Opinia Seat Toledo Stylance 2.0 TDI 140KM (olej napędowy) hatchback 2005r., ocena użytkownika (2n1)

Seat Toledo Stylance 2005r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 2.0 TDI 140KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 23 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-08

liczba wyświetleń: 2728

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
7.50
-.--
Trasa
6.00
-.--
Cykl mieszany
7.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na rzeczywisty przebieg auta. Jeżeli będzie wiarygodny i z prawdziwą dokumentacją - będzie ktoś zadowolony.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Uważać na turbinkę - nie dusić na zimnym silniku, wtedy nie będzie kłopotów.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Auto dla osób o sportowym zacięciu, twarde zawieszenie.

Ocena ogólna

Auto świetne, ale gdybym kupował nowe zastanowiłbym się czy za 100tys. zł nie lepiej kupić np. Passata. Tyle, że w takim wyposażeniu Passat będzie droższy. W porównaniu do Skody Octavii - chyba SEAT jest dużo ciekawszy. Jego stylistyka przez 10 lat sie nie zestarzeje. Gorąco polecam !!!

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Rewelacyjnie prowadzi się to auto - wcześniej miałem Vectrę B - bez porównania SEAT jest dużo lepszy.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

7/10

Napęd

Silnik znakomity tylko trochę głośny wewnątrz - szczególnie jak jest zimny. Ale elastyczność znakomita, jestem pod wrażeniem tych 140 KM. Zastanawiam się tylko jak jest wyciszony Passat z tym motorem - muszę to kiedyś porównać.

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Zawieszenie głośne i bardzo twarde. Jeździ jak przyklejony do jezdni. Podoba mi się takie zestrojenie zawieszenia. Również Vectra B zostaje w tyle.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeń wewnątrz znakomita, wydaje się jak VAN. Bagażnik mógłby być większy i zamiast półki lepsza byłaby roleta. Ale to jest w ALTEI XL. Wnętrze ciekawe, ale materiały twarde.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

W zimę przy zimnym silniku trzeba długo czekać na nagrzanie wnętrza. Później jest OK.

Wentylacja i ogrzewanie

7/10

Widoczność

Do tyłu przydałyby się czujniki cofania, u mnie nie ma. Od 2006r. w standardzie w tej wersji. Poprzez ten \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"wystający tyłek\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" nigdy nie wiem ile mogę jeszcze cofnąć. Na razie nigdzie nie uderzyłem, więc da się żyć :)

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

W zimę długi czas nagrzewania się silnika - około 6 km dopiero temp. silnika osiąga 70 st. co powoduje, że jest w aucie chłodno.

Wentylacja i ogrzewanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Rewelacyjnie prowadzi się to auto.

Układ jezdny

autor opinii
Radosław Ptasiński