Opinia Dodge Ram coauch tradesman 5.7 V8 OHVC 0KM (benzyna+gaz) van 1988r., ocena użytkownika (xkf)

Dodge Ram coauch tradesman 1988r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 5.7 V8 OHVC 0KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 300 000 km

liczba drzwi: 6

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 16 lat

data oceny: 2011-02-15

liczba wyświetleń: 2745

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
16.00
22.00
Trasa
14.00
16.00
Cykl mieszany
15.10
23.10

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

blacharkę

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

nie dawać za dobrego oleju i jest na 88 oktanów bezołowiową więc zupełni nie wybredny Na LPG jeździ bez dodatków.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

auto dla min 4... osobowej rodziny lubiącej długie wojaże koniecznie ciąnie się przyczepę campingową = kuchnide łazienke i WC w aucie jest salon. Zestaw lepszy niż camper.

Ocena ogólna

miałem w zyciu kikadziesią aut od malucha i mini morisa poprzez triumpha MG do własnie dodge i Luminy APV i to było najlepsze auto z wszystkimi bajerami nawet fabrycznie CB radio w latach 80 dzisiaj auta sa bardziej wypasione elektronika ale za to fige sam zrobisz .

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Niespotykanie dobre hamulce jak w osobówce, duze auto to i promień skrętu słaby, wspomaganie super akceptuje zwykły olej rzepakowy nie trzeba lac drogich cudownych eliksirów. Jak na Polskie gówniane drogi to trzeba wsadzić oryginalne teleskopy popularne monroe wytrzymują 3000km .

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

6/10

Napęd

ciężkie auto ale duży silnik pozwala na miła jazdę, ciągałem dużą przyczepę campingową 10 metrową - nie czyłem jak złapałem gumę to wloklem ją 10 km na flaku bo nic nie poczułem - spALNIE zupełnie nie zalezy od obciazenia złopie tyle samo pusty co pełny .

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

6/10

Przyspieszenie 60-120km

5/10

Przyspieszenie 80-120km

5/10

Komfort jazdy

* cylindrów jest tak wyważonych w poracy że nieraz usiłowałem powtórnie zapalić silnik. Wszystkie fotele są kapitańskie obrotowe i luksusowe z tyłu wersalka

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

sam nie wiem co pisać TY color video quadro fonia z pilotem 2 klimy najlepsze materiały drewno okna jak w autobusie przyciemniane , lufciki oswietlenie podłogowe i jak w samolocie sufitowe

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

klimatyzacja 2 strefowa

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Do tyłu kiepsko bo pełno maneli wisi zwykle na wieszaku za wersalką ale za tgo lustra panorama

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

niezawodny komputer wyswietla tylko w razie awarii komunikat jedx do serwisu.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

tak proty silnik i dostep do niego sam zrobisz wszystko

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niezawodność

autor opinii