Opinie o samochodach UAZ 469
Liczba ocen: 5
Średnia ocena: 7.00/10
UAZ 469 spalanie (l/100km)
Oceny UAZA 469
UAZ 469 469 b 2.4 2445 cm^3 - kolektory okrągłe, gaźnik dwugardzielowy 78KM 1988r. 59 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność - jest cudnie, można jechać na jednym do dwóch biegów mimo że auto posiada ich 10 ! Skrzynia biegów - super, zwłaszcza jak działa. Posiada dużo nowoczesnych podzespołów takich jak synchronizatory (2) i długi lewarek o dużym ramieniu co ułatwia wrzucanie biegu. Odł...
Opinia o komforcie:
resorowanie bez obciążenia - pozostawia trochę do życzenia. Resorowanie z obciążeniem - dużo lepsze niż bez. Wszyscy zadowoleni. Fotele przednie - regulowane w pionie i poziomie a do tego bardzo wytrzymałe. Fotele tylne - mocne, ale da się je połamać. Jazda z kompletem pasażerów -...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu - idealna. Zarówno dla pasażera i kierowcy, jak i pod maską (zmieści się silnik z ZIŁA). Przestrzeń z tyłu - duża, ale istnieją dłuższe wersje auta, rzadko dostępne (BARS) Wygoda obsługi (ergonomia) - ZAJEBISTA. Nigdy nie miałem lepszego auta do tuningu i zaba...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie auta: BOMBA - jazda to czysta frajda. Układ kierowniczy - niezapomniany i niepowtarzalny Hamulce - brak Parkowanie - nie ma przeszkód
UAZ 469 2.5 KM 1990r. 250 000km
Ogólna ocena:
4/10
Opinia o układzie napędowym:
Zmiana biegów rozpoczynała się od 2 biegu, pierwszy używało się tylko w terenie, zmiana z 2 na 3 oczywisty zgrzyt lub dwa razy wysprzęglić
Opinia o komforcie:
Kto mówi tu o komforcie jazdy, po prostu tego nigdy tu nie było, fotele można powiedzieć "przyspawane" do podłogi, zero regulacji foteli jak też kierownicy, jeden plus to siedzenie wysoko, jazda z kompletem pasażerów bardzo trudna przy ostrych skrętach, oryginalne opony bardzo wyt...
Opinia o nadwoziu:
Miejsca dla każdego jest dużo, ale fotele za wygodne to nie były, obsługa wszystkich dźwigni zmiany biegów, reduktora i terenowych bardzo dobra, jakość wykończenia żadna po prostu goła blacha,
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie samochodu było dużym wyzwaniem zwłaszcza dla początkującego kierowcy, brak wspomagania bardzo utrudniał jazdę, hamulce słabe, parkowanie zwłaszcza na zatłoczonym parkingu to niewyobrażalna tragedia, czasami trzeba było nawet kilkanaście razy do przodu, do tyłu i wyjazd
UAZ 469 2.5 105KM 1990r. 130 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Jak na taka mase samochodu przyspiesza niezle. I biorąc pod uwage ze wiekszosc biegow to biegi terenowe. Na trasie nie zmusza prawie w ogole do zmiany biegow.
Opinia o komforcie:
Wyciszenie? A co to? :D Fotele bardzo komfortowe jesli oryginalne. Brakuje im tylko trzymania bocznego ale idzie przezyc.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria stal, wykonczenie stal :D wszystko co potrzebne w zasiegu reki. To co nie potrzebne nie wystepuje :P Miejsca dla kierowcy i pasazerow bardzo duzo. Bagaznik moglby byc wiekszy.
Opinia o układzie jezdnym:
Jazda na wstecznym wymaga duzego wyczucia. Jesli wszystko jest w dobrym stanie i sie o to dba to nawet hamulce bardzo dobrze dzialaja. Oczywiscie jak na predkosci z jakimi porusza sie ten samochod.
UAZ 469 B 2.4 78KM 1989r. 90 000km
Ogólna ocena:
6/10
Opinia o układzie napędowym:
silnki starego typu ale mozna nalać cokolwiek i pojedzie, mokry filtr powietrza dorzywotni, zmiana głowicy na wołgowską i zmiana gaźnika podnosi moc o 20 KM
Opinia o układzie jezdnym:
radziecka terenówka, odpowiednio traktowana nie zawodzi, naprawiana młotkiem i 17
UAZ 469 2.5 78KM 1988r. 55 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
120km/h jest nieosiągalne w terenowym przełożeniu mostów.
Średnie oceny UAZ 469
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem UAZ 469 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Gaz 69.
Najciekawsza opinia użytkownika o UAZie 469
użytkownik: Grzesiek
liczba głosów: 63
UAZ 469 469 b 2400 2445 cm^3 - kolektory okrągłe, gaźnik dwugardzielowy 78KM 1988r. cabrio
Ocena ogólna
za dużo by pisać. Trzeba kochać.
Układ napędowy
Elastyczność - jest cudnie, można jechać na jednym do dwóch biegów mimo że auto posiada ich 10 ! Skrzynia biegów - super, zwłaszcza jak działa. Posiada dużo nowoczesnych podzespołów takich jak synchronizatory (2) i długi lewarek o dużym ramieniu co ułatwia wrzucanie biegu. Odłączany przedni most pozwala zaoszczędzić paliwo i pracować sportowo jedynie tylnym moście. Silnik - podzespół o sprawdzonej konstrukcji niezmiennej od 45 lat. Posiada zaawansowane systemy rozruchowe. Na wschodzie uznany i produkowany do dziś. Przyspieszenie 0-100km - posiada Przyspieszenie 60-120km - istnieje taka możliwość, ale jest to osiągalne tylko przy określonych warunkach i dość niebezpieczne. Przyspieszenie 80-120km - czytaj wyżej
Widoczność
Do przodu super, zwłaszcza jak położy się przednią szybę. Do tyłu widoczność świetna jest tylko bez plandeki (jeśli nie zacina deszcz) Lusterka wymagają poprawy, ale widoczność dobra.
Komfort
resorowanie bez obciążenia - pozostawia trochę do życzenia. Resorowanie z obciążeniem - dużo lepsze niż bez. Wszyscy zadowoleni. Fotele przednie - regulowane w pionie i poziomie a do tego bardzo wytrzymałe. Fotele tylne - mocne, ale da się je połamać. Jazda z kompletem pasażerów - bomba, wszyscy zadowoleni. Wyciszenie - nie wiem o co chodzi.
Nadwozie
Przestrzeń z przodu - idealna. Zarówno dla pasażera i kierowcy, jak i pod maską (zmieści się silnik z ZIŁA). Przestrzeń z tyłu - duża, ale istnieją dłuższe wersje auta, rzadko dostępne (BARS) Wygoda obsługi (ergonomia) - ZAJEBISTA. Nigdy nie miałem lepszego auta do tuningu i zabaw mechanicznych. Bagażnik - auto posiada dwa małe schowki. Większą objętość można uzyskać po synchronizacji rozmieszczenia bagażu i pasażerów w aucie. Jakość materiałów i wykończenia - pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza zabezpieczenie przed korozja i jakością nowych sprowadzanych części, za to dość wytrzymałe i odporne. Możliwość aranżacji - nieskończona, ogranicza ją tylko wyobraźnia. Karoseria - BOSKA
Układ jezdny
Prowadzenie auta: BOMBA - jazda to czysta frajda. Układ kierowniczy - niezapomniany i niepowtarzalny Hamulce - brak Parkowanie - nie ma przeszkód
Naprawy
gdyby nowe podzespoły nie były kiepsko wykonane świat byłby piękniejszy. Kierowcy nie dbają o te auta, trzeba uważać na zajechane podzespoły. Przed wejście do Unii ceny części były o wiele niższe. CZĘSTOTLIWOŚĆ WYMIAN PODZESPOŁÓW - OLBRZYMIA ;)
Wentylacja i ogrzewanie
Zdjęcie plandeki zapewnia 100 komfort jazdy (latem). Sprawne ogrzewanie auta zimą wymaga pewnych dodatkowych zabiegów (dodatkowe źródła ciepła)
Elektryka/elektronika
Układ elektryczny - UKŁAD TO DUMNA NAZWA Elektronika - NIE ZNALAZŁEM [czego nie ma to się nie popsuje :)]* -10pkt
Zobacz również opinie:
UAZ 469: benzyna, benzyna+gaz