Subaru Impreza opinie, oceny użytkowników, Subaru Impreza spalanie 2003r. (strona 1)

Opinie o samochodach Subaru Impreza

2003r.

Liczba ocen: 5

Åšrednia ocena: 9.80/10

Subaru Impreza spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
20.56/-.--
-.--
trasa
10.80/-.--
-.--
cykl mieszany
14.96/-.--
-.--

Oceny SUBARU IMPREZA

Lech Wójcik2008-08-14

Ogólna ocena:

10/10

Drogie auto, droga eksploatacja (hamulce często wymieniane, koszty paliwa), ale odpłaca się z nawiążką jeśli chodzi o parametry jezdne, bezpieczeństwo i radość z jazdy po śliskim.
Opinia o układzie napędowym:
Nie ma się do czego przyczepić. Przyspiesza rewelacyjnie, elastycznośc ze względu na silnik Boxer, właściwie każdy bieg rozpędza auto.
Opinia o komforcie:
Auto nie jest ani przesadnie twarde, ani miÄ™kkie. Nie ma problemu na gÅ‚adkim asfalcie, nie ma na dziurach, chociaż niski profil opon nie pozwala traktować auta jako terenówki. Fotele sportowe z przodu pozwalaja na przejechanie tysiÄ…ca kilometrów bez odczuwania jakiegokolwiek zmÄ™czenia. Z tyÅ...
Opinia o nadwoziu:
Dla kierowcy i pasażera przestrzeni bardzo dużo. Z tyłu za maksymalnie odsuniętymi fotelami zostaje wówczas miejsca na styk. Auto jest tak skonstruowane, że najpotrzebniejsze rzeczy są pod ręką i tam gdzie powinny być. To się nazywa ergonomia. Gorzej jest z wymaganiami pasażerów (żony ...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto pozbawione elektroniki pozwala na szybka jazde, ktora w ekstremalnych warunkach bije na głowę konkurentów. Kompletnie nie czuje się, że jedziemy tak szybko. Niestety, łatwo uzyskiwana prędkość na seryjnych hamulcach jest mankamentem. 1,5 tony, 250 km/godz., wielotłoczkowe seryjne zaci...

2010-02-18

Ogólna ocena:

10/10

POzostawiam bez komentarza. Kocham ten samochód
Opinia o układzie napędowym:
Co do układu napędowego to tylko trzeba pamiętac o skrzyni biegów. 5-cio biegowa przy mocnej jeździe moze zawieśc. A tak bez żadnych wad.
Opinia o komforcie:
Jak to subaru, sztywne cho napewno nie tak jak STI. Fotele przednie kubełkowe (kwestia gustu) z tyłu wygodnie. Wyciszenie takie sobie wiadomo szyby bez ram...
Opinia o nadwoziu:
kwestia gustu mi sie baaaardzo podoba
Opinia o układzie jezdnym:
świetny samochód również do codziennej jazdy. Do upalania tylko STI. Trzeba liczy sie ze spalaniem średnio w granicach 13 L/100 km. Dobrze serwisowany nie powinien sprawia żadnych problemów, no i stały napęd 4x4. Serdecznie polecam

2011-02-15

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
po remapie elastyczność wzrasta

Åšrednie oceny SUBARU IMPREZA

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
100.00%
głosów 5
Raczej tak
0.00%
głosów 0
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
10.0/10
Układ kierowniczy
9.8/10
Hamulce
7.2/10
Parkowanie
8.6/10
Napęd
Elastyczność
9.2/10
Skrzynia biegów
7.8/10
Silnik
9.8/10
Przyspieszenie 0-100km
9.6/10
Przyspieszenie 60-120km
9.8/10
Przyspieszenie 80-120km
10.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.2/10
Resorowanie z obciążeniem
9.2/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.6/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.4/10
Wyciszenie
5.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.0/10
Przestrzeń z tyłu
8.2/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.4/10
Bagażnik
8.6/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.2/10
Możliwość aranżacji
6.2/10
Karoseria
9.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.2/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.6/10
Widocznośc do tyłu
8.8/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.6/10
Elektronika
9.6/10
Naprawy
Niezawodność
9.8/10
Koszty napraw
5.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
2
Niezawodność
2
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
5
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Subaru Impreza braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Subaru Legacy.

Subaru Impreza

Subaru Impreza

Subaru Legacy

Subaru Legacy

Najciekawsza opinia użytkownika o Subaru Impreza

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Lech Wójcik

liczba głosów: 122

Subaru Impreza WRX Kombi 2000 Turbo 225KM 2003r. kombi

Ocena ogólna

Drogie auto, droga eksploatacja (hamulce często wymieniane, koszty paliwa), ale odpłaca się z nawiążką jeśli chodzi o parametry jezdne, bezpieczeństwo i radość z jazdy po śliskim.

Układ napędowy

Nie ma się do czego przyczepić. Przyspiesza rewelacyjnie, elastycznośc ze względu na silnik Boxer, właściwie każdy bieg rozpędza auto.

Widoczność

Trzy wyskoie zagłówki ograniczają trochę widoczność, ale od tego są regulowane lusterka.

Komfort

Auto nie jest ani przesadnie twarde, ani miękkie. Nie ma problemu na gładkim asfalcie, nie ma na dziurach, chociaż niski profil opon nie pozwala traktować auta jako terenówki. Fotele sportowe z przodu pozwalaja na przejechanie tysiąca kilometrów bez odczuwania jakiegokolwiek zmęczenia. Z tyłu nie jeździłem ;-) Dzwięk jest basowy i miły dla ucha. Cicho nie jest, ale to zaleta.

Nadwozie

Dla kierowcy i pasażera przestrzeni bardzo dużo. Z tyłu za maksymalnie odsuniętymi fotelami zostaje wówczas miejsca na styk. Auto jest tak skonstruowane, że najpotrzebniejsze rzeczy są pod ręką i tam gdzie powinny być. To się nazywa ergonomia. Gorzej jest z wymaganiami pasażerów (żony i dzieci). Nie ma schowków, schoweczków, zakamarków. To nie ten rodzaj samochodu. Materiały wykończeniowe na wysokim poziomie. Nic nie trzeszczy i nie trąci tandetą.

Układ jezdny

Auto pozbawione elektroniki pozwala na szybka jazde, ktora w ekstremalnych warunkach bije na głowę konkurentów. Kompletnie nie czuje się, że jedziemy tak szybko. Niestety, łatwo uzyskiwana prędkość na seryjnych hamulcach jest mankamentem. 1,5 tony, 250 km/godz., wielotłoczkowe seryjne zaciski i zaledwie 294 mm średnicy tarcze hamulcowe z przodu. Troche zbyt mało. Jednak jeżdżąc normalnie, nie ma z tym kłopotu. Parkowanie jest utrudnione dużym promieniem skrętu.

Naprawy

Nikt w to nie uwierzy zapewne, ale do przebiegu 160 tys. km nie wymieniono ŻADNEJ części poza rozrządem, który jest obliczony na 120 tys. km. Jedyny wyjatek to akumulator, który ma gwarancję roczną (ciekawe) i nie dał rady po 2 zimach.

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja i wszystko co potrzebne.

Elektryka/elektronika

Nie mam uwag. Trudny dostęp do żarówek.

Zobacz również opinie:

Subaru Impreza: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Subaru Impreza: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Subaru Impreza: 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.5

Subaru Impreza: 2009, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993