Opinie o samochodach UAZ 469
terenowy
Liczba ocen: 3
Średnia ocena: 6.67/10
UAZ 469 spalanie (l/100km)
Oceny UAZA 469
UAZ 469 2.5 KM 1990r. 250 000km
Ogólna ocena:
4/10
Opinia o układzie napędowym:
Zmiana biegów rozpoczynała się od 2 biegu, pierwszy używało się tylko w terenie, zmiana z 2 na 3 oczywisty zgrzyt lub dwa razy wysprzęglić
Opinia o komforcie:
Kto mówi tu o komforcie jazdy, po prostu tego nigdy tu nie było, fotele można powiedzieć "przyspawane" do podłogi, zero regulacji foteli jak też kierownicy, jeden plus to siedzenie wysoko, jazda z kompletem pasażerów bardzo trudna przy ostrych skrętach, oryginalne opony bardzo wyt...
Opinia o nadwoziu:
Miejsca dla każdego jest dużo, ale fotele za wygodne to nie były, obsługa wszystkich dźwigni zmiany biegów, reduktora i terenowych bardzo dobra, jakość wykończenia żadna po prostu goła blacha,
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie samochodu było dużym wyzwaniem zwłaszcza dla początkującego kierowcy, brak wspomagania bardzo utrudniał jazdę, hamulce słabe, parkowanie zwłaszcza na zatłoczonym parkingu to niewyobrażalna tragedia, czasami trzeba było nawet kilkanaście razy do przodu, do tyłu i wyjazd
UAZ 469 2.5 105KM 1990r. 130 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Jak na taka mase samochodu przyspiesza niezle. I biorąc pod uwage ze wiekszosc biegow to biegi terenowe. Na trasie nie zmusza prawie w ogole do zmiany biegow.
Opinia o komforcie:
Wyciszenie? A co to? :D Fotele bardzo komfortowe jesli oryginalne. Brakuje im tylko trzymania bocznego ale idzie przezyc.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria stal, wykonczenie stal :D wszystko co potrzebne w zasiegu reki. To co nie potrzebne nie wystepuje :P Miejsca dla kierowcy i pasazerow bardzo duzo. Bagaznik moglby byc wiekszy.
Opinia o układzie jezdnym:
Jazda na wstecznym wymaga duzego wyczucia. Jesli wszystko jest w dobrym stanie i sie o to dba to nawet hamulce bardzo dobrze dzialaja. Oczywiscie jak na predkosci z jakimi porusza sie ten samochod.
UAZ 469 B 2.4 78KM 1989r. 90 000km
Ogólna ocena:
6/10
Opinia o układzie napędowym:
silnki starego typu ale mozna nalać cokolwiek i pojedzie, mokry filtr powietrza dorzywotni, zmiana głowicy na wołgowską i zmiana gaźnika podnosi moc o 20 KM
Opinia o układzie jezdnym:
radziecka terenówka, odpowiednio traktowana nie zawodzi, naprawiana młotkiem i 17
Średnie oceny UAZ 469
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem UAZ 469 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volkswagen LT.
Najciekawsza opinia użytkownika o UAZie 469
użytkownik:
liczba głosów: 47
UAZ 469 2500 KM 1990r. terenowy
Ocena ogólna
Nie patrząc na bardzo częste awarie i bardzo duże spalanie samochód ideał w teren, nie do zdarcia opony, bardzo wysoki prześwit, samochód na każdy teren, póki nie zawisnął na dyfrach brnął do przodu, pokonywał z rozpędu nawet ponad metrowe zaspy, prawie każdy samochód osobowy mógł wyciągnąć z rowu, mocy mu nie brakowało, do minusów można dodać brak wspomagania, bardzo duży promień zawracania i wiele wiele innych
Układ napędowy
Zmiana biegów rozpoczynała się od 2 biegu, pierwszy używało się tylko w terenie, zmiana z 2 na 3 oczywisty zgrzyt lub dwa razy wysprzęglić
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra, ale trzeba było uważać bo nie widziało się całego przodu a był on długi, w lusterku wstecznym prawie nic nie widać było ponieważ okienko w plandece przeważnie zawsze było brudne lub zaparowane od środka, w lusterkach bez problemu bo były duże
Komfort
Kto mówi tu o komforcie jazdy, po prostu tego nigdy tu nie było, fotele można powiedzieć "przyspawane" do podłogi, zero regulacji foteli jak też kierownicy, jeden plus to siedzenie wysoko, jazda z kompletem pasażerów bardzo trudna przy ostrych skrętach, oryginalne opony bardzo wytrzymałe 40- 55 tys km komplet, ale bardzo, śliskie i twarde, na mokrym normalną sprawą było wpadanie w poślizg, wyciszenie zerowe
Nadwozie
Miejsca dla każdego jest dużo, ale fotele za wygodne to nie były, obsługa wszystkich dźwigni zmiany biegów, reduktora i terenowych bardzo dobra, jakość wykończenia żadna po prostu goła blacha,
Układ jezdny
Prowadzenie samochodu było dużym wyzwaniem zwłaszcza dla początkującego kierowcy, brak wspomagania bardzo utrudniał jazdę, hamulce słabe, parkowanie zwłaszcza na zatłoczonym parkingu to niewyobrażalna tragedia, czasami trzeba było nawet kilkanaście razy do przodu, do tyłu i wyjazd
Naprawy
Na ten samochód nigdy nie można było liczyć na 100%, nigdy nie wiadomo było co się przez noc stanie, rano często nie odpalał, brak prądu w akumulatorze, zawilgnięte kable, brak iskry, bardzo częste awarie podczas jazdy, bardzo często później hol, bardzo słabe zawieszenie, bardzo szybko się wybijało
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja w zimie zła, bardzo często szyby parowały, ogrzewanie bardzo dobre ale tylko podczas jazdy, na postoju ciężko było nagrzać środek, wentylacja w zimie przy - 30 stopni po zatrzymaniu w 5 minut wyciągnęła wszystko ciepło z samochodu- brak jakiejkolwiek szczelności karoserii z brezentem, często zapach spalin wewnątrz
Elektryka/elektronika
Układ elektryczny to tragedia, awarie zdarzały się praktycznie co tydzień, czasami częściej, kilkakrotnie zdarzyło się, że podczas jazdy w nocy wyłączyły się światła ponieważ "przegrzało się" oświetlenie, wybijał wyłącznik pod kierownicą, wariacje z oświetleniem, częste braki świateł, kierunków, brak działających wskaźników, jechało się na tzw. czuja
Zobacz również opinie:
UAZ 469: benzyna, benzyna+gaz