Opinia Honda Accord 2.2 H22A7 212KM (benzyna+gaz) sedan (limuzyna) 1999r., ocena użytkownika (rms)

Honda Accord 1999r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.2 H22A7 212KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 151 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2010-02-27

liczba wyświetleń: 4262

Spalanie

Nie jest najbardziej ekonomiczny no ale to nie Golf TDI. Ale za radość jaką daje to nie jest wygórowana cena.
benzyna
gaz
Miasto
12.00
14.00
Trasa
8.00
9.00
Cykl mieszany
10.00
11.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Silnik, przejście VTEC'a, przy 5800 ma być wyraźny ciąg i piękny dźwięk (tylko po rozgrzaniu !!!). Odcina przy 8000, a do tego momentu ma iść równo i "wściekle". Reszta jest twarda i trudna do popsucia.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Dbać i tyle. Nie wymaga nadzwyczajnej troski. Dobry olej, często sprawdzany stan bo lubi łyknąć jak się ją pogania i regularne przeglądy.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Daje niesamowitą radość z jazdy zapewniając przy tym sporo komfortu i przestrzeni. Jeśli powiększyła Ci się rodzina i musisz mieć większy samochód, a nie chcesz rezygnować z radości za kierownicą to jest auto dla Ciebie.

Ocena ogólna

Moje spełnione marzenie.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Mimo całej jego sportowości bardzo przyjemny w prowadzeniu. Zawsze pewny, przewidywalny i kulturalnie twardy. Uwielbia zakręty.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Rewelacyjny samochód. Żeby to zrozumieć trzeba się przejechać za kierownicą, poczuć i usłyszeć 8000 obrotów, piękna muzyka. Gdy inne silniki przy 5800 obrotach już kończą karierę on dopiero przełącza się na sport. A w mieście 50 km/h na 5 biegu to normalka, a i za 40 sie nie gniewa, rewelacja.

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Jest twardy, ale kulturalnie. Dzięki temu bardzo pewny w prowadzeniu. Zawsze czujesz co się dzieje z samochodem. Dość głośny, no ale ten typ tak ma. Powyżej 4000 zaczyna mruczeć, a od 6000 ryczy, a raczej śpiewa ;) Ten dźwięk podoba się wszystkim.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Type-R ale w nadwoziu Accorda więc wygodnie i przestronnie. U mnie świetnie się spisuje jako auto rodzinne. Przestrzeń i bagażnik dla rodziny, a silnik mój ;)

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wszystko w normie. Nagrzewa się szybko, chłodzi skutecznie. No może brakuje automatycznej klimatyzacji, ale podobno była za ciężka i dlatego jest ręczna.

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Wszystko super. Na początku trochę denerwował mnie spojler widoczny w lusterku, ale przywykłem.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Żadnych kłopotów, wszystko ok.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

To się nie psuje. Zrobiłem 30 000 km i wymieniłem klocki z tyłu i to trochę na wyrost. Zawieszenie jeszcze oryginalne i w świetnym stanie, mimo 17" kół. Silnik i napęd jak to w hondzie, jak dbasz to wieczny.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Pewnie ma jakieś wady, ja nie dostrzegam. To cechy charakteru i tyle.

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Rewelacja. Moc, kultura, elastyczność i dźwięk.

Napęd

autor opinii