Mitsubishi Lancer opinie, oceny użytkowników, Mitsubishi Lancer spalanie 2006r. (strona 1)

Opinie o samochodach Mitsubishi Lancer

2006r.

Liczba ocen: 5

Średnia ocena: 8.60/10

Mitsubishi Lancer spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
11.00/9.83
-.--
trasa
9.50/8.37
-.--
cykl mieszany
11.25/8.97
-.--

Oceny MITSUBISHI LANCER

2008-12-12

Ogólna ocena:

8/10

Samochód dla ludzi którzy posiadają przynajmniej jeszcze jeden samochód, i to co powiem możne się wydawać śmieszne, w dieslu. Niestety na paliwo do Evo można wydać od 2000 pln miesięcznie do nawet 8000. Niestety przy ostrej jeździe będziemy musieli go tankować przynajmniej 1 raz dzienn...
Opinia o układzie napędowym:
Tu nie mogę nic powiedzieć. Seryjne Evo jeździ bardzo dobrze. Ja posiadam Evo US i nie widzę różnicy w przyspieszaniu z wersją EU. Każdy sam powinien się nią przejechać :)
Opinia o komforcie:
Resorowanie czy takie czy takie to nie ma znaczenia. jeżeli posiadamy wersje P03 lub MR (tylko US) to nie mamy czym się martwić. Amortyzatory z wyższej półki dają rade na warszawskich drogach. Niestety mam zastrzeżenia do foteli z przodu. Fotele są sygnowane znaną w całym świecie firmą ...
Opinia o nadwoziu:
przestrzeń nie jest ważna w tak odosobnionym samochodzie, tu ważne jest że wszystkie guziki i przełączniki są pod ręką. Bagażnik duży, Sub wszedł i jeszcze sporo miejsca zostało. Wykończenie genialnie spasowane. Ogromny + za brak trzasków plastików. Wszystkie siedzą penie na swoim m...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzenie Evki jest naprawdę wyśmienite, układ kierowniczy bardzo dobrze spasowany z zawieszeniem, które pozwala na dużo swobody podczas szybkiej jazdy po zakrętach jak i prostych. Niestety bardzo dużym minusem jest niemożność szybkiego zaparkowania, 1.25 bo tyle wynosi obrót kierownicy...

tomasz2008-08-14

Ogólna ocena:

7/10

Silnik bez zarzutu-także na gazie LPG. Spalanie powyżej średniej.Resorowanie słabe-twardy. Dobrze trzyma się drogi, bez przechyłów na zakrętach. Jak do tej pory bezawaryjny-nie serwisuje w ASO. W przyszłości czekają wysokie koszty wymiany rozrzadu !

2008-02-07

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
to samochodzik o zacięciu sportwym.... nie jest to EVO ale brat. prowadzi sie świetnie. osiągi rewelacja a zawieszenie.... abstrakcja

Średnie oceny MITSUBISHI LANCER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
60.00%
głosów 3
Raczej tak
40.00%
głosów 2
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
9.0/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
6.4/10
Napęd
Elastyczność
8.4/10
Skrzynia biegów
8.4/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
8.4/10
Przyspieszenie 60-120km
8.2/10
Przyspieszenie 80-120km
8.2/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.6/10
Resorowanie z obciążeniem
7.6/10
Fotele przednie
7.6/10
Fotele tylne
7.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.2/10
Wyciszenie
6.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.0/10
Przestrzeń z tyłu
7.6/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.6/10
Bagażnik
8.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.2/10
Możliwość aranżacji
6.8/10
Karoseria
8.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.8/10
Widocznośc do tyłu
6.8/10
Widoczność w lusterkach
8.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.8/10
Elektronika
6.8/10
Naprawy
Niezawodność
7.2/10
Koszty napraw
3.4/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Napęd
2
Niezawodność
1
Komfort jazdy
1
Układ jezdny
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
2
Nic
2
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Mitsubishi Lancer brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mazda 3.

Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer

Mazda 3

Mazda 3

Najciekawsza opinia użytkownika o Mitsubishi Lancer

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 79

Mitsubishi Lancer Evolution IX MR 2000 286KM 2006r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Samochód dla ludzi którzy posiadają przynajmniej jeszcze jeden samochód, i to co powiem możne się wydawać śmieszne, w dieslu. Niestety na paliwo do Evo można wydać od 2000 pln miesięcznie do nawet 8000. Niestety przy ostrej jeździe będziemy musieli go tankować przynajmniej 1 raz dziennie!, a wchodzi 55 l !

Układ napędowy

Tu nie mogę nic powiedzieć. Seryjne Evo jeździ bardzo dobrze. Ja posiadam Evo US i nie widzę różnicy w przyspieszaniu z wersją EU. Każdy sam powinien się nią przejechać :)

Widoczność

Perfekcyjna widoczność do przodu, Niestety do tyłu już nie jest tak świetnie, bo widok zasłania tylna lotka, ale bezpieczeństwo jest ważniejsze i lepiej mieć lepszy docisk z tyłu niż go nie mieć wcale :)

Komfort

Resorowanie czy takie czy takie to nie ma znaczenia. jeżeli posiadamy wersje P03 lub MR (tylko US) to nie mamy czym się martwić. Amortyzatory z wyższej półki dają rade na warszawskich drogach. Niestety mam zastrzeżenia do foteli z przodu. Fotele są sygnowane znaną w całym świecie firmą RECARO a mimo to osobom wysokim lub tęgim (taką ja jestem) źle się układa dolna część kręgosłupa co prowadzi do tego że bez poduszki ani rusz... Wyciszenie to już inna kwestia, musi być słychać rasowe brzmienie 2 litrów z turbo :) bo po to się kupuje taką zabawkę :)

Nadwozie

przestrzeń nie jest ważna w tak odosobnionym samochodzie, tu ważne jest że wszystkie guziki i przełączniki są pod ręką. Bagażnik duży, Sub wszedł i jeszcze sporo miejsca zostało. Wykończenie genialnie spasowane. Ogromny + za brak trzasków plastików. Wszystkie siedzą penie na swoim miejscu. Karoseria w lepszych wersjach maja np. dach aluminiowy :)

Układ jezdny

Prowadzenie Evki jest naprawdę wyśmienite, układ kierowniczy bardzo dobrze spasowany z zawieszeniem, które pozwala na dużo swobody podczas szybkiej jazdy po zakrętach jak i prostych. Niestety bardzo dużym minusem jest niemożność szybkiego zaparkowania, 1.25 bo tyle wynosi obrót kierownicy bardzo w tym przeszkadza. Ale powiem szczerze że zamiast tego mamy bardzo wrażliwy i mega dokładny układ kierowniczy. Hamulce seryjne mimo 4 tłoczków na każdy zacisk z przodu i 2 tłoczków na zaciski tył, trzeba zmodyfikować pod swój styl jazdy.

Naprawy

Jeżeli chcielibyśmy naprawiać w ASO to przygotujmy się na bardzo wysokie ceny, a jeżeli był wypadek to tylko i wyłącznie przez ASO bezgotówkowo. TO najlepszy sposób. pozostaje jeszcze rynek Aukcji średnio: maglownica (która padnie tylko przy wypadku) kosztuje w ASO 12.000 tys pln, ale można takową załatwić nową w opakowaniu fabrycznym i za 3000 tys.

Wentylacja i ogrzewanie

Nic dodać nic ująć

Elektryka/elektronika

Dużo elektroniki którą bardzo łatwo zmodyfikować. Japończycy wiedzieli co robić. Można szereg wskaźników zamontować i tak naprawdę nie napocić się przy tym.

Zobacz również opinie:

Mitsubishi Lancer: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Mitsubishi Lancer: benzyna, olej napędowy, benzyna+gaz

Mitsubishi Lancer: 1.3, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.4

Mitsubishi Lancer: 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2002, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1989