UAZ 469 opinie, oceny użytkowników, UAZ 469 spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach UAZ 469

Liczba ocen: 5

Średnia ocena:

7.00/10

UAZ 469 spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 20.38/19.00 -.--
trasa 14.00/14.50 -.--
cykl mieszany 17.75/17.00 -.--

469

OCENY UAZA 469


Ogólna ocena:  

8/10


za dużo by pisać. Trzeba kochać.
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność - jest cudnie, można jechać na jednym do dwóch biegów mimo że auto posiada ich 10 ! Skrzynia biegów - super, zwłaszcza jak działa. Posiada dużo nowoczesnych podzespołów takich jak synchronizatory (2) i długi lewarek o dużym ramieniu co ułatwia wrzucanie biegu. Odł...
Opinia o komforcie:
resorowanie bez obciążenia - pozostawia trochę do życzenia. Resorowanie z obciążeniem - dużo lepsze niż bez. Wszyscy zadowoleni. Fotele przednie - regulowane w pionie i poziomie a do tego bardzo wytrzymałe. Fotele tylne - mocne, ale da się je połamać. Jazda z kompletem pasażerów -...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu - idealna. Zarówno dla pasażera i kierowcy, jak i pod maską (zmieści się silnik z ZIŁA). Przestrzeń z tyłu - duża, ale istnieją dłuższe wersje auta, rzadko dostępne (BARS) Wygoda obsługi (ergonomia) - ZAJEBISTA. Nigdy nie miałem lepszego auta do tuningu i zaba...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie auta: BOMBA - jazda to czysta frajda. Układ kierowniczy - niezapomniany i niepowtarzalny Hamulce - brak Parkowanie - nie ma przeszkód
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

4/10


Nie patrząc na bardzo częste awarie i bardzo duże spalanie samochód ideał w teren, nie do zdarcia opony, bardzo wysoki prześwit, samochód na każdy teren, póki nie zawisnął na dyfrach brnął do przodu, pokonywał z rozpędu nawet ponad metrowe zaspy, prawie każdy samochód osobowy mógł...
Opinia o układzie napędowym:
Zmiana biegów rozpoczynała się od 2 biegu, pierwszy używało się tylko w terenie, zmiana z 2 na 3 oczywisty zgrzyt lub dwa razy wysprzęglić
Opinia o komforcie:
Kto mówi tu o komforcie jazdy, po prostu tego nigdy tu nie było, fotele można powiedzieć "przyspawane" do podłogi, zero regulacji foteli jak też kierownicy, jeden plus to siedzenie wysoko, jazda z kompletem pasażerów bardzo trudna przy ostrych skrętach, oryginalne opony bardzo wyt...
Opinia o nadwoziu:
Miejsca dla każdego jest dużo, ale fotele za wygodne to nie były, obsługa wszystkich dźwigni zmiany biegów, reduktora i terenowych bardzo dobra, jakość wykończenia żadna po prostu goła blacha,
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie samochodu było dużym wyzwaniem zwłaszcza dla początkującego kierowcy, brak wspomagania bardzo utrudniał jazdę, hamulce słabe, parkowanie zwłaszcza na zatłoczonym parkingu to niewyobrażalna tragedia, czasami trzeba było nawet kilkanaście razy do przodu, do tyłu i wyjazd
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Moj wymazony samochod wiec bardzo subiektywna ocena :)
Opinia o układzie napędowym:
Jak na taka mase samochodu przyspiesza niezle. I biorąc pod uwage ze wiekszosc biegow to biegi terenowe. Na trasie nie zmusza prawie w ogole do zmiany biegow.
Opinia o komforcie:
Wyciszenie? A co to? :D Fotele bardzo komfortowe jesli oryginalne. Brakuje im tylko trzymania bocznego ale idzie przezyc.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria stal, wykonczenie stal :D wszystko co potrzebne w zasiegu reki. To co nie potrzebne nie wystepuje :P Miejsca dla kierowcy i pasazerow bardzo duzo. Bagaznik moglby byc wiekszy.
Opinia o układzie jezdnym:
Jazda na wstecznym wymaga duzego wyczucia. Jesli wszystko jest w dobrym stanie i sie o to dba to nawet hamulce bardzo dobrze dzialaja. Oczywiscie jak na predkosci z jakimi porusza sie ten samochod.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

6/10



Opinia o układzie napędowym:
silnki starego typu ale mozna nalać cokolwiek i pojedzie, mokry filtr powietrza dorzywotni, zmiana głowicy na wołgowską i zmiana gaźnika podnosi moc o 20 KM
Opinia o układzie jezdnym:
radziecka terenówka, odpowiednio traktowana nie zawodzi, naprawiana młotkiem i 17
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


Czasem przytłaczająca niezawodność
Opinia o układzie napędowym:
120km/h jest nieosiągalne w terenowym przełożeniu mostów.
» pełna opinia
 
1 z 1
 


ŚREDNIE OCENY UAZ 469

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 80.00% głosów 4
Raczej tak 0.00% głosów 0
Trudno powiedzieć 0.00% głosów 0
Raczej nie 20.00% głosów 1
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
6.4/10
Układ kierowniczy
5.4/10
Hamulce
3.4/10
Parkowanie
5.2/10
Napęd
Elastyczność
6.2/10
Skrzynia biegów
4.6/10
Silnik
5.0/10
Przyspieszenie 0-100km
3.2/10
Przyspieszenie 60-120km
2.6/10
Przyspieszenie 80-120km
2.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
5.0/10
Resorowanie z obciążeniem
5.8/10
Fotele przednie
6.6/10
Fotele tylne
5.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
6.6/10
Wyciszenie
3.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.2/10
Przestrzeń z tyłu
7.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
7.8/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
3.6/10
Możliwość aranżacji
9.0/10
Karoseria
7.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
4.8/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
3.6/10
Widoczność w lusterkach
5.8/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
2.6/10
Elektronika
4.4/10
Naprawy
Niezawodność
2.0/10
Koszty napraw
5.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 1
Napęd 1
Nadwozie 1
Wnętrze 1
Inne 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Awaryjność 2
Widoczność 1
Spalanie 1
Nadwozie 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem UAZ 469 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Gaz 69.

  UAZ

  469

  Gaz

  69

Najciekawsza opinia użytkownika o UAZie 469

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Grzesiek

liczba głosów: 43

UAZ 469 469 b 2400 2445 cm^3 - kolektory okrągłe, gaźnik dwugardzielowy 78KM 1988r. cabrio

Ocena ogólna
za dużo by pisać. Trzeba kochać.

Układ napędowy
Elastyczność - jest cudnie, można jechać na jednym do dwóch biegów mimo że auto posiada ich 10 ! Skrzynia biegów - super, zwłaszcza jak działa. Posiada dużo nowoczesnych podzespołów takich jak synchronizatory (2) i długi lewarek o dużym ramieniu co ułatwia wrzucanie biegu. Odłączany przedni most pozwala zaoszczędzić paliwo i pracować sportowo jedynie tylnym moście. Silnik - podzespół o sprawdzonej konstrukcji niezmiennej od 45 lat. Posiada zaawansowane systemy rozruchowe. Na wschodzie uznany i produkowany do dziś. Przyspieszenie 0-100km - posiada Przyspieszenie 60-120km - istnieje taka możliwość, ale jest to osiągalne tylko przy określonych warunkach i dość niebezpieczne. Przyspieszenie 80-120km - czytaj wyżej

Widoczność
Do przodu super, zwłaszcza jak położy się przednią szybę. Do tyłu widoczność świetna jest tylko bez plandeki (jeśli nie zacina deszcz) Lusterka wymagają poprawy, ale widoczność dobra.

Komfort
resorowanie bez obciążenia - pozostawia trochę do życzenia. Resorowanie z obciążeniem - dużo lepsze niż bez. Wszyscy zadowoleni. Fotele przednie - regulowane w pionie i poziomie a do tego bardzo wytrzymałe. Fotele tylne - mocne, ale da się je połamać. Jazda z kompletem pasażerów - bomba, wszyscy zadowoleni. Wyciszenie - nie wiem o co chodzi.

Nadwozie
Przestrzeń z przodu - idealna. Zarówno dla pasażera i kierowcy, jak i pod maską (zmieści się silnik z ZIŁA). Przestrzeń z tyłu - duża, ale istnieją dłuższe wersje auta, rzadko dostępne (BARS) Wygoda obsługi (ergonomia) - ZAJEBISTA. Nigdy nie miałem lepszego auta do tuningu i zabaw mechanicznych. Bagażnik - auto posiada dwa małe schowki. Większą objętość można uzyskać po synchronizacji rozmieszczenia bagażu i pasażerów w aucie. Jakość materiałów i wykończenia - pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza zabezpieczenie przed korozja i jakością nowych sprowadzanych części, za to dość wytrzymałe i odporne. Możliwość aranżacji - nieskończona, ogranicza ją tylko wyobraźnia. Karoseria - BOSKA

Układ jezdny
Prowadzenie auta: BOMBA - jazda to czysta frajda. Układ kierowniczy - niezapomniany i niepowtarzalny Hamulce - brak Parkowanie - nie ma przeszkód

Naprawy
gdyby nowe podzespoły nie były kiepsko wykonane świat byłby piękniejszy. Kierowcy nie dbają o te auta, trzeba uważać na zajechane podzespoły. Przed wejście do Unii ceny części były o wiele niższe. CZĘSTOTLIWOŚĆ WYMIAN PODZESPOŁÓW - OLBRZYMIA ;)

Wentylacja i ogrzewanie
Zdjęcie plandeki zapewnia 100 komfort jazdy (latem). Sprawne ogrzewanie auta zimą wymaga pewnych dodatkowych zabiegów (dodatkowe źródła ciepła)

Elektryka/elektronika
Układ elektryczny - UKŁAD TO DUMNA NAZWA Elektronika - NIE ZNALAZŁEM [czego nie ma to się nie popsuje :)]* -10pkt

Pełna opinia o UAZ 469 469 b 2400 2445 cm^3 - kolektory okrągłe, gaźnik dwugardzielowy 78KM 1988r. cabrio »

Zobacz również opinie:

UAZ 469: cabrio, terenowy

UAZ 469: benzyna, benzyna+gaz

UAZ 469: 2.4, 2.5

UAZ 469: 1990, 1989, 1988