Mazda 6 opinie, oceny użytkowników, Mazda 6 spalanie 2004r. (strona 1)

Opinie o samochodach Mazda 6

2004r.

Liczba ocen: 33

Średnia ocena: 8.85/10

Mazda 6 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.96/11.80
7.14
trasa
8.18/10.20
5.77
cykl mieszany
9.21/12.20
6.44

Oceny MAZDY 6

2013-04-21

Ogólna ocena:

9/10

GDYBY NIE KOROZJA PODWOZIA BYŁOBY 10.
Opinia o układzie napędowym:
SILNIK BARDZO DYNAMICZNY Z CIĘŻAREM BAGAŻU J/W.SKRZYNIA BIEGÓW IDEALNIE DOPASOWANA DO NIUTONÓW TEGO SILNIKA.POSIADAM 5-CIO BIEGOWĄ.PRZY PRĘDKOŚCI USTAWIONEJ NA TEMPOMACIE 150KM/h 3000r/min UWAŻAM ZA WYNIK GODNY UWAGI I PASSAT MUSI TUTAJ CHYLIĆ CZOŁA KU MADZI.WIĘCEJ OBROTÓW JEJ NIE KRĘC...
Opinia o komforcie:
ZAWIESZENIE OPISANE POWYŻEJ.OGÓLNIE FOTELE JAK I PRZÓD TAK I TYŁ W PORÓWNANIU Z PASSATEM REWELACJA.6h KTÓRE SPĘDZAM NA DOJEŹDZIE DO PRACY(800KM)POKONUJĘ BEZ ZATRZYMYWANIA I PO DOTARCIU DO CELU WYSIADAM BEZ UCZUCIA ZMĘCZENIA KOLAN CZY KRĘGOSŁUPA JAK TO MIAŁO MIEJSCE JUŻ W CZWARTEJ GODZI...
Opinia o nadwoziu:
PRZESTRZEŃ Z PRZODU-REWELACJA BARDZO DUŻO MIEJSCA I WIELE SCHOWKÓW KTÓRE SĄ POD RĘKĄ I NIE TRZEBA SIĘ GIMNASTYKOWAĆ PRZY ZAPIĘTYCH PASACH ABY DOSTAĆ SIĘ DO OBOJĘTNIE KTÓREGO.Z TYŁU JEŻELI WZROST KIEROWCY NIE PRZEKRACZA 176cm JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA DO WYGODNEJ PODRÓŻY TRW...
Opinia o układzie jezdnym:
ZAGOŚCIŁA U MNIE W LUTYM 2013 I ZDECYDOWANIE STWIERDZAM ŻE KOMBI TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONA W ZAKRĘTACH NA AUTOSTRADACH PRZY PRĘDKOŚCI 150KM/h NP A-72 W NIEMCZECH LUB A-9 HOF-NURNBERG.ZAWIESZENIE ŚREDNIEJ TWARDOŚCI ANI ZA SZTYWNE ANI ZA MIĘKKIE.JADĄC DOSYĆ ZAŁADOWANĄ BO DOJEŻDŻAM DO ...

Marian2008-02-09

Ogólna ocena:

10/10

W ciagu 2 lat przejechałem 65tys/km (110.000km obecnie) zawsze dojechałem tam gdzie założyłem i mam nadzieje na kilku letnią bezawaryjna eksploatację,jedynym mankamentem na który sie można uskarżać to wszechobecne ogniska rdzy ! Ogólnie polecam i zachwalam, jeśli będę zmieniac to na M...
Opinia o układzie napędowym:
jak na diesla to spodziewałem sie lepszej elastyczności,czuje się jak by miał problem z ruszaniem(1,5 tony?)moze waga ma z tym związek,rzeczywiście trzeba często sięgać po lewarek zmiany biegów,gdy sie rozgrzeje klekot ginie i ciężko odróżnić go od benzyny,moja Mazda posiada skrzynię...
Opinia o komforcie:
resorowanie jest ustawione ze wskazaniem na sportowe (dla mnie rewelacja) ale moje dziewczyny nie narzekają na komfort, po obciążeniu(max) może być trochę nadsterowny ale nie można przesadzać z prędkością i będzie oki,przy obciążeniu 3 osób i bagażu nie odczujesz różnicy,fotele pr...
Opinia o nadwoziu:
zaczne od negatywów - korozja ! a reszta jest poezją,no może materiały mogły by mieć lepszą jakość ale i tak nie jest źle,miejsca full,bagażnik wystarczający(505l)schowki pod ręką (na telefon,okulary,napoje,mapy,drobiazgi,rękawiczni,dokumenty,gąbki itp...,aranżacja i zagospodarowani...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto dość duże ale promień skrętu zadowalajacy więc trzeba sie przyzwyczaić do parkowania tyłem,na prostej myszkuje zwłaszcza na oponach 205, ponoć to wada fabryczna i można wymienić gumy na Mcpersonem od 2005 zmieniono i jeżdżą prosto, na zakrętach rewelacja,min 205 niski profil i t...

Stasiek2014-01-20

Ogólna ocena:

1/10

Czy tylko ja mam problemy z tym autem? mają ponad rok a użytkowałem w sumie 3-4 miesiące, reszta czasu to wizyty u mechaników i kolosalne koszty ze względu na AMERYKAŃSKIE pochodzenie auta. 1. wymiana silnika przy 130 tyś (olej wsiąkał w powietrze) dodam że poszła panewka na wale(koszt...
Opinia o układzie jezdnym:
Czy tylko ja mam problemy z tym autem? mają ponad rok a użytkowałem w sumie 3-4 miesiące, reszta czasu to wizyty u mechaników i kolosalne koszty ze względu na AMERYKAŃSKIE pochodzenie auta. 1. wymiana silnika przy 130 tyś (olej wsiąkał w powietrze) dodam że poszła panewka na wale(koszt...

Michal2008-02-09

Ogólna ocena:

10/10

Rewelacja, nie moge nacieszyc sie pomimo ze jezdze dosc czesto innymi markami. Pomimo dobrej reklamy Toyoty, po jazdach mysle ze o wiele przyjemniejszy niz Avensis. Bardzo wygodny i o wiele wyzsze wyposazenie w cenie Toyoty. Pozdraiwiam i chetnie odpowiem na pytania. lenek76@poczta.onet.pl
Opinia o układzie napędowym:
bardzo dynamiczny. dobrze zbiera sie przy niskich obrotach. Bardzo wysoki moment obrotowy powoduje ze jest b. elastyczny
Opinia o komforcie:
Ostatnio jezdzilem Jetta z tasama pojemnoscia, jak traktor. Mazda jest perfekcyjnie wycszona. Jezdzac na narty co roku do Wloch nie zauwazylem wielkiej roznicy w obciazeniu. przypuszczam ze zaleta wysokiego mom. obrotowego. A jechalem z zona kolega corka i komplet nart plus sanki i zarcie na tydzien...
Opinia o nadwoziu:
b. duzo miejsca na nogi z przodu i z tylu. mam 1.90 i nie narzekam a wrecz przeciwnie. materialy takie sobie. mam wersje excluxiv i myslalem ze bedzie jak w tytule. boczki drzwi plastikowe, i tak troche twarde wykonczenie deski. moze sie czepiam ale Accord z 2000 ma do okola miekko!! Podobno to taka...
Opinia o układzie jezdnym:
Swietnie trzyma na zakretach. Opony 215 moze to jest to. rewwelka

Lechoslaw Pustowaruk2010-02-18

Ogólna ocena:

9/10

To bardzo wygodne i praktyczne auto rodzinne. Np. umożliwia bezproblemowy przewóz dwóch osób i dwóch rowerów górskich bez demontażu czegokolwiek, oczywiście należy złożyć tylne fotele, ale to w tym modelu sama przyjemność - pociąga się za dźwignię i już oparcie leży. Przyjemnoś...
Opinia o układzie napędowym:
Jak chce się szybko i bezpiecznie wyprzedzić, trzeba redukować bieg do IV, a czasem do III.
Opinia o komforcie:
Zawieszenie jest dość twarde, ale bezpieczne i stabilne.
Opinia o układzie jezdnym:
Potwierdzam opinie, że Mazda 6 prowadzi się tak, żeby dać maksymalną przyjemność z jazdy. Wspaniale sprawdza się na krętych, górskich drogach, oczywiście pod warunkiem, że ma troszkę miejsca przed maską. :)

Średnie oceny MAZDA 6

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
81.82%
głosów 27
Raczej tak
12.12%
głosów 4
Trudno powiedzieć
3.03%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
3.03%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.3/10
Układ kierowniczy
9.2/10
Hamulce
9.1/10
Parkowanie
8.1/10
Napęd
Elastyczność
8.5/10
Skrzynia biegów
8.7/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.1/10
Przyspieszenie 80-120km
9.1/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.0/10
Resorowanie z obciążeniem
9.0/10
Fotele przednie
9.4/10
Fotele tylne
8.9/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.1/10
Wyciszenie
7.5/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.5/10
Przestrzeń z tyłu
9.3/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.4/10
Bagażnik
9.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.4/10
Możliwość aranżacji
8.8/10
Karoseria
8.1/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
8.4/10
Widoczność w lusterkach
9.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.5/10
Elektronika
7.2/10
Naprawy
Niezawodność
7.4/10
Koszty napraw
5.7/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
8
Niezawodność
8
Wentylacja i ogrzewanie
2
Wnętrze
2
Napęd
1
Spalanie
1
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Inne
7
Nic
7
Awaryjność
2
Nadwozie
2
Spalanie
2
Wentylacja i ogrzewanie
1
Napęd
1
Układ jezdny
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mazda 6 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Toyota Avensis.

Mazda 6

Mazda 6

Toyota Avensis

Toyota Avensis

Najciekawsza opinia użytkownika o Mazdzie 6

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 141

Mazda 6 IMPRESION 2000 CITD 16V 136KM 2004r. kombi

Ocena ogólna

GDYBY NIE KOROZJA PODWOZIA BYŁOBY 10.

Układ napędowy

SILNIK BARDZO DYNAMICZNY Z CIĘŻAREM BAGAŻU J/W.SKRZYNIA BIEGÓW IDEALNIE DOPASOWANA DO NIUTONÓW TEGO SILNIKA.POSIADAM 5-CIO BIEGOWĄ.PRZY PRĘDKOŚCI USTAWIONEJ NA TEMPOMACIE 150KM/h 3000r/min UWAŻAM ZA WYNIK GODNY UWAGI I PASSAT MUSI TUTAJ CHYLIĆ CZOŁA KU MADZI.WIĘCEJ OBROTÓW JEJ NIE KRĘCĘ BO UWAŻAM TO ZA KATOWANIE SILNIKA O TAK PIĘKNYM BRZMIENIU I CHCIAŁBYM TEN DŹWIĘK SŁYSZEĆ JAK NAJDŁUŻEJ.PRZYSPIESZENIA BARDZO DOBRE ZWŁASZCZA GDY MAMY JUŻ NA OBROTOMIERZU 1500r/min SĄ JESZCZE BARDZIEJ ODCZUWALNE.JEŻELI KTOŚ OCZEKUJE ABY PRZYSPIESZENIE POWODOWAŁO UCZUCIE PRZEMIESZCZENIE KIEROWCY Z PRZEDNICH SIEDZEŃ NA TYLNE TO MUSI JEDNAK POSZUKAĆ CZEGOŚ W DZIALE SAMOLOTY.

Widoczność

Z RACJI ŻE NA CO DZIEŃ MAM ZA PLECAMI 17m TO NIE UMIEM COFAĆ INACZEJ JAK NA LUSTERKACH ZEWNĘTRZNYCH WIĘC MOGĘ POSIADAĆ MAZDĘ W WERSJI BEZ LUSTERKA WSTECZNEGO I WIDOCZNOŚĆ 4m DO TYŁU JEST DUŻO LEPSZA NIŻ 17m WIĘC CAŁKOWITĄ WIDOCZNOŚĆ OCENIAM NA 10.

Komfort

ZAWIESZENIE OPISANE POWYŻEJ.OGÓLNIE FOTELE JAK I PRZÓD TAK I TYŁ W PORÓWNANIU Z PASSATEM REWELACJA.6h KTÓRE SPĘDZAM NA DOJEŹDZIE DO PRACY(800KM)POKONUJĘ BEZ ZATRZYMYWANIA I PO DOTARCIU DO CELU WYSIADAM BEZ UCZUCIA ZMĘCZENIA KOLAN CZY KRĘGOSŁUPA JAK TO MIAŁO MIEJSCE JUŻ W CZWARTEJ GODZINIE JAZDY PASSATEM.FOTELE KOMFORTEM ZBLIŻONE DO TEGO KTÓRY MAM W CIĘŻARÓWCE.W MOIM MODELU ZASTOSOWANO PÓŁ SKÓRĘ BO ŚRODKI SIEDZEŃ SĄ WYKONANE Z DOSYĆ ODPORNEJ NA WYCIERANIE TKANINY A ZEWNĘTRZNE CZĘŚCI FOTELI TO SKÓRA.W TYLNEJ KANAPIE PRZEMYŚLANE ROZWIĄZANIE MOŻLIWOŚCI SCHOWANIA WE WGŁĘBIENIA SIEDZISKA NIEUŻYWANYCH ZATRZASKÓW PASA A PAS DLA ŚRODKOWEGO PASAŻERA WYSUWANY Z PODSUFITKI POSIADAJĄCY BLOKADĘ GDY JEST NIEUŻYWANY.I TU ZNOWU PASSAT MUSI SIĘ POCHYLIĆ.WYCISZENIE PRZY 150km/h W NORMIE PEWNIE POWYŻEJ JEST JUŻ DUŻO GŁOŚNIEJ.

Nadwozie

PRZESTRZEŃ Z PRZODU-REWELACJA BARDZO DUŻO MIEJSCA I WIELE SCHOWKÓW KTÓRE SĄ POD RĘKĄ I NIE TRZEBA SIĘ GIMNASTYKOWAĆ PRZY ZAPIĘTYCH PASACH ABY DOSTAĆ SIĘ DO OBOJĘTNIE KTÓREGO.Z TYŁU JEŻELI WZROST KIEROWCY NIE PRZEKRACZA 176cm JEST WYSTARCZAJĄCO DUŻO MIEJSCA DO WYGODNEJ PODRÓŻY TRWAJĄCEJ NAWET WIELE GODZIN GDYŻ NIE MA TAM UCZUCIA CIASNOTY Z RACJI NP.POWIĘKSZONEGO BAGAŻNIKA O KOLEJNE 20L. JAK TO BYWA W INNYCH MARKACH A ODBYWA SIĘ TO KOSZTEM KOMFORTU TYLNYCH PASAŻERÓW.MAZDA GWARANTUJE PRZESTRZEŃ NA NOGI Z TYŁU OKOŁO 40cm I UWAŻAM TO ZA WYNIK GODNY NAŚLADOWANIA.BAGAŻNIK W KOMBI POTRAFI ZMIEŚCIC BARDZO WIELE GDY KIEROWCA ROZŁOŻY PRZEMYŚLANIE ŁADUNEK.W BAGAŻNIKU MAMY GNIAZDO ZAPALNICZKI STEROWANE STACYJKĄ WIĘC BEZ OBAW NIE MUSIMY PAMIĘTAC O WŁĄCZONEJ LODÓWCE KTÓRA WYCZERPIE NAM AKUMULATOR.WSZYSTKIE INSTRUMENTY POSIADAJĄ WŁĄCZNIKI W ODPOWIEDNIM I MIEJSCU I NIE WYMAGA TO ODRYWANIA WZROKU OD TORU JAZDY.Z SAMYCH ZALET JAKIE POSIADA MAZDA 6 JEST NIESTETY TEŻ JEDEN MINUS I TO BARDZO BOLESNY-TAKA PIĘKNA BRYŁA NADWOZIA KTÓRA JEST NA CZASIE PO MIMO WIEKU AUTA ZACZYNA UMIERAC W POSTACI KOROZJI PODWOZIA JAK I RANTÓW NADKOLI CZY DOLNYCH KRAWĘDZI DRZWI ORAZ CZARNYCH RAMEK WOKÓŁ SZYB.JEST TO BARDZO PRZYKRE I JAK W PORE NIE ZAREAGUJEMY TO ROZSTANIE Z MAZDĄ BĘDZIE SZYBKIE.

Układ jezdny

ZAGOŚCIŁA U MNIE W LUTYM 2013 I ZDECYDOWANIE STWIERDZAM ŻE KOMBI TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONA W ZAKRĘTACH NA AUTOSTRADACH PRZY PRĘDKOŚCI 150KM/h NP A-72 W NIEMCZECH LUB A-9 HOF-NURNBERG.ZAWIESZENIE ŚREDNIEJ TWARDOŚCI ANI ZA SZTYWNE ANI ZA MIĘKKIE.JADĄC DOSYĆ ZAŁADOWANĄ BO DOJEŻDŻAM DO PRACY PO 800KM NA 3-4 TYGODNIE WIĘC BAGAŻU OKOŁO 200KG ROZŁOŻONEGO W BAGAŻNIKU I NA TYLNYCH SIEDZENIACH NIE ODCZUWAM MANKAMENTÓW UKŁADU KIEROWNICZEGO JAK I DOBIJANIA NA NIERÓWNOŚCIACH.WSPOMAGANIE REWELACJA W PORÓWNANIU Z PASSATEM.

Naprawy

CO DO KOSZTÓW NAPRAW NIE MOGĘ SIĘ JESZCZE WYPOWIEDZIEĆ GDYŻ RURKĘ ALUMINIOWĄ OD WSPOMAGANIA ZASPAWAŁEM(KOSZT 30ZŁ)DEMONTAŻ I MONTAŻ WE WŁASNYM ZAKRESIE.JEDYNIE TO MOGĘ OKREŚLIĆ SIĘ CO DO CENY ROZRZĄDU W ZAMIENNIKU-PASEK INTERCONTI,ROLKI NAPINAJĄCE ROUVILLE+HYDRAULICZNY NAPINACZ A POMPA WODY ORYGINAŁ MAZDA I TO WSZYSTKO W CENIE 800ZŁ.BEZ PROBLEMU JEST NA TYM ZESTAWIE DO OBJECHANIA 90000KM BO ORYGINAŁ OBLICZONO NA 120000.OCZYWIŚCIE DEMONTAŻ I MONTAŻ ROZRZĄDU WE WŁASNYM ZAKRESIE.

Wentylacja i ogrzewanie

WENTYLACJA W POSTACI KLIMATRONIKA TO CZYSTA POEZJA GDYŻ NAWIEW USŁYSZYMY DOPIERO PRZY 5,6,7 BIEGU WENTYLATORA-PONIŻEJ BEZSZELESTNY.Z OGRZEWANIEM TEŻ NIE WYPADA NAJGORZEJ CHOCIAŻ PROPONUJĘ PRZY PRZEBIEGU 200000km WYCZYŚCIĆ NAGRZEWNICĘ WNĘTRZA ŚRODKIEM ODKAMIENIAJĄCYM GDYŻ LUBI SIĘ ZATYKAĆ I ZIMĄ MAMY CHŁODNO NA BIEGU JAŁOWYM-TAK BYŁO W MOIM PRZYPADKU.CO DO WEBASTA KTÓRE U MNIE MA SŁUŻYĆ JAKO DOGRZEWANIE SILNIKA NIESTETY NIE DZIAŁA(PRZYCZYNE ZNAJDĘ JAK BĘDZIE CIEPLEJ)TO I TAK PO PRZECZYSZCZENIU NAGRZEWNICY CIEPEŁKO JUŻ BYŁO CZUĆ Z NAWIEWÓW PO OKOŁO 5min.PRZY TEMP ZEWN.-12st.

Elektryka/elektronika

TOTALNIE BEZAWARYJNA.ŻADNYCH BŁĘDÓW ALE NIE MAM FILTRA DPF BO TO MODEL Z PRZED LIFTU I CHWAŁA ZA TO.

Zobacz również opinie:

Mazda 6: hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

Mazda 6: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Mazda 6: 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 3.0

Mazda 6: 2016, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002