Hyundai i30 opinie, oceny użytkowników, Hyundai i30 spalanie 2010r. (strona 1)

Opinie o samochodach Hyundai i30

2010r.

Liczba ocen: 3

Średnia ocena: 8.67/10

Hyundai i30 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
8.23/-.--
-.--
trasa
6.17/-.--
-.--
cykl mieszany
7.33/-.--
-.--

Oceny HYUNDAIA I30

Dawid2017-12-10

Ogólna ocena:

9/10

Świetny model, szczególnie ten I. Objeździłem wszystkie kolejne i jednak żaden nie pasował mi tak dobrze (głównie gorzej pracujący układ kierowniczy i zbyt duże wspomaganie nie dające się zmniejszyć, brak informacji z kół) szczególnie, że nowsze modele są relatywnie droższe niż ...
Opinia o układzie napędowym:
Zdecydowanie brakuje VI biegu na autostradach, ale jazda na V ~55km/h jest komfortowa, co pozwala uzyskać bardzo niskie spalanie, a jednocześnie da się przyspieszyć wjeżdżając na autostradę bez redukcji.
Opinia o komforcie:
Powyżej 120km/h auto zaczyna być słyszalne i dokuczliwe.
Opinia o nadwoziu:
Niestety I wersje miały wady fabryczne - najpierw klapa bagażnika pokryta korozją (wymieniona na gwarancji), obecnie tylne drzwi pod uszczelkami także mają ślady korozji (obecnie w trakcie ustalania, czy pójdzie pod gwarancję perforacyjną). Kto ma I wersję - róbcie co roku przeglądy laki...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo pewnie prowadzi się w zakrętach, a pierwsza wersja znacznie lepiej przekazuje informacje na kierownicę niż następcy.

Kazimierz2010-10-25

Ogólna ocena:

8/10

Trzeba uważac na lakier bo bardzo podatny na zarysowania.
Opinia o układzie napędowym:
Brakuje 6-go biegu.Lub ewentualnie zostawic 5 biegow lecz zwiekszyc średnice zębatek 4-go i 5-go biegu.Przy 120-130 km/godz.aż się prosi wrzucic 6 bieg, ale nie można bo go nie ma.
Opinia o komforcie:
Głośnośc ponad przeciętna przy prędkosciach powyżej 110-120 km/h
Opinia o układzie jezdnym:
Nie nadaje się wybitnie dla kierowcow początkujących.Jeżdziłem kilkoma autami i ten się prowadzi najtrudniej to nie znaczy ,ze zle .

2011-05-24

Ogólna ocena:

9/10


Opinia o układzie napędowym:
Przydalby sie 6 bieg
Opinia o komforcie:
Robi sie glosno gdy obroty przekraczaja 3.5 tys czyli jakis 110 - 120 na 5 biegu, ale taki urok slinikow, gdyby skrzynia byla 6 moze ten moment przesunalby sie o te 20 km/h w gore i wtedy jazda 130 na autostradzie bylaby juz bardzo komfortowa.
Opinia o nadwoziu:
Miekki lakier, podatny na zarysowania ale to juz chyba urok wiekszosci obecnie produkowanych aut (ekolakiery).
Opinia o układzie jezdnym:
Wymaga wyczucia gdzie konczy sie przod, z tylu przydaja sie czasem czujniki parkowania.

Średnie oceny HYUNDAI I30

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
66.67%
głosów 2
Raczej tak
33.33%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.7/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
8.3/10
Napęd
Elastyczność
9.3/10
Skrzynia biegów
6.7/10
Silnik
8.7/10
Przyspieszenie 0-100km
8.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.0/10
Przyspieszenie 80-120km
8.7/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
8.7/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.3/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.7/10
Wyciszenie
7.3/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.3/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.7/10
Możliwość aranżacji
8.3/10
Karoseria
7.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.3/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
8.0/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
9.3/10
Naprawy
Niezawodność
9.7/10
Koszty napraw
8.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
1
Wnętrze
1
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
2
Nadwozie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Hyundai i30 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Kia Ceed.

Hyundai i30

Hyundai i30

Kia Ceed

Kia Ceed

Najciekawsza opinia użytkownika o Hyundaiu i30

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Dawid

liczba głosów: 20

Hyundai i30 I 1400 109KM 2010r. hatchback

Ocena ogólna

Świetny model, szczególnie ten I. Objeździłem wszystkie kolejne i jednak żaden nie pasował mi tak dobrze (głównie gorzej pracujący układ kierowniczy i zbyt duże wspomaganie nie dające się zmniejszyć, brak informacji z kół) szczególnie, że nowsze modele są relatywnie droższe niż w czasie, gdy wchodził ten pierwszy. Także inne mapowanie silnika pozwala wycisnąć z niego więcej niż w nowszych modelach przy świetnym spalaniu.

Układ napędowy

Zdecydowanie brakuje VI biegu na autostradach, ale jazda na V ~55km/h jest komfortowa, co pozwala uzyskać bardzo niskie spalanie, a jednocześnie da się przyspieszyć wjeżdżając na autostradę bez redukcji.

Widoczność

Czasem przedni słupek potrafi przysłonić, ale nie jest to uciążliwe. Widoczność przez tylną szybę jest lepsza niż w wielu autach. Szkoda, że lusterka boczne nie są asferyczne, ale i tak zapewniają dobrą widoczność.

Komfort

Powyżej 120km/h auto zaczyna być słyszalne i dokuczliwe.

Nadwozie

Niestety I wersje miały wady fabryczne - najpierw klapa bagażnika pokryta korozją (wymieniona na gwarancji), obecnie tylne drzwi pod uszczelkami także mają ślady korozji (obecnie w trakcie ustalania, czy pójdzie pod gwarancję perforacyjną). Kto ma I wersję - róbcie co roku przeglądy lakiernicze, żeby móc skorzystać z gwarancji!

Układ jezdny

Bardzo pewnie prowadzi się w zakrętach, a pierwsza wersja znacznie lepiej przekazuje informacje na kierownicę niż następcy.

Naprawy

Nie licząc dziury w chłodnicy klimatyzacji (500zł na zamienniku) nie było poważnych awarii. Drobne mankamenty jak opór w zerowym położeniu pedału gazu czy czasem przycinająca się pompa paliwa (1-2/rok) nie są uciążliwe.

Wentylacja i ogrzewanie

Bez klimy odparowanie szyb byłoby dość trudne.

Elektryka/elektronika

Wada - zżeranie żarówek świateł mijania.

Zobacz również opinie:

Hyundai i30: hatchback, kombi

Hyundai i30: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Hyundai i30: 1.4, 1.5, 1.6, 2.0

Hyundai i30: 2015, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007