Opinie o samochodach Volvo S80
1999r.
Liczba ocen: 16
Średnia ocena: 8.94/10
Volvo S80 spalanie (l/100km)
Oceny VOLVO S80
Volvo S80 2.4 R5 170KM 1999r. 225km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Aytomat zmienia mięciutko. Reakcja na szybkie wciścięcie gazu zadowalająca, pozwala bardzo sprawnie wyprzedzać we wszystkich zakresach predkości chociaż zdecydowanie lepiej działa przy wyzszych predkościach! Poniżej 60km/h reakcja na kik przyspieszenia jest średnia. Powyżej 90km/h reaguj...
Opinia o komforcie:
Zbyt głośny na polskich dziurach. Bez poczucia zmęczenia mozna przejechać 1000km.
Opinia o nadwoziu:
Pakowny, składane niesymetrycznie tylne fotele, "dziura" do przewozenia długich przedmiotów (włozyłem 3metrowe listwy. Krytycznie oceniam zbyt duży skok przełącznika świateł drogowe-mijania co nie pozwala na szybką zmiane swiateł i niepewność przełączania. Dla potrzebują...
Volvo S80 2.9 204KM 1999r. 260 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik lubi wysokie obroty, przy każdym wyprzedzaniu trzeba go mocno kręcić, skrzynia automatyczna sprawuje się bardzo dobrze, nie szarpie
Opinia o komforcie:
najmocniejsza strona volvo to komfort, cisza i jeszcze raz cisza, fotele wyprofilowane idealnie, wysokie zagłówki, dużo miejsca na nogi, rewelacja
Opinia o nadwoziu:
materiały bardzo dobrej jakości, przy przebiegu 260 tys km nie widać śladów zużycia skóry, wszystkie przyciski rozmieszczone są tak aby pomóc, a nie głowić się co wcisnąć aby zaprogarmować klimatyzacje
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie jest dość twarde jak na limuzynę, auto bardzo szerokie zakręty pokonuje się bardzo pewnie,
Volvo S80 2.9 204KM 1999r. 280 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo awaryjna skrzynia biegów powyżej przebiegu 200 tyś... serwis nie naprawia skrzyń.. Koszt nowej to 17 tyś. Ogólnie nie warto zlecać jakichkolwiek napraw w servisie... ceny kosmiczne to mało powiedziane...a skrzynie tiptronic to badziew z elektroniką która często sie zawiesza i skrzy...
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy po prostu bajka... odczucie jakby się nim płynęło...
Opinia o nadwoziu:
Wnętrze przestronne i wygodne... nawet Audi A8 nie jest tak wygodne i przestronne..
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo słaba widoczność podczas parkowania tyłem.
Volvo S80 2.5 TDI 140KM 1999r. 267 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Auto śmiga do 230 km/godzine. Niestety nie na polskich autostradach. Ale do 200 idzie bez problemów a potem musi reszte "wyjęczeć".
Opinia o komforcie:
Jednym słowem... komfort.
Opinia o nadwoziu:
Przemyślane rozwiazania. Bez problemu podróżuje się nawet w 5 osób z bagażem.
Opinia o układzie jezdnym:
Parkowanie z parktronikiem nie jest problemem ale bez parktronika... powodzenia.
Volvo S80 2.5 140KM 1999r. 180 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Niestety w tej wersji silnika 2,5 TDI i w automacie jest trochę mułowaty. Może akurat w tym egzemplarzu tak jest. Ale brakuje mi tego "kopa", a jeździłem różnymi autkami:)
Opinia o komforcie:
Rewelacyjny komfort jazdy. Najwygodniejsze autko jakie do tej pory miałem. Jedynie uszczelki w drzwiach mają drobne "luki" co powoduje szum w czasie szybkiej jazdy.
Opinia o nadwoziu:
Super jakość i super przestrzeń.
Opinia o układzie jezdnym:
Reweleacyjne trzymanie się drogi na zakrętach. Na autostradzie autko dosłownie płynie. Na drogach miejskich już gorzej. Ma delikatne zawieszenie i czuć dziury i wyboje.
Średnie oceny VOLVO S80
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Volvo S80 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volvo S60.
Najciekawsza opinia użytkownika o Volvo S80
użytkownik: BR
liczba głosów: 121
Volvo S80 2400 R5 170KM 1999r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Wady: 1. ASO - diagnostyka i naprawy to kupowanie kota w worku. Brak mozliwości patrzenie co robią przy samochodzie, co i jak wymieniają! 2. Przesadna nafaszerowanie zawodną elektroniką służącą tylko ASO za podkładke zo zdzierania pieniędzy. Zalety: 1. Bezpieczeństwo i wygoda.
Układ napędowy
Aytomat zmienia mięciutko. Reakcja na szybkie wciścięcie gazu zadowalająca, pozwala bardzo sprawnie wyprzedzać we wszystkich zakresach predkości chociaż zdecydowanie lepiej działa przy wyzszych predkościach! Poniżej 60km/h reakcja na kik przyspieszenia jest średnia. Powyżej 90km/h reaguje wspaniale.
Widoczność
To nie jest mały samochód i parkowanie nim wymaga WYCZUCIA gabarytów.
Komfort
Zbyt głośny na polskich dziurach. Bez poczucia zmęczenia mozna przejechać 1000km.
Nadwozie
Pakowny, składane niesymetrycznie tylne fotele, "dziura" do przewozenia długich przedmiotów (włozyłem 3metrowe listwy. Krytycznie oceniam zbyt duży skok przełącznika świateł drogowe-mijania co nie pozwala na szybką zmiane swiateł i niepewność przełączania. Dla potrzebujących okularów do czytania info komputerów o zużyciu paliwa, przebiegu są nieczytelne!!! To samo dotyczy licznika kilometrów. Kasowanie liczników przebiegu jest wyjątkowo nieporęczne. Sterowanie wycieraczkami na pierwszym biegu nieprecyzyjne - czas zwłoki miedzy machnięciem wycieraczek nie jest stały ale stopniowo wydłuża sie i po 10 minutach od włączenia czekanie na wachnięcie jest zbyt długie i trzeba włączyć 2 bieg.
Naprawy
Rozbójnicze ceny w ASO. Przykład: komputer ASO wykazał konieczność wymiany alternatora (3500zł, czas naprawy ponad tydzień - sprowadzenie części). W warsztacie elektrycznym o ręki wymienili regulator napięcia za 200zł.
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa poprawnie ale nagrzewanie i nadmuch powietrza miernie.
Elektryka/elektronika
Zbyt wiele bajerów elektronicznych. Względem poprzedniego mojego Volvo 850 komputery nie wniosły NICZEGO ani w komforcie ani diagnostyce. Wręcz przeciwnie UTRUDNIAJĄ, OSZUKUJĄ i SIĘ PSUJĄ. Zwiększenie np. wskazań chwilowego zużycia paliwa o 3litry na 100km zbywają w ASO "tak jest u wszystkich", wskazania chwilowego zużycia paliwa 99,99litra/100km w ASO traktują jako typowe (mimo że wcześniej komputer nic takiego nie pokazywał). Elektronika służy ASO do rozbójniczego wyciskania pieniędzy z klientów! Komputer pokazuje i koniec - PŁAĆ.
Zobacz również opinie:
Volvo S80: hatchback, sedan (limuzyna)
Volvo S80: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Volvo S80: 2.0, 2.4, 2.5, 2.8, 2.9, 3.2
Volvo S80: 2008, 2007, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998
Sprawdź także:
Volvo S80 - ogłoszenia , Volvo - forum użytkowników, Volvo S80 - średnie ceny
Volvo - tapety na pulpit, Volvo - konfigurator felg, Volvo - tanie opony,
Używane auto części, Volvo - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie