Opinie o samochodach Kia Pride
2000r.
Liczba ocen: 5
Åšrednia ocena: 6.80/10
Kia Pride spalanie (l/100km)
Oceny KII PRIDE
Kia Pride 1.3 91KM 2000r. 86 135km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
O zmianie biegów w trasie można zapomnieć. Najwyższy bieg spokojnie wystarcza. Skrzynia pracuje z oporem przy włączaniu biegu. Silnik trwały i zapewnia bardzo dobre osiągi jak na tą moc i wielkość auta. Próby elastyczności porównywalne z większymi jednostkami napędowymi. Przyspieszen...
Opinia o komforcie:
Po obciążeniu auto wyraźnie dobija tyłem. Silnik źle znosi pracę pod obciążeniem. Pasażerowie z tyłu mają krótkie oparcie siedzenia ale bardzo dużo miejsca na nogi i ja rzadko kiedy z tyłu może usiąść osoba wysoka. Komfort jak na klasę auta odpowiedni
Opinia o nadwoziu:
Dużo miejsca. Wygodnie nawet wysokim choć może brakować regulacji fotela na długość ale osoba o wzroście 190 znajdzie wygodną pozycje. Bagażnik może trochę za mały ale z korzyścią dla pasażerów. Karoseria wrażliwa na korozje, trzeba to dokładnie sprawdzić. Umieszczenie niektóryc...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto źle się prowadzi przy większych prędkościach. Zawieszenie się poddaje a pojazd mocno wychyla. Ale do spokojniej jazdy wystarczy. Wysoka trwałość elementów zawieszenia. Układ kierowniczy daje słabe czucie, brak wspomagania. Hamulce przy spokojnej jeździe dają radę. Idealny do park...
Kia Pride 1.3 0KM 2000r. 95 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik to zaleta w tym aucie. skrzynia biegów też nie najgorsza, ale widywałem lepsze.
Opinia o komforcie:
Trochę jak Trabant lub Maluch. Od siedzeń z ceraty tyłek boli. Z tyłu mało miejsca, ale z przodu więcej niż w Punto.
Opinia o nadwoziu:
rdzawy to najpopularniejszy kolor tego modelu, choć widziałem egzemplarze bez rdzy. symboliczny bagażnik, mało miejsca z tyłu. tylna kanapa składana, ale robi się wtedy mniej miejsca niż przy rozłożonej.
Opinia o układzie jezdnym:
koreańskie opony kiepsko trzymają się drogi. trzeba uważać na zakrętach. buksowanie kołami nie jest rzadkością.
Kia Pride 1.3 63KM 2000r. 135 000km
Ogólna ocena:
5/10
Opinia o układzie napędowym:
Autko daje rade na swiatłach jak i na trasie... w masa 800 kg i silnikiem 1.3 to po prostu LATA :]
Opinia o komforcie:
Samochod lepiej sie prowadzi gdy jest w nim 3-4 osoby jest bardziej stabilniejszy. Fotele standardowe dobre do krótkiej miejskiej jazdy... w dalsze trasy jest ciezko gdyz na fotelach wysoko sie siedzi i jest maÅ‚o wygodnie :) NalezaÅ‚o by zastosowac wyciszenie silnik gdyz przy wyzszych obrotach sÅ...
Opinia o nadwoziu:
Karoseria daje duzo do zyczenia..od tej strony autko nie jest zbyt praktyczne.. ale ma walory ktore sprawiaja ze nie zmieniam tego samochodu
Åšrednie oceny KIA PRIDE
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Kia Pride brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Renault Clio.
Najciekawsza opinia użytkownika o Kii Pride
użytkownik:
liczba głosów: 116
Kia Pride 1300 91KM 2000r. hatchback
Ocena ogólna
Auto sprawuje się bardzo dobrze. Nigdy mnie nie zawiodło a jeśli już raz nie odpaliło to z mojej nieuwagi. Jeśli już coś się popsuje to bardzo rzadko i na ogół nie wymaga naprawy a jedynie np dokręcenia. Imponująca trwałość zawieszenia w połączeniu z dużym prześwitem sprawia że żadne miasto mu nie straszne. Auto bardzo tanie w utrzymaniu łącznie z niskim OC. Do spokojnej jazdy nadaje się idealnie choć silnik czasem kusi aby dodać więcej gazu. Na trasie trochę kiwa ale z prędkością ok 100km/h można podróżować. Trzeba uważać na rdze, ale łatwo ją opanować, a najlepiej na bieżąco dbać. Do wyglądu auta trzeba się przyzwyczaić lub go zignorować. Zaletą jest to że z reguły nie jeżdżą nim młodzi ludzie, bo szpanować to nim się na pewno nie da. Bardzo tani w zakupie z dobrego rocznika a w eksploatacji niczym nie odbiega zachodniej konkurencji.
Układ napędowy
O zmianie biegów w trasie można zapomnieć. Najwyższy bieg spokojnie wystarcza. Skrzynia pracuje z oporem przy włączaniu biegu. Silnik trwały i zapewnia bardzo dobre osiągi jak na tą moc i wielkość auta. Próby elastyczności porównywalne z większymi jednostkami napędowymi. Przyspieszenie od 0-100 na poziomie 13s. Odczucia takie jakby było znacznie szybciej.
Widoczność
Bardzo dobra widoczność o ile nie trzeba korzystać z lusterek. Ale nawet mimo tego można precyzyjnie parkować.
Komfort
Po obciążeniu auto wyraźnie dobija tyłem. Silnik źle znosi pracę pod obciążeniem. Pasażerowie z tyłu mają krótkie oparcie siedzenia ale bardzo dużo miejsca na nogi i ja rzadko kiedy z tyłu może usiąść osoba wysoka. Komfort jak na klasę auta odpowiedni
Nadwozie
Dużo miejsca. Wygodnie nawet wysokim choć może brakować regulacji fotela na długość ale osoba o wzroście 190 znajdzie wygodną pozycje. Bagażnik może trochę za mały ale z korzyścią dla pasażerów. Karoseria wrażliwa na korozje, trzeba to dokładnie sprawdzić. Umieszczenie niektórych przełączników może dziwić.
Układ jezdny
Auto źle się prowadzi przy większych prędkościach. Zawieszenie się poddaje a pojazd mocno wychyla. Ale do spokojniej jazdy wystarczy. Wysoka trwałość elementów zawieszenia. Układ kierowniczy daje słabe czucie, brak wspomagania. Hamulce przy spokojnej jeździe dają radę. Idealny do parkowania. Super widoczność na wszystkie strony. Trochę za małe lusterka zewnętrzne.
Naprawy
Części eksploatacyjne są zazwyczaj tanie jak barszcz, ale można trafić na rodzynki np, sprężynki do okładzin w tylnych bębnach. Koszt ok 120zł!
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie wystarczające. Nawiew szybko usuwa parę z szyb. Możliwość skierowania ciepłego strumienia tylko na szyby ale i tak zimą dość szybko się nagrzewa.
Elektryka/elektronika
Układ elek. nie sprawia problemów. Wszystko działa.
Zobacz również opinie:
Kia Pride: benzyna, benzyna+gaz
Sprawdź także:
Kia Pride - ogłoszenia , Kia - forum użytkowników, Kia Pride - średnie ceny
Kia - tapety na pulpit, Kia - konfigurator felg, Kia - tanie opony,
Używane auto części, Kia - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie