Opinia Peugeot Boxer maxi 2.5 TD 103KM (olej napędowy) bus 1995r., ocena użytkownika (236g)

Peugeot Boxer maxi 1995r. - opinia użytkownika

nadwozie: bus

silnik: 2.5 TD 103KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 300 000 km

liczba drzwi: 3

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2012-03-05

liczba wyświetleń: 3035

Spalanie

W TRASIE, PRZY SPOKOJNEJ JEŹDZIE MIEŚCIŁ SIĘ W 8 LITRACH - WIELKI SZACUN ZA SPALANIE
diesel
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
9.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

coś wam ta strona szwankuje, po kilka razy to samo trzeba wpisywać, bo dane znikają - marny informatyk ?

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

WSZYSTKO MU SZKODZI, JAK STOI TEŻ SIĘ PSUJE

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

WROGOWI

Ocena ogólna

GORSZEGO AUTA NIE MIAŁEM, KUPIŁEM NIE DROGO, W CIĄGU ROKU DOŁOŻYŁEM DO NIEGO 12000, A Z ZAGRANICY I TAK WRÓCIŁEM NA LAWECIE I NADAL NIE NADAWAŁ SIĘ DO UŻYTKU. NIGDY WIĘCEJ BOXERA, STRATA NERWÓW I PIENIĘDZY

Ocena ogólna

2/10

Układ jezdny

Z RACJI DMC 3500, BARDZO FAJNE SZTYWNE ZAWIESZENIE, KOMFORT NA POLSKICH DZIURACH NISKI, ALE PROWADZENIE Z CIĘŻAREM WZORCOWE

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

9/10

Napęd

MOC SILNIKA I PRZYSPIESZENIE BARDZO DOBRE O ILE SILNIK JEST NA CHODZIE, U MNIE ZAZWYCZAJ STAŁ POPSUTY WIĘC RZADKO MIAŁEM OKAZJĘ NACIESZYĆ SIĘ PRZYSPIESZENIEM

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

1/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

AUTO NIE PRZYSTOSOWANE DO POLSKICH DZIUR, BEZ OBCIĄŻENIA KIEPSKI KOMFORT, ZA TO Z OBCIĄŻENIEM PEWNIE SIĘ PROWADZI, NIE KIWA NA BOKI, PRZYKLEJONY DO ASFALTU JAK SPORTOWE AUTO, ALE TYLKO W WERSJI MAXI

Resorowanie bez obciążenia

5/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

7/10

Fotele tylne

3/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

SPORO MIEJSCA DLA KIEROWCY, SZEROKA KABINA, POZA TYM LIPA, NIEWYGODNA DWÓJKA Z PRZODU, PODOBNIE JAK TYŁ PRZY PODWÓJNEJ KABINIE - TYLKO KRÓTKIE TRASY

Przestrzeń z przodu

6/10

Przestrzeń z tyłu

4/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

5/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

6/10

Karoseria

6/10

Wentylacja i ogrzewanie

MOŻE BYĆ

Wentylacja i ogrzewanie

7/10

Widoczność

NIE MAM ZASTRZEŻEŃ

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Z ELEKTRYKĄ CIĄGŁE KŁOPOTY, ELEKTRONIKI WŁAŚCIWIE NIE BYŁO

Elektryka

3/10

Elektronika

5/10

Naprawy

AWARYJNOŚĆ DRAMATYCZNIE WYSOKA, GŁÓWNIE PROBLEMY Z SILNIKIEM, GŁOWICA, TURBINA, NAWET BLOK PĘKŁ, SILNIK ( 2,5 TD 12 V ) NIE LUBI WYSOKICH OBROTÓW, GORĄCA, DŁUGICH TRAS, WŁAŚCIWIE WSZYSTKO MU SZKODZI, BARDZO WYSOKIE KOSZTY NAPRAW, PRZYKŁADY : NAPINACZE PASKÓW 750 ZŁ, KOŃCÓWKI WTRYSKÓW 1000 ZŁ/KPL, KPL USZCZELEK SILNIKA 450 ZŁ ITD.

Niezawodność

2/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

GŁÓWNIE SILNIK - TOTALNE DNO

Napęd

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

SPALANIE I DOBRE PROWADZENIE Z OBCIĄŻENIEM

Spalanie

autor opinii
ADAM