Volvo XC 90 opinie, oceny użytkowników, Volvo XC 90 spalanie diesel (strona 1)

Opinie o samochodach Volvo XC 90

diesel

Liczba ocen: 8

Średnia ocena: 7.75/10

Volvo XC 90 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
-.--/-.--
11.31
trasa
-.--/-.--
9.18
cykl mieszany
-.--/-.--
10.09

Oceny VOLVO XC 90

2009-07-11

Ogólna ocena:

9/10

Autko oceniam na 9/10 ze względu na słaby skręt, ale nie ma się co dziwić skoro auto było konstruowane z myślą o podboju ameryki. Komfort jazdy, niskie spalanie, nic dodać nic ująć
Opinia o układzie napędowym:
Autko jest dość elastyczne jak na jego masę, silnik radzi sobie w każdych warunkach drogowych, a działanie skrzyni biegów nie nasuwa żadnych zastrzeżeń, poza tym, że volviaki z dociążoną skrzynią biegów np holujące przyczepy albo jeżdzące w terenie mogą liczyć na dość drogą wy...
Opinia o komforcie:
Nic dodać nic ująć. Perfekcja.
Opinia o nadwoziu:
Nie ma się do czego przyczepić.
Opinia o układzie jezdnym:
Autko prowadzi się bardzo dobrze dopuki nie natrafimy na ostre łuki czy zakręty na których volviak lubi podbierać się lusterkami kiedy jedziemy ciut szybciej. Układ kierowniczy jest przygotowany na amerykańskie szerokie drogi. Problem w tym, że np we włoszech trzeba w wąskich uliczkach br...

2010-12-15

Ogólna ocena:

10/10

Idealne dla 4 osobowej rodziny. Nie rzucające się w oczy jak MB czy BMW. Komfort porównywalny serią ML i X a może i lepszy. Większych wad nie stwierdziłem i mam nadzieje że tak już zawsze będzie
Opinia o układzie napędowym:
Przy takim momencie obrotowym wyprzedzanie to przyjemność.
Opinia o komforcie:
Przy większych prędkościach robi się dość głośno. Fotele w wersji executive to wspaniała sprawa.
Opinia o nadwoziu:
Z tyłu bardzo dużo miejsca nawet dla wysokich osób. 3 rząd siedzeń tylko dla dzieci i dronych osób na krótkich odcinkach, ale bardzo przydatne. Bagażnik ogromny dla rodziny 2+2 idealny. Materiały wysokiej jakości nic nie drażni.Pomimo ogromnej ilości przycisków i przełączników p...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się super.Zawieszenie pracuje świetnie. Układ kierowniczy i hamulce bez zarzutu. Przy parkowaniu zwłaszcza tyłem niezbędna kamera i (lub) czujniki. Przy takich gabarytach to mega duże ułatwienie

Krzysztof2010-02-25

Ogólna ocena:

7/10

Jesli ktos ulega jedynie modzie na suva-niech kupi, ale w benzynie. Wieksza frajda akustyczna w czasie jazdy. Dzis wybralbym dobre kombi.
Opinia o układzie napędowym:
Zbyt czesto wymuszajacy zmiany biegow automat. Auto eksploatowane w miescie o duzym zroznicowaniu poziomow, sprawia wrazenie zmeczonego jazda miejska. Niska kultura pracy silnika D5, dosc glosny. Ciekawsza alternatywa bylby 3.2 w benzynie.
Opinia o komforcie:
Jesli to auto dla kierowcy tylko, to malo komfortowe. Doskonale przednie fotele, ogromna ilosc miejsca na tylnej siedzonce. Dobrze spisuje sie przy max obciazeniu i wydaje sie niewrazliwy podczas przyspieszania (400 Nm), przy duzym obciazeniu jest cichszy.
Opinia o układzie jezdnym:
Ociezaly podczas miejskiej jazdy, jednak pomimo duzych gabarytow w miare dobry podczas manewrow i parkowania. Dokonalym uzupelnieniem jest kamera cofania. Pokazuje zupelnie inna dusza na dlugich trasach. Auto ekspoloatowane czesto na dlugich autostradowych trasch po 16-18 godzin i dopiero w takich w...

Slawomir2011-02-13

Ogólna ocena:

7/10

do powyzszych: nie podoba mi sie obsluga volvo.
Opinia o układzie napędowym:
od kilku mcy jezdze na lepszej mocy i jest lepiej, chociaz i tak za malo. 185KM to zenada na takie auto. standard powinien byc 240. silnik stary technol., ladne brzmienie.zimny-klekocze
Opinia o komforcie:
Fotele przednie-miale nadzieje na lepsze trzymanie boczne. Komfort jest na pewno, ale po 15h jazdy i tak masz dosyc. myslalem,ze bedzie lepiej.
Opinia o nadwoziu:
jakosc materialow-za tyle kasy spodziewalem sie braku problemow, ale skrzypia plastki w srodku (podlokietnik)
Opinia o układzie jezdnym:
dosc dobry, ale awaryjny - lozysko(50k), piasta(60k)+tarcze,

Jan2010-10-23

Ogólna ocena:

2/10


Opinia o układzie napędowym:
Po przejechaniu 84000 km urwały się zawowry. Jechałem autostradą niemiecką na tempomacie z prędkością 140 km/h. Koszt naprawy 30000 zł. Samochód ma 3,5 roku, sprzedawca nie chce słyszeć o częściowym pokryciu kosztów.

Średnie oceny VOLVO XC 90

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
50.00%
głosów 4
Raczej tak
37.50%
głosów 3
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
12.50%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.9/10
Układ kierowniczy
8.8/10
Hamulce
9.1/10
Parkowanie
7.9/10
Napęd
Elastyczność
8.3/10
Skrzynia biegów
8.3/10
Silnik
7.4/10
Przyspieszenie 0-100km
7.8/10
Przyspieszenie 60-120km
8.3/10
Przyspieszenie 80-120km
8.3/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.6/10
Resorowanie z obciążeniem
8.9/10
Fotele przednie
8.5/10
Fotele tylne
7.5/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.6/10
Wyciszenie
7.4/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.4/10
Przestrzeń z tyłu
8.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.4/10
Bagażnik
9.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.0/10
Możliwość aranżacji
8.9/10
Karoseria
8.9/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.5/10
Widoczność w lusterkach
9.5/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.9/10
Elektronika
6.8/10
Naprawy
Niezawodność
5.1/10
Koszty napraw
2.6/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
4
Układ jezdny
1
Wnętrze
1
Nic
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Awaryjność
2
Nic
2
Napęd
1
Układ jezdny
1
Komfort jazdy
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Volvo XC 90 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Jeep Grand Cherokee.

Volvo XC 90

Volvo XC 90

Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

Najciekawsza opinia użytkownika o Volvo XC 90

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 323

Volvo XC 90 2400 163KM 2003r. terenowy

Ocena ogólna

Autko oceniam na 9/10 ze względu na słaby skręt, ale nie ma się co dziwić skoro auto było konstruowane z myślą o podboju ameryki. Komfort jazdy, niskie spalanie, nic dodać nic ująć

Układ napędowy

Autko jest dość elastyczne jak na jego masę, silnik radzi sobie w każdych warunkach drogowych, a działanie skrzyni biegów nie nasuwa żadnych zastrzeżeń, poza tym, że volviaki z dociążoną skrzynią biegów np holujące przyczepy albo jeżdzące w terenie mogą liczyć na dość drogą wymianę tejże skrzyni. Do holowania przyczep poleciłbym inną manualną skrzynię biegów.

Widoczność

Widoczność jest doskonała. Fabrycznie zamontowana czujka cofania załatwia w zasadzie 90% manewrów. Lusterka duże podgrzewane asferyczne doskonale działają w zimie i w lecie. A lusterko wewnętrzne samo przyciemniające się gdy ktoś za nami jedzie... perfekcja.

Komfort

Nic dodać nic ująć. Perfekcja.

Nadwozie

Nie ma się do czego przyczepić.

Układ jezdny

Autko prowadzi się bardzo dobrze dopuki nie natrafimy na ostre łuki czy zakręty na których volviak lubi podbierać się lusterkami kiedy jedziemy ciut szybciej. Układ kierowniczy jest przygotowany na amerykańskie szerokie drogi. Problem w tym, że np we włoszech trzeba w wąskich uliczkach brać zakręty na 2 lub 3 razy. To samo jest przy parkowaniu. Tego typu manewry zapewnia nam ogromny promień skrętu (który i tak jest mniejszy niż w nowym XC60).

Naprawy

Koszty ewentualnych napraw w ASO wachają się w granicach 250 zł za roboczogodzinę. Wymiana kół z letnich na zimowe z wyważeniem kosztuje 120 zł. Ze względu na dużą ilość domorosłych mechaników zawsze serwisuje auto w ASO.

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja rozprowadzona doskonale nawet na trzeci rząd siedzeń. Perfekcja.

Elektryka/elektronika

Brak jakichkolwiek zastrzeżeń

Zobacz również opinie:

Volvo XC 90: kombi, terenowy, van

Volvo XC 90: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Volvo XC 90: 2.4, 2.5, 2.9, 3.2, 4.4

Volvo XC 90: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003