Opinia Peugeot 607 2.2 HDI 133KM (olej napędowy) sedan (limuzyna) 2002r., ocena użytkownika (2467)

Peugeot 607 2002r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.2 HDI 133KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 255 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2013-10-20

liczba wyświetleń: 2919

Spalanie

Disel wrażliwy na paliwo, trzeba lac dobrej jakości ropę. Spalanie podałem przy kulturalnej jeździe, jeśli chcemy poszaleć trzeba się liczyć ze spalaniem rzędu 11-12 l
diesel
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
6.50
-.--
Cykl mieszany
7.40
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Szczególna uwagę trzeba zwrócić na stan egzemplarza. jeśli poprzedni właściciel nie naprawiał autka na czas możemy ponieść spore koszty. Na pewno starać się unikać aut z uszkodzoną elektryką, jeśli poprzedni właściciel nie naprawił tego, problem może okazać się być problemem złożonym

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Uważać na dziury w drogach :) zawieszenie jest bardzo miękkie a zarazem delikatne i zbyt agresywną jazda po wertepach możemy je szybko zniszczyć

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Polecam osobom które cenia sobie konfort wygodę i elegancję a jednocześnie nie mogą sobie pozwolić na zakup limuzyny rzędu mercedes class s, BMW 7, Audi A8

Ocena ogólna

Auto świetne, piękna linia nadwozia Jedyna bolączką mogą być drobne usterki elektryki

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Prowadzenia auta wręcz magiczne, wygoda konfort, zawieszenie ładnie wybiera wyboje. Hamulce te ciężkie auto zatrzymują praktycznie w miejscu. największy dylemat to parkowanie ze względu na gabaryty auta. Polecam szukać wersji z czujnikami parkowania minimum z tyłu bo ze względu na ścięty tyłek nie widać w którym momencie autko się kończy

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

6/10

Napęd

silnik dynamiczny, kulturalnie pracuje

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Konfort jazdy tym autem to bajka, trasa rzędu 400 km praktycznie nie odczuwalna :)

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

jedyne zastrzeżenia to ilość miejsca na nogi z tyłu gdy z przodu znajduja się osoby powyżej 180cm. bagażnik ogromny materiały 1 klasa lecz są zastrzeżenia do chromowych ozdobnych listewek (odklejają się)

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

6/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Jeszcze nie miałem okazji sprawdzić ogrzewania w pożądne mrozy lecz klimatyzacja w upalne dni sprawiła się perfekcyjnie. odparowywanie szyb w ekspresowym tępie

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność jest zadowalająca

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka to największa bolączka tego pojazdu, lecz jeśli będziemy o nią dbali to nie powinno być większych problemów

Elektryka

7/10

Elektronika

7/10

Naprawy

autko Potrafi niedomagać i zaskoczyć nagłą usterka, często elektryczną lecz w większości przypadków koszty naprawy nie są wygórowane

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Jazda spokojna do ok 130 km/h spalanie zadowalające rzędu 8 litrów, lecz agresywna jazda tym autem odbije się na portfelu kierującego gdyż spalanie skoczy do ok 13-14 l

Spalanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda

Komfort jazdy

autor opinii
Kamil