Opinia Dodge Challenger SRT8 6.1 HEMI 425KM (benzyna) coupe 2008r., ocena użytkownika (nb3)

Dodge Challenger SRT8 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 6.1 HEMI 425KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 30 000 km

liczba drzwi: 2

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2010-02-17

liczba wyświetleń: 2943

Spalanie

Samochód do ekonomicznych nie należy. Ale w końcu nie po to się go kupuje. :-) Spalanie podałem przy "ciężkiej nodze"
benzyna
gaz
Miasto
19.50
-.--
Trasa
13.00
-.--
Cykl mieszany
17.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na bezwypadkowość.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobom które chcą mieć niepowtarzalne auto o dużej mocy, które ma do tego jeszcze piękny klasyczny wygląd.

Ocena ogólna

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Rewelacyjne hamulce, bardzo fajny układ kierowniczy. Zawieszenie przyzwoite. Jak na Amerykańskie auto. Pochodzi z Mercedesa E-klasy.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Silnik Super. Wielki, wolnossący 6,1 l. HEMI daje wielką radochę z jazdy przy każdej prędkości. Skrzynia pochodzi z Mercedesa E-klasy AMG. Jest szybka, inteligentna. Manualne przełączenia dostarczają wiele radochy. W wersji z automatem nie ma szpery! To spory minus.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Auto Amerykańskie, więc komfortowe. Przednie fotele z bardzo dobrym trzymaniem bocznym. Samochód bardzo duży (jest długości S-klasy) więc komfort bez zastrzeżeń.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

7/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Jak pisałem. Jest to duży samochód. Bardzo komfortowy z nieźle zaprojektowanym wnętrzem. Możnaby się przyczepić, że w stosunku do konkurencji jest to wnętrze bez polotu (jak w Camaro)

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

5/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bez zarzutu.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Do tyłu średnia widoczność. Jest mała szyba tylna i dość duże słupki boczne. Cofa się słabo. Po zamontowaniu czujników cofania z kamerą bez zarzutu :-)

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Trochę wykonane bez fantazji. Za duża kierownica (zapożyczona prosto z Chryslera 300C)

Wnętrze

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Rewelacyjny, pięknie brzmiący silnik. Bardzo łatwy do tunningu. Już sama wymiana wydechów i dolotu podniosły moc o 25 KM

Napęd

autor opinii
Piotr