Volkswagen Jetta opinie, oceny użytkowników, Volkswagen Jetta spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Volkswagen Jetta

Liczba ocen: 32

Średnia ocena:

8.13/10

Volkswagen Jetta spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 8.62/10.71 6.58
trasa 6.39/8.63 5.33
cykl mieszany 7.45/9.13 6.28

Jetta

OCENY VOLKSWAGENA JETTA


Ogólna ocena:  

9/10


Auto mogłoby mieć więcej miejsca w środku zwłaszcza na tylnej kanapie oraz mogłoby posiadać lepszą widoczność do tyłu. To chyba jedyne wady tego samochodu.
Opinia o układzie napędowym:
Duże pochwały dla silnika. Mimo zastosowania pompowtryskiwaczy jego dźwięk jest bardzo miły dla ucha podczas jazdy. Przy uruchomieniu pracuje jak typowy diesel. Silnik oraz podzespoły nie dostarczyły jeszcze żadnych problemów. Pod względem elastyczności jest to jednostka wręcz idealna (l...
Opinia o komforcie:
Auto jest dość twardo zestrojone ale bardzo ładnie pokonuje wszelkie nierówności zarówno poprzeczne jak i podłużne (koleiny). zawieszenie pracuje cicho i do kabiny nie przedostają się żadne hałasy. Przednie fotele są bardzo wygodne i bez problemu można pokonać 400km drogi bez żadnej ...
Opinia o nadwoziu:
Jadąc z przodu tym autem można mieć zastrzeżenia do ilości miejsca na wysokości siedzisk foteli (podczas zmiany biegów można zahaczyć o kolano pasażera. Z tyłu ciasno (ilość miejsca na nogi przeciętna). Ergonomia oraz jakość wykonania jak w niemieckim aucie czyli perfekcyjna (wszystk...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto znakomicie prowadzi się zarówno na prostej drodze jak i w zakrętach. Na kierownice nie są przenoszone żadne drgania. Zawieszenie jest bardzo komfortowe i pracuje bardzo cicho (pod tym względem auta francuskie są mocno przereklamowane). Do drogi hamowania nie można mieć zastrzeżeń (do...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Auto godne polecenia.UWAGA jest tansze od Skody Octavi(Porównywałem najwyższą wersję wyposażenia, różnica na korzyść Jetty ok 4000 zł.)Ekonomiczne, wygodne,sprawdzi się jako auto rodzinne oraz biznesowe.Jeżeli nie robisz rocznie więcej niż 30000 km to nie kupuj diesla a koniecznie TSI...
Opinia o układzie napędowym:
Silnik TSI to bardzo dobra jednostka napędowa.Max moment obrotowy od 1500 obrotów. Do predkości 100 km/h nie przekracza 2100 obrotów ( jak diesel).Od 0-100 km/h 9,8 s.Wymiękają nawet niektóre audi i BMW.
Opinia o komforcie:
Zawieszenie twarde. Tu znowu Focus bije Jettę na głowę.
Opinia o nadwoziu:
Tutaj same pozytywy.Nic dodać nic ująć.
Opinia o układzie jezdnym:
Widoczność do tyłu jest kiepska.Kierowca z małym doświadczeniem będzie miał problem z parkowaniem tyłem - polecam asystenta parkowania.Hamulce ogólnie są dobre jednak w moim poprzednim aucie Ford Focus biły je na głowę.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


Auto przestronne i wygodne jednak jakość wyciszenia i wykonania niektórych elementów pozostawia wiele do życzenia. Słaba widoczność do tyłu. Brakuje też uchwytów na napoje.
Opinia o układzie napędowym:
zdecydowanie za słaby silnik do tego modelu, słabe wyciszenie wnętrza do którego przedostaje się klekot diesla
Opinia o komforcie:
szumy przez zamknięte szyby pojawiają się przy 120-130 km/h fotele twarde, wygodne ale do doskonałości np. Volvo S40 im daleko
Opinia o nadwoziu:
dużo miejsca dla pasażerów tak z przodu jak i z tyłu samochodu, bagażnik ogromny. Szybko wycierają się przełączniki automatycznego sterowania szybami. Tworzywa na desce rozdzielczej solidne. Miesiąc temu urwała się śruba mocująca poszycie drzwi pasażera
Opinia o układzie jezdnym:
autko dobrze trzyma się drogi chociaż czasami zawieszenie wydaje się zbyt miękko zestrojone. Parkowanie tyłem bez parktroniku mocno utrudnione z powodu słabej widoczności
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


Gdyby nie to, ze auto gnije byla by 9-tka.
Opinia o układzie napędowym:
Silnik bardzo elastyczny, nie wymaga czestego wachlowania. Skrzynia biegow - jedynka to tylko bujniecie i pozniej zaraz dwojka, przyspieszenie od dolu wgniata w fotel.
Opinia o komforcie:
Minus za klekot. siedzenia w tej wersji to rewelacja, po wyjsciu nie odczuwa się zmeczenia wynikajacego z dlugiej podrozy.
Opinia o nadwoziu:
Powiem tylko o karoserii - TO WIELKI DRAMAT - samochod garazuje od samego poczatku, czyli od nowosci. I mialem sokordowana blache pokrywy bagaznika przy podswieteniu rejestracji. Obecnie mam nowa, dwuletnia, rdzewieje okolica zamka. Rdza na listwie przy dachu, własciwie dwie dziury. Korodują poprz...
Opinia o układzie jezdnym:
Wersja sportline jest niżej osadzona przez co lepiej trzyma sie drogi. Wada przy tej zalecie jest oczywiscie bardziej sztywne nadwozie. Hamulce wiadomo VW, bardzo dobrze. Parkowanie, tak jak pisze wikszosc, troche slaba widocznosc.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

7/10


Dobre autko. Praktycznie bezawaryjne. Przy dużym silniku i ze skrzynią automatyczną warto od razu zainstalować gaz (albo sprzedać auto :))
Opinia o układzie napędowym:
Auto w automacie trochę muli, ale tylko na początku. Ze skrzynią nie ma żadnych problemów. Trzeba wyuczyć się jazdy w mieście, dużo hamowania silnikiem.
Opinia o komforcie:
Autko jest wygodne, duże, przestrzenne. W tej klasie, naprawdę robi wrażenie komfort jazdy. Wyciszenie przy jeździe ponad 120 km. zaczyna być kłopotliwe.
Opinia o nadwoziu:
Ogromny bagażnik robi wrażenie. 550 litrów + możliwość rozkładania tylnych siedzeń.
Opinia o układzie jezdnym:
Duże autko, świetnie się prowadzi, bardzo bezpieczne parkowanie na lusterka. Zawieszenie twarde, słychać każdą dziurę, można się przyzwyczaić :)
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 7


ŚREDNIE OCENY VOLKSWAGEN JETTA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 62.50% głosów 20
Raczej tak 31.25% głosów 10
Trudno powiedzieć 3.13% głosów 1
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 3.13% głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.6/10
Układ kierowniczy
8.4/10
Hamulce
8.2/10
Parkowanie
7.5/10
Napęd
Elastyczność
7.6/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
8.1/10
Przyspieszenie 0-100km
6.8/10
Przyspieszenie 60-120km
7.3/10
Przyspieszenie 80-120km
7.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.0/10
Resorowanie z obciążeniem
7.3/10
Fotele przednie
8.6/10
Fotele tylne
7.9/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.2/10
Wyciszenie
7.1/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.4/10
Przestrzeń z tyłu
7.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.4/10
Bagażnik
8.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
7.1/10
Karoseria
7.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.9/10
Widocznośc do tyłu
7.3/10
Widoczność w lusterkach
8.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.7/10
Elektronika
6.4/10
Naprawy
Niezawodność
6.7/10
Koszty napraw
5.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 6
Komfort jazdy 5
Spalanie 5
Napęd 4
Nadwozie 2
Układ jezdny 2
Wnętrze 2
Nic 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 6
Widoczność 4
Spalanie 3
Nadwozie 2
Napęd 1
Wentylacja i ogrzewanie 1
Awaryjność 1
Wnętrze 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Volkswagen Jetta brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Skoda Octavia.

  Volkswagen

  Jetta

  Skoda

  Octavia

Najciekawsza opinia użytkownika o Volkswagenie Jetta

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Robert

liczba głosów: 107

Volkswagen Jetta Trendline 1900 TDi 105KM 2006r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Auto mogłoby mieć więcej miejsca w środku zwłaszcza na tylnej kanapie oraz mogłoby posiadać lepszą widoczność do tyłu. To chyba jedyne wady tego samochodu.

Układ napędowy
Duże pochwały dla silnika. Mimo zastosowania pompowtryskiwaczy jego dźwięk jest bardzo miły dla ucha podczas jazdy. Przy uruchomieniu pracuje jak typowy diesel. Silnik oraz podzespoły nie dostarczyły jeszcze żadnych problemów. Pod względem elastyczności jest to jednostka wręcz idealna (lepszym autem nie jeździłem a było kilka marek). Samochód bardzo dobrze przyśpiesza na 3 biegu już od 30km/h oraz na czwartym biegu przy prędkości 40-50km/h. Podczas jazdy na szosie z powodzeniem możemy rozpocząć wyprzedzanie na piątym biegu już przy prędkości 80-90km/h.

Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra do tyłu bardzo zła (trzeba bardzo uważać podczas jazdy do tyłu - mała szyba i duży kufer). Widoczność w lusterkach bez zarzutu.

Komfort
Auto jest dość twardo zestrojone ale bardzo ładnie pokonuje wszelkie nierówności zarówno poprzeczne jak i podłużne (koleiny). zawieszenie pracuje cicho i do kabiny nie przedostają się żadne hałasy. Przednie fotele są bardzo wygodne i bez problemu można pokonać 400km drogi bez żadnej przerwy (nie można tego powiedzieć o fotelach Citroena czy Renault). Jazda w 5 osób nie należy do przyjemności. VW Jetta jest dość wąski i trzy osoby na tylnej kanapie będą miały z pewnością ciasno.

Nadwozie
Jadąc z przodu tym autem można mieć zastrzeżenia do ilości miejsca na wysokości siedzisk foteli (podczas zmiany biegów można zahaczyć o kolano pasażera. Z tyłu ciasno (ilość miejsca na nogi przeciętna). Ergonomia oraz jakość wykonania jak w niemieckim aucie czyli perfekcyjna (wszystko jest na swoim miejscu i jest świetnie spasowane). Nic nie piszczy, trzeszczy ani nie stuka. Łuszczy się jedynie farba na przyciskach do sterowania szyb (wielu użytkowników się na to skarży). Bagażnik jest ogromny (560L) i bardzo praktyczny (płaska podłoga i zawiasy nie wnikają do wnętrza). Jeśli chodzi o ergonomię to na wyróżnienie zasługuje dodatkowo ilość ciekawych i funkcjonalnych schowków w tablicy rozdzielczej.

Układ jezdny
Auto znakomicie prowadzi się zarówno na prostej drodze jak i w zakrętach. Na kierownice nie są przenoszone żadne drgania. Zawieszenie jest bardzo komfortowe i pracuje bardzo cicho (pod tym względem auta francuskie są mocno przereklamowane). Do drogi hamowania nie można mieć zastrzeżeń (dobry wynik w klasie ok. 38m od 100km/h). Jedyny mankament auta w tej kategorii to manewrowanie na ciasnym parkingu. Samochód jak na swoje wymiary jest zwrotny ale widoczność do tyłu bardzo słaba.

Naprawy
Z autem nie miałem jak na razie żadnych problemów (tylko obowiązkowe przeglądy w ASO co 15 tyś km i wymiana klocków z przodu). Oryginalne części są dość drogie ale dużo nie odbiegają od konkurencji. Są za to bardzo trwałe (klocki przód 60-70 tyś km, klocki tył 70-80tyś km, tarcze 100-120 tyś km, amortyzatory przód i tył 110-120 tyś km)

Wentylacja i ogrzewanie
Do pracy manualnej klimatyzacji ciężko mieć poważne zastrzeżenia. Zimą wnętrze nagrzewa się po przejechaniu kilkuset metrów, latem też nie ma problemów z szybkim schłodzeniem kabiny. Ciężko niestety wybrać optymalną temperaturę podczas jazdy (tutaj poleciłbym klimatronic)

Elektryka/elektronika
Od nowości przepaliła się żarówka od światła pozycyjnego z przodu i żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu. Poza tym nie wystąpiły żadne problemy z w/w układami.

Pełna opinia o Volkswagen Jetta Trendline 1900 TDi 105KM 2006r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Volkswagen Jetta: coupe, hatchback, sedan (limuzyna)

Volkswagen Jetta: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Volkswagen Jetta: 1.3, 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.5

Volkswagen Jetta: 2009, 2007, 2006, 2005, 2003, 1996, 1995, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1980