Opinie o samochodach SsangYong Kyron
2007r.
Liczba ocen: 2
Średnia ocena: 5.00/10
SsangYong Kyron spalanie (l/100km)
Oceny SSANGYONGA KYRON
SsangYong Kyron 2.0 141KM 2007r. 60 000km
Ogólna ocena:
1/10
Opinia o układzie napędowym:
Fatalny wół. Automat. Skrzynię wymieniłem po 55tys. km. Lekkie dociśnięcie gazu kończy się 15 l/100km. kilka razy w tygodniu wchodzi w tryb awaryjny w najmniej spodziewanym momencie, raz wyprzedzałem ciężarówkę i nagle stracił moc, o mało nie zginąłem w czołowym.
Opinia o komforcie:
Głośniejszy od traktora, rzuca na tylnych siedzeniach. Z przodu jest OK.
Opinia o nadwoziu:
Z przodu siedzi się komfortowo, z tyłu jest pewien dyskonfort. Słabo składają się tylne siedzenia, tworzą bardzo nierówną płaszczyznę. Na szczęście buda jest wysoka i sporo wchodzi.
Opinia o układzie jezdnym:
Dobry na polskie drogi, nierówności, dziury. Kiepski napęd 4x4, nie da się wyłączyć mechanizmu różnicowego, można się zakopać. Bardzo kiepsko się parkuje, słaba widoczność do przodu, fatalna do tyłu, bez czujników ciężko.
Średnie oceny SSANGYONG KYRON
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem SsangYong Kyron brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Hyundai Sonata.
Najciekawsza opinia użytkownika o SsangYongu Kyron
użytkownik: Maciej
liczba głosów: 59
SsangYong Kyron 2000 141KM 2007r. kombi
Ocena ogólna
Oryginalne, ładne nadwozie. Idealne na polskie, dziurawe drogi, pod warunkiem, że nikt nie jeździ na tylnych siedzeniach. O terenie można zapomnieć. Awaryjne (bardzo!!!), kłopoty z częściami, ropę żre jak smok, ociężałe, wręcz wołowate. Drogi w eksploatacji (drogie, coroczne przeglądy ca. 2-3 Kzł/rok). Mam go od nowości, ok. 5 lat. Tylko w pierwszym roku działał bez zarzutu. Odradzam z całego serca.
Układ napędowy
Fatalny wół. Automat. Skrzynię wymieniłem po 55tys. km. Lekkie dociśnięcie gazu kończy się 15 l/100km. kilka razy w tygodniu wchodzi w tryb awaryjny w najmniej spodziewanym momencie, raz wyprzedzałem ciężarówkę i nagle stracił moc, o mało nie zginąłem w czołowym.
Widoczność
Widoczności do tyłu praktycznie nie ma. Do przodu w miarę OK.
Komfort
Głośniejszy od traktora, rzuca na tylnych siedzeniach. Z przodu jest OK.
Nadwozie
Z przodu siedzi się komfortowo, z tyłu jest pewien dyskonfort. Słabo składają się tylne siedzenia, tworzą bardzo nierówną płaszczyznę. Na szczęście buda jest wysoka i sporo wchodzi.
Układ jezdny
Dobry na polskie drogi, nierówności, dziury. Kiepski napęd 4x4, nie da się wyłączyć mechanizmu różnicowego, można się zakopać. Bardzo kiepsko się parkuje, słaba widoczność do przodu, fatalna do tyłu, bez czujników ciężko.
Naprawy
Mam go od nowości. To auto to jeżdżący paralityk. Ciągle trzeba coś naprawiać. Najgorsza skrzynia biegów-automat, moduł sterujący (kilkanaście tys. zł) po 50tys. km.
Wentylacja i ogrzewanie
Fatalna. Bardzo długo się nagrzewa, klima do niczego, bardzo słaba, ciężko nią sterować, projektował ją jakiś psychol, user very unfriendly.
Elektryka/elektronika
Notoryczne problemy. Kilka razy w tygodniu.
Zobacz również opinie:
SsangYong Kyron: kombi, terenowy
SsangYong Kyron: olej napędowy, turbo diesel
SsangYong Kyron: 2.0
Sprawdź także:
SsangYong Kyron - ogłoszenia , SsangYong - forum użytkowników, SsangYong Kyron - średnie ceny
SsangYong - tapety na pulpit, SsangYong - konfigurator felg, SsangYong - tanie opony,