Opinia Volkswagen Passat 2.0 fsi 0KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2007r., ocena użytkownika (dn6)

 
 

Volkswagen Passat 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)
silnik: 2.0 fsi 0KM (benzyna)
skrzynia biegów: ręczna/manualna
przebieg: 56 000 km
liczba drzwi: 4
wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja
pochodzenie: krajowy
jeździłem/łam tym autem: 20 lat lub więcej
data oceny: 2008-08-18
liczba wyświetleń: 3190

Spalanie
można na trasie jechać oszczędnie ale.... wymaga to chęci i stałej samokontroli. Silnik jest mocny i chętnie ciągnie ale jak się nadepnie to paliwo również. Dość ekonomicznie wychodzi jazda na tempomacie.
  benzyna gaz
Miasto 8.70 -.--
Trasa 6.60 -.--
Cykl mieszany 7.60 -.--
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Odpowiedź:Tak
Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?
Osobie któą stać na utrzymanie takiego auta w pełni można polecić. Co najniej średnia klasa społeczna
Ocena ogólna
duży elegancki samochód. W pełni rodzinny. W bogatszej wersji wyposażeniowej może pełnic rolę auta prezesa. Przy ostrzejszej jeździe niestety paliwożerny. Wysoki komfort jazdy. Niestety dobra wersja to około 130-140 tys pln
Ocena ogólna
9 / 10
Układ jezdny
dobrze zestrojone zawieszenie. Zarówno komfortowe jak i nadające się do ostrzejszej jazdy. Do amatorskiej jazdynawet sportowej precyzja prowadzenia dobra. Parkowanie nieco utrudnione dla mniej wprawnych z powodu dużych gabarytów i obfitego bagażnika. Hamulce bardo ostre ( dodastkowe elektryczne wspomaganie hamowania) wymagają oswojenia bo inaczej pasażerowie lądują na przedniej szybie.
Prowadzenie auta
10 / 10
Układ kierowniczy
10 / 10
Hamulce
10 / 10
Parkowanie
8 / 10
Napęd
Silnik bardzo elastyczny. Może nawet więcej niż bardzo. Osiągi wystarczająco dobre. W zakresie użytkowym dostępne trzy biegi z dużą możliwością doboru mocy. Np trzeci bieg do 130. Ostrzejsza jazda jednak okupiona sporym apetytem na paliwo - min 98 oktanów. Przy spokojnej jeździe z zupełnie przyzwoitymi prędkościami np trasa do 120 km/godz - możliwe uzyskanie wyniku z jednym pasażerem na poziomie średniego spslania 6,1/100km. Dobre wyciszenie.
Elastyczność
10 / 10
Skrzynia biegów
10 / 10
Silnik
10 / 10
Przyspieszenie 0-100km
10 / 10
Przyspieszenie 60-120km
10 / 10
Przyspieszenie 80-120km
10 / 10
Komfort jazdy
Samochód bardzo komfortowy . W bogatym wyposażeniu z skórą ma wręcz cechy limuzyny. Obszerne wnętrze zapewniające absolutną wygodę dla wszystkich pasażerów niezaleznie od wzrostu. Przednie fotele doskonale wyprofilowane z bardzo dobrymtrzymaniem bocznym, regulacja we szystkich płaszczyznach osobno siediska, osobno podparcia pleców i pasa lędźwiowego. Oparcia wysokie zapewniają właściwe podparcie nawet bardzo wyrośniętym użytkownikom. Podobnie kanapa z tyłu. szeroki siedzisko i wysokie podparcie z dobrze dobranymi kątami zapewniające wygodne siedzenie na długich trasach. Z tyłu trzy zagłówki nie tylko ozdobne lecz spełniające swoje zadanie. Oparcie skaładane w wersji 1/3 2/3 z szerokim podłokietnikiem w środku i możliwiścią otwarcia jedynie fragmentu siedziska np do przewozu nart. ( w większości krajów już niedozwolone). Schowki w podłokietniku kierowcy i przed pasażerem dość obszerne z możliwością chłodzenia. W nocy w samochodzie półmrok dający wgląd w wnętrze bez przeszkadzania - z lusterka oświetlony panel centralny czerwoną diodą. Lustrko automatycznie przyciemnia się samo zależnie od siły oświetlenia. Wszystko w tym samochodzie jest przemyślane i posiada znamona, że ktoś się zastanawiał nawet nad drobiazgami typu oświetlenie miejsca gdzie się wysiada z dolnej krawędzi drzwi. Tego rodzaju pomysłów w tym samochodzie wiele
Resorowanie bez obciążenia
10 / 10
Resorowanie z obciążeniem
10 / 10
Fotele przednie
10 / 10
Fotele tylne
10 / 10
Jazda z kompletem pasażerów
10 / 10
Wyciszenie
10 / 10
Nadwozie i wnętrze
bez zastrzeżeń. Czterech koszykarzy będzie jechało naprawdę wygodnie. Skóra wysokiej klasy fotele podgrzewane, wentylowane -tylko jechać.
Przestrzeń z przodu
10 / 10
Przestrzeń z tyłu
10 / 10
Wygoda obsługi (ergonomia)
10 / 10
Bagażnik
10 / 10
Jakość materiałów i wykończenia
10 / 10
Możliwość aranżacji
8 / 10
Karoseria
10 / 10
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa w niezwulke prostej wersji regulacji. przy 48 ty uszkodzeniu uległ czujnik higrometru regulujący automatem klimy
Wentylacja i ogrzewanie
10 / 10
Widoczność
Auto spore. Wymaga pewnego oswojenia. Trudno wyczuwalny przód samochodu a ztyłem słabsi kierowcy i jeżażacy dotychczas małymi samochodami bedą wymagali dodtakowej nauki i doświadczenia - pomocne czujniki parkowania. Przy wstecznym możliwość zaprogramowania lusterek do samodzielnej zmiany kąta. Konieczne biksenony zwykłe lampy trochę słabe. wskazne zakupienie doświtlenie zakrętów
Widoczność do przodu
9 / 10
Widocznośc do tyłu
8 / 10
Widoczność w lusterkach
10 / 10
Elektryka/Elektronika
dotychczas bez astrzeżeń poza czujnikiem klimy. Dużo elektroniki.
Elektryka
9 / 10
Elektronika
9 / 10
Naprawy
dotychczas przeglądy serwisowe - jak zwykle nie małe
Niezawodność
9 / 10
Koszty napraw
3 / 10
Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?
 
nic
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?
 
nic
autor opinii