Opinie o samochodach UAZ 469
cabrio
Liczba ocen: 2
Średnia ocena: 7.50/10
UAZ 469 spalanie (l/100km)
Oceny UAZA 469
UAZ 469 469 b 2.4 2445 cm^3 - kolektory okrągłe, gaźnik dwugardzielowy 78KM 1988r. 59 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność - jest cudnie, można jechać na jednym do dwóch biegów mimo że auto posiada ich 10 ! Skrzynia biegów - super, zwłaszcza jak działa. Posiada dużo nowoczesnych podzespołów takich jak synchronizatory (2) i długi lewarek o dużym ramieniu co ułatwia wrzucanie biegu. Odł...
Opinia o komforcie:
resorowanie bez obciążenia - pozostawia trochę do życzenia. Resorowanie z obciążeniem - dużo lepsze niż bez. Wszyscy zadowoleni. Fotele przednie - regulowane w pionie i poziomie a do tego bardzo wytrzymałe. Fotele tylne - mocne, ale da się je połamać. Jazda z kompletem pasażerów -...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu - idealna. Zarówno dla pasażera i kierowcy, jak i pod maską (zmieści się silnik z ZIŁA). Przestrzeń z tyłu - duża, ale istnieją dłuższe wersje auta, rzadko dostępne (BARS) Wygoda obsługi (ergonomia) - ZAJEBISTA. Nigdy nie miałem lepszego auta do tuningu i zaba...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie auta: BOMBA - jazda to czysta frajda. Układ kierowniczy - niezapomniany i niepowtarzalny Hamulce - brak Parkowanie - nie ma przeszkód
UAZ 469 2.5 78KM 1988r. 55 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
120km/h jest nieosiągalne w terenowym przełożeniu mostów.
Średnie oceny UAZ 469
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem UAZ 469 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volkswagen LT.
Najciekawsza opinia użytkownika o UAZie 469
użytkownik: Grzesiek
liczba głosów: 64
UAZ 469 469 b 2400 2445 cm^3 - kolektory okrągłe, gaźnik dwugardzielowy 78KM 1988r. cabrio
Ocena ogólna
za dużo by pisać. Trzeba kochać.
Układ napędowy
Elastyczność - jest cudnie, można jechać na jednym do dwóch biegów mimo że auto posiada ich 10 ! Skrzynia biegów - super, zwłaszcza jak działa. Posiada dużo nowoczesnych podzespołów takich jak synchronizatory (2) i długi lewarek o dużym ramieniu co ułatwia wrzucanie biegu. Odłączany przedni most pozwala zaoszczędzić paliwo i pracować sportowo jedynie tylnym moście. Silnik - podzespół o sprawdzonej konstrukcji niezmiennej od 45 lat. Posiada zaawansowane systemy rozruchowe. Na wschodzie uznany i produkowany do dziś. Przyspieszenie 0-100km - posiada Przyspieszenie 60-120km - istnieje taka możliwość, ale jest to osiągalne tylko przy określonych warunkach i dość niebezpieczne. Przyspieszenie 80-120km - czytaj wyżej
Widoczność
Do przodu super, zwłaszcza jak położy się przednią szybę. Do tyłu widoczność świetna jest tylko bez plandeki (jeśli nie zacina deszcz) Lusterka wymagają poprawy, ale widoczność dobra.
Komfort
resorowanie bez obciążenia - pozostawia trochę do życzenia. Resorowanie z obciążeniem - dużo lepsze niż bez. Wszyscy zadowoleni. Fotele przednie - regulowane w pionie i poziomie a do tego bardzo wytrzymałe. Fotele tylne - mocne, ale da się je połamać. Jazda z kompletem pasażerów - bomba, wszyscy zadowoleni. Wyciszenie - nie wiem o co chodzi.
Nadwozie
Przestrzeń z przodu - idealna. Zarówno dla pasażera i kierowcy, jak i pod maską (zmieści się silnik z ZIŁA). Przestrzeń z tyłu - duża, ale istnieją dłuższe wersje auta, rzadko dostępne (BARS) Wygoda obsługi (ergonomia) - ZAJEBISTA. Nigdy nie miałem lepszego auta do tuningu i zabaw mechanicznych. Bagażnik - auto posiada dwa małe schowki. Większą objętość można uzyskać po synchronizacji rozmieszczenia bagażu i pasażerów w aucie. Jakość materiałów i wykończenia - pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza zabezpieczenie przed korozja i jakością nowych sprowadzanych części, za to dość wytrzymałe i odporne. Możliwość aranżacji - nieskończona, ogranicza ją tylko wyobraźnia. Karoseria - BOSKA
Układ jezdny
Prowadzenie auta: BOMBA - jazda to czysta frajda. Układ kierowniczy - niezapomniany i niepowtarzalny Hamulce - brak Parkowanie - nie ma przeszkód
Naprawy
gdyby nowe podzespoły nie były kiepsko wykonane świat byłby piękniejszy. Kierowcy nie dbają o te auta, trzeba uważać na zajechane podzespoły. Przed wejście do Unii ceny części były o wiele niższe. CZĘSTOTLIWOŚĆ WYMIAN PODZESPOŁÓW - OLBRZYMIA ;)
Wentylacja i ogrzewanie
Zdjęcie plandeki zapewnia 100 komfort jazdy (latem). Sprawne ogrzewanie auta zimą wymaga pewnych dodatkowych zabiegów (dodatkowe źródła ciepła)
Elektryka/elektronika
Układ elektryczny - UKŁAD TO DUMNA NAZWA Elektronika - NIE ZNALAZŁEM [czego nie ma to się nie popsuje :)]* -10pkt
Zobacz również opinie:
UAZ 469: benzyna, benzyna+gaz