Opinie o samochodach Toyota Prius
2007r.
Liczba ocen: 2
Średnia ocena: 9.50/10
Toyota Prius spalanie (l/100km)
Oceny TOYOTY PRIUS
Toyota Prius sol 1.5 KM 2007r. 120 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Przyspieszenie dzięki skrzyni bezstopniowej nie daje szans innym samochodom - czysta przyjemność, Dwa motory razem - to dwa serca
Opinia o komforcie:
Zaskakująco dużo miejsca z tyłu odległość od przedniego oparcia jak w limuzynie
Opinia o nadwoziu:
Bardzo wygodny bagażnik, z podziałem na strefę "jawną" i "tajną"
Opinia o układzie jezdnym:
Do hamulców trzeba się przyzwyczaić - głównie działa hamowanie elektromagnetyczne - klocki praktycznie się nie zużywają, przy dużych prędkościach mógłby hamować skuteczniej ale to ze względu na dużą masę własną
Toyota Prius Sol 1.5 136KM 2007r. 60 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Jedyna, ale bardzo poważna wada to długi czas reakcji na pedał przyspieszenia wciśnięty do podłogi (około sekundy).
Opinia o układzie jezdnym:
Nie polecam nikomu "oszczędzania" przez kupno wersji bez kamery cofania. Bez tego widoczność do tyłu jest FATALNA.
Średnie oceny TOYOTA PRIUS
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Toyota Prius brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mercedes 220.
Najciekawsza opinia użytkownika o Toyocie Prius
użytkownik: Maciej
liczba głosów: 74
Toyota Prius sol 1500 KM 2007r. hatchback
Ocena ogólna
Auto daje tak ogromną przyjemność z jazdy że nie da się tego opisać. Nie polecam pewnej grupie kierowców, nastawionych na zupełnie inne wrażenia. Nie znam włąściciela Priusa, który chciałby w przyszłości zamienić go na tradycyjny. Sam wiem dobrze jaki będzie mój kolejny samochód - Prius plug-in.
Układ napędowy
Przyspieszenie dzięki skrzyni bezstopniowej nie daje szans innym samochodom - czysta przyjemność, Dwa motory razem - to dwa serca
Widoczność
Z przodu modne, grube słupki wymagają ruchu głową przy skręcaniu, z tyłu trzeba trochę poćwiczyć dzięki obecności poziomej belki, chyba, że się kupi model z kamerą cofania, co rozwiązuje wszelkie problemy
Komfort
Zaskakująco dużo miejsca z tyłu odległość od przedniego oparcia jak w limuzynie
Nadwozie
Bardzo wygodny bagażnik, z podziałem na strefę "jawną" i "tajną"
Układ jezdny
Do hamulców trzeba się przyzwyczaić - głównie działa hamowanie elektromagnetyczne - klocki praktycznie się nie zużywają, przy dużych prędkościach mógłby hamować skuteczniej ale to ze względu na dużą masę własną
Naprawy
Po kilkunastu autach, które miałem do tej pory niezawodność Priusa jest kompletnym szokiem. O koszcie napraw nie ma co dyskutować bo ich ilość w czasie życia tego auta wszystko niweluje...
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja chłodzi w niespełna minutę po włączeniu
Elektryka/elektronika
przy 105 000 km wymieniłem pierwszą żarówkę w oświetleniu - reszta - nadal oryginalne (made in Japan) Respekt wzbudza komputer sterujący pracą silników - to czysta przyjemność
Zobacz również opinie:
Toyota Prius: hatchback, liftback
Toyota Prius: benzyna, technologia hybrydowa
Sprawdź także:
Toyota Prius - ogłoszenia , Toyota - forum użytkowników, Toyota Prius - średnie ceny
Toyota - tapety na pulpit, Toyota - konfigurator felg, Toyota - tanie opony,
Używane auto części, Toyota - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie