Volvo S40 opinie, oceny użytkowników, Volvo S40 spalanie hatchback (strona 1)

Opinie o samochodach Volvo S40

hatchback

Liczba ocen: 4

Średnia ocena: 8.75/10

Volvo S40 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
12.50/-.--
7.25
trasa
8.00/-.--
6.75
cykl mieszany
10.35/-.--
6.85

Oceny VOLVO S40

2009-07-14

Ogólna ocena:

10/10

Nic nie zepsuje wizerunku wspaniałego S40:)
Opinia o układzie napędowym:
Mam automat, więc auto zmienia sobie biegi jak mu pasuje, przez co ciężko wygrać wyścigi spod świateł;-) Przyspiesza też słabo dopóki kierowca nie nauczy się korzystać z biegów górskich i wymuszonych niskich obrotów na pedale gazu.
Opinia o komforcie:
Auto po prostu jest ciężkie, więc większe dziury czuć mocno, jednak po mniejszych przechodzi bez szmerów. Fotele są ekstremalnie wygodne, tylko trzeba sobie odpowiednio ustawić (mowa o przednich). W środku najgłośniejsza jest klimatyzacja, silnik słychać mocniej dopiero przy ekstremalny...
Opinia o nadwoziu:
Siedzi się naprawdę wygodnie, jednak nie jest to królewsko ogromne S80. Bagażnik jest naprawdę wielki, a jeżeli do tego złoży się tylną kanapę, to można przewozić wszystko aż do słonia. Deska rozdzielcza i podłokietnik ma budowę modułową, więc możemy sobie dowolne rzeczy włoży...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się pięknie, idzie do przodu jak czołg, zero przechyłów na zakrętach. Nie mam wspomagania, więc kierownicą kręci się gorzej niż z, jednak i tak nadzwyczajnie lekko. Jedyny problem jest z parkowaniem, bo to długie i szerokie auto, więc bez czujników parkowania ani rusz.

2014-07-15

Ogólna ocena:

9/10

auto naprawdę nie zawodne

Średnie oceny VOLVO S40

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 4
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.5/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
7.5/10
Napęd
Elastyczność
9.3/10
Skrzynia biegów
8.5/10
Silnik
9.8/10
Przyspieszenie 0-100km
8.3/10
Przyspieszenie 60-120km
8.3/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.5/10
Fotele przednie
9.3/10
Fotele tylne
8.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.3/10
Wyciszenie
8.3/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
7.0/10
Przestrzeń z tyłu
6.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
7.5/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.5/10
Możliwość aranżacji
7.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
7.3/10
Widocznośc do tyłu
5.3/10
Widoczność w lusterkach
8.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
8.3/10
Elektronika
8.3/10
Naprawy
Niezawodność
9.0/10
Koszty napraw
5.3/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
2
Układ jezdny
1
Komfort jazdy
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Wnętrze
1
Inne
1
Spalanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Volvo S40 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volvo S60.

Najciekawsza opinia użytkownika o Volvo S40

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 64

Volvo S40 Classic 2000 136KM 2002r. hatchback

Ocena ogólna

Nic nie zepsuje wizerunku wspaniałego S40:)

Układ napędowy

Mam automat, więc auto zmienia sobie biegi jak mu pasuje, przez co ciężko wygrać wyścigi spod świateł;-) Przyspiesza też słabo dopóki kierowca nie nauczy się korzystać z biegów górskich i wymuszonych niskich obrotów na pedale gazu.

Widoczność

Przednia szyba ogromna, tylna bez rewelacji (co nie znaczy, że mało widać, po prostu nie jest ogromna), lewe lusterko ma szeroki kąt więc widać nawet to, co już mamy w bocznej przedniej szybie.

Komfort

Auto po prostu jest ciężkie, więc większe dziury czuć mocno, jednak po mniejszych przechodzi bez szmerów. Fotele są ekstremalnie wygodne, tylko trzeba sobie odpowiednio ustawić (mowa o przednich). W środku najgłośniejsza jest klimatyzacja, silnik słychać mocniej dopiero przy ekstremalnych prędkościach.

Nadwozie

Siedzi się naprawdę wygodnie, jednak nie jest to królewsko ogromne S80. Bagażnik jest naprawdę wielki, a jeżeli do tego złoży się tylną kanapę, to można przewozić wszystko aż do słonia. Deska rozdzielcza i podłokietnik ma budowę modułową, więc możemy sobie dowolne rzeczy włożyć. Lakier i blacha są idealne, nawet przy głębokich zadrapaniach nie ma śladów rdzy.

Układ jezdny

Prowadzi się pięknie, idzie do przodu jak czołg, zero przechyłów na zakrętach. Nie mam wspomagania, więc kierownicą kręci się gorzej niż z, jednak i tak nadzwyczajnie lekko. Jedyny problem jest z parkowaniem, bo to długie i szerokie auto, więc bez czujników parkowania ani rusz.

Naprawy

Koszty napraw (czy nawet standardowych czynności jak wymiana olejów) są w polskich ASO kosmiczne, jeżeli musimy zrobić coś mniejszego, lepiej udać się do Boscha, oni robią części do volvo, a ceny kilkukrotnie mniejsze (przykład dla przednich wahaczy: ASO powiedziało 2600 za oba plus robocizna, Bosch powiedział 900zł z robocizną), po większe niestety do południowych sąsiadów albo do Szwecji (brzmi głupio, ale potrafi wyjść taniej).

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja daje radę, nawet moja jednostrefowa. Odparowuje szyby w kilka sekund.

Elektryka/elektronika

Zero problemów z elektroniką. Auto ma nawet bajery w stylu podświetlane pedały czy automatyczne podświetlanie kabiny, kiedy wyłączymy silnik.

Zobacz również opinie:

Volvo S40: hatchback, sedan (limuzyna)

Volvo S40: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Volvo S40: 1.5, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.4, 2.5

Volvo S40: 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996