Opinia Renault Koleos Privilege 2.0 2.0 150KM (olej napędowy) terenowy 2012r., ocena użytkownika (23hs)

Renault Koleos Privilege 2012r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 2.0 150KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 10 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2012-10-25

liczba wyświetleń: 5501

Spalanie

przy obecnych cenach paliwa ten samochód polubią pyry i krakusy ;)
diesel
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
7.00
-.--
Cykl mieszany
7.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

ktoś gdzieś napisał o rdzewiejącym podwoziu, nie wiem czy to prawda bo mamy auto nowe

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na ciśnienie w oponach, bo nie ma czujek

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Oszczędnym i lubiacym spokojną jazdę ale również lubiącym poszaleć w lekkim terenie i tym którzy zimą muszą przemieszczać sie po drogach nieośnieżonych

Ocena ogólna

udane auto i fajnie, że produkowane poza europą, tamte małe rączki bardziej sie starają! mieliśmy w latach 2004-2008 nowe Renault Kangoo, to auto było proste, mało paliło ale było bardzo awaryje, gdy je sprzedawaliśmy powiedzieliśmy sobie nigdy więcej RENAULT a Koleś z Korei nas skusił i tak jak do koreańskiej Antary nie mamy zastrzeżeń!

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Koleos to szybkie i dobrze prowadzące sie auto ze sprawnymi hamulcami i systemamy pomagającymi w parkowaniu zarówno przodem jak i tyłem

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

skrzynia biegów chodzi lekko, duża elastyczność i dobre przyspieszenia, dla mniej wprawionych system podpowiadający zmianę biegu :)

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Koleos ma swietnie wyciszoną kabine i nie przechodza hałasy z zawieszenia jak w Antarze, z której po 5latach się przesiedliśmy, słabiej wyprofilowane są siedzenia, ale podobnie jak w Antarze na długich trasach nie powodują żadnych dolegliwości ani zmeczenia, super funkcja stolika siedzenia pasażera, szkoda, że tylko fotel kierowcy ma regulację lędźwi

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

ten samochód zwraca uwagę swoją sylwetką która nawiązuje do aut sportowych typu coupe, tylna szyba mocno opadająca daje Koleosowi sportowy charakter a dzieki spojlerowi szyba tylna sie tak łatwo nie brudzi, materiały w środku miękkie i przyjemne w dotyku a rozmieszczenie przycisków jest łatwe i intuicyjne, na uwagę zasługuje funkcja włączenia automatycznie klimatyzacji przy zamknięciu obiegu powietrza w kabinie :)

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

sprawna i wydajna a przy tym cicha cicha, dużo możliwości ustawień, również na tylny rząd siedzeń, moja ulubiona funkcja, którą bardzo lubiłem a Antarze a wiem, że nie wszystkie auta tak mają, przy nagrzaniu auta w zimie i ustawieniu nawiewu na szyby i nogi nadmuch górny jest chłodny a na nogi leci ciepełko, daje to komfort podróżowania z ciepłymi nogami a brak ciepłego powietrza na twarz nie wysusza dróg oddechowych, daje również ożeźwienie i nie usypia

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

bardzo dobra pozycja za kierownica i swietna widocznosc ułatwia i uprzyjemnia jazde tym samochodem, seryjne elektrochromatyczne-samościemniające sie lusterko wewnętrze to komfort w jeżdzie nocnej

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

system otwierania i uruchamiania samochodu bez wyciagania kluczyka jest rewelacyjny, wystarczy miec karte przy sobie a auto otwiera sie i rusza :) to prawdziwa rewelacja dla zapominalskich! wszystkie funkcje sa bardzo przemyślane i dopasowane do potrzeb zarówno kierującego jak i pasażerów

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

koszty dalem 10 na zapas, nic sie nie zepsuło ale to nie BMW wiec damy rade :)

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

siedzenia, niestety bardzo wysokie osoby mogą czuć się mniej komfortowo, pewnie nikt nie pomyślał o tym, że tym autem bedą chcieli jeździć 2 metrowi Koreańczycy :)

Wnętrze

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

wszystko jest super ale przede wszystkim zwróciliśmy uwagę na to, że jest auto na polskie dziurawe drogi

Komfort jazdy

autor opinii