobrze spisuje się na bezdrożach, układ kierowniczy precyzyjny - choć są częste problemy z geometrą kół.

Naprawy

odpukać nic się jeszcze nie zepsuło. koszty eksploatacyjne nie są małe, koszty przeglądów w ASO to wydatek od 1000 do 2000zł. producent zaleca wymianę oleju co 30tys km, przeglądy są co 15 tys i ASO tak też chce wymieniać olej. ja wymieniam co 30 tys i nic się z autem nie dzieje. po 60 tys km wymieniłem pasek główny - zużył się szybciej z powodu błota, klocki hamulcowe wymienia się co 30 tys, tylko na tyle starczają.

Wentylacja i ogrzewanie

nie ma co narzekać, grzeje szybko i schładza również w podobnym tempie, w wersji z 2008 roku w naszych salonach był brak klimatronika - manualna klimatyzacja - można by się spodzieważ za te pieniądze czegoś więcej - ale spełnia swoje zadanie.

Elektryka/elektronika

odpukać nie problemów z elektryką. jedynie nieoryginalny czujnik cofania się rozprogramował ale miał do tego powody :)

Zobacz również opinie:

Toyota Hilux: pick-up, terenowy

Toyota Hilux: olej napędowy, turbo diesel

Toyota Hilux: 2.0, 2.5, 3.0

Toyota Hilux: 2009, 2008, 2007, 2006