Opinia Mitsubishi Galant GLS 2.0 16V 136KM (benzyna) kombi 1998r., ocena użytkownika (bdh)

Mitsubishi Galant GLS 1998r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 2.0 16V 136KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 138 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-08-12

liczba wyświetleń: 5748

Spalanie

Komfort i bezpieczeństwo kosztuje (bardzo dobrze przyspiesza więc potrzebuje paliwa). Nie oszukujmy się. 2 litry lubią się napić. Można zagazować. Nie jest to GDI więc da się swobodnie.
benzyna
gaz
Miasto
10.50
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
9.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Metaliczne dźwięki dochodzące ze skrzyni. Reszta jak w każdym innym aucie.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na drogę ;))

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu, kto szuka komfortu, bezpieczeństwa za rozsądne pieniądze i nie boi się używanych aut.

Ocena ogólna

Jedyna wada spalanie. Choć przy dzisiejszych cenach benzyny jazda jakimkolwiek samochodem poza służbowym to luksus. Jeżeli uda się komuś znaleźć okazję z udokumentowanym jak w moim przebiegiem i pełną książką serwisową to polecam. Za auto gotowe do jazdy szykujcie 15/17 000 pln. Polecam. Jestem bardzo zadowolony i nie przesiądę się na inną markę.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Na felgach 17" z oponami Dunlop SP SPORT MAXX 215/45 jak po szynach.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Jedyna wada wszystkich tych samochodów. Po 100 000 km wysypują się łożyska w skrzyni. Po naprawie (w certyfikowanym przez MMC warsztacie 1100 pln; w ASO prawie 3000 pln) rewelacja. Auto lekkie jak na swoje rozmiary więc przyspiesza bardzo ładnie. Na 2 100 kmh, na 3 150 kmh. I dalej do 200, 210...

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Komfortowa rodzinna limuzyna. Polecam każdemu, kto szuka komfortu za małe pieniądze.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Duuuuuży samochód. I bardzo wygodny. w 1998 4 airbagi w standardzie. Znajdźcie to w Accord albo Avensis. Nie wspomną o 626.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

4/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Pełna wygodna. Przednia szyba ogrzewana automatycznie klimatyzacją. Nawet po mroźnej nocy wszystko spływa po kilku minutach. Zero skrobania.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Cienkie słupki, duże szyby. Nawet fakt, że cały tył jest fabrycznie przyciemniony nie ogranicza to widoczności.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Żadnych awarii. Made in Japan robi swoje.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Auto na prawdę tanie w utrzymaniu. Silnik lubi wysokie obroty więc jest ułożony fabrycznie do dynamicznej jazdy. Wystarczy częściej zmieniać olej (np. co 10000 km UWAGA: tylko półsyntetyk, nigdy mineralny nawet powyżej 200000) i będzie super. Trzeba mieć talent albo raczej jego kompletny brak, żeby zajeździć tego miśka.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic, absolutnie nic poza skrzynią i eksploatacją. O skrzyni wiedziałem wcześniej, więc byłem przygotowany.

Niezawodność

autor opinii