Peugeot 407 opinie, oceny użytkowników, Peugeot 407 spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Peugeot 407

Liczba ocen: 61

Średnia ocena:

8.16/10

Peugeot 407 spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 10.84/11.33 7.83
trasa 7.64/8.10 5.83
cykl mieszany 9.14/9.63 6.83

407

OCENY PEUGEOTA 407


Ogólna ocena:  

8/10


Bardzo wygodne auto, tyle że szczególnie nadające się na trasę. W mieście sie "dusi" i przestaje być oszczędne. Silnik o małym momencie obrotowym ze sprężarką, która rozkręca sie jakby wolno, więc ruszanie pod górkę "z nogi" może być problemem zwłaszcza dużą...
Opinia o układzie napędowym:
Słaby moment obrotowy silnika, co przejawia się nie możnością startu pod górkę z hamulca nożnego. Dla świerzych kierowców skutkuje to gasnięciem silnika przy ruszaniu. Zbyt wyżyłowany silnik jak na taką gablotę. Skrzynia biegów chodzi dobrze ale biegi wchodzą jakby z lekkim oporem. ...
Opinia o komforcie:
Zawieszeni skomplikowane ale dobrze spisuje się nawet na naszych wybojach. Uwaga jednak na dziury potrafi dobijać nieprzyjemnie. Z obciążeniem ten silnik w mieście słabo się spisuje, lepiej na trasie jak sie rozkręci. wnętrze wygodne, dużo miejsca nad głową też z tyłu, co w innych por...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu wystarczająca dla koszykarza, też nad głową, słowem rewelacja. Brakuje schowka podręcznego wiekszego w zasięgu kierowcy. Podłokietnik wystarczy na płyty i okulary ale w czasie jazdy nijak z niego korzystać. Przy kierownicy po lewej jest schowek ale to za mało. Przyda...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się płynnie, lekko, bez tendencji do wypadania z toru jazdy. Bez przechylania na zakrętach. Kierownicę można skręcać jedna ręką ale nie kręci się luzem, manewry w ruchu sa zadziwiająco proste. Kiepsko z parkowaniem do tyłu, słaba widocznośc, przydatne sygnalizatory lub kamera...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Samochód dla osoby ceniącej wygląd samochodu i doskonałe właściwości jezdne. Nie jest tak sztampowy jak większość samochodów japońskich, koreańskich czy niektórych niemieckich. Nie ma oczywiście samochodów idealnych ale ten gdy jeżdżą zazwyczaj 2 osoby razem z kierowcą, nieraz 3,...
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia biegów automatyczna 6 stopniowa (japońskiej firmy Aisin) działa b. sprawnie, zarówno w trybie ekonomicznym jak i sportowym. Bezkonkurencyjne jest natomiast jej działanie przy jeździe na śniegu w trybie zimowym. Można b. szybko ruszać z miejsca bez uślizgu (buksowania) kół. Przys...
Opinia o komforcie:
Dwa stopnie regulacji twardości zawieszenia, dają możliwość dostosowania. Fotele przednie znakomite, na tylnych wygodnie ale bez przesady (trochę za mało miejsca na nogi). Wyciszenie świetne, może to i zasługa cicho i równo pracującego benzynowego silnika V6. Od czasu do czasu dobiegają...
Opinia o nadwoziu:
Przestrzeń z przodu b. dobra. Z tyłu wygodnie ale tylko dla niewysokich osób, gdyż za mało miejsca na nogi. Wygoda obsługi - trzeba się nauczyć, gdyż b. wiele przycisków i b. rozbudowane funkcje pokładowego komputera. Bagażnik w sedanie nieduży, aczkolwiek ustawny bo ma regularny kszta...
Opinia o układzie jezdnym:
Samochód prowadzi się b. pewnie, a układ kierowniczy jest precyzyjny. Parkowanie jest nieco utrudnione (nie najlepsza widoczność przez tylną szybę) i trzeba nauczyć się parkować przy wykorzystaniu bocznych lusterek i czujnika ostrzegającego
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Coraz bardziej przekonuje się do tego samochody. Wizualnie jest piekny, w środku prze wygodny wręcz rozleniwiający. Pomimo ze to francuz jak do dziś bezawaryjny. Gdybym miał jeszcze raz kupować samochód wybrałbym ponownie 407 ke ..może tylko zmieniłbym silnik na 2.2 Hdi nie dlatego ze 2.0...
Opinia o układzie napędowym:
elastyczny. Turbo dziura występuje tylko poniżej 1.5 tys obr/min na 2 gim biegu..na wyższych przełożeniach jest już dobrze. 6 ty bieg bez problemu można wpinać już od 80-90km/h. Silnik ma 136KM nie jest może sportowcem ale do normalnej dynamicznej jazdy wystarczy w 100 proc, szczególnie ...
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy tym samochodem jest świetny. Naprawdę jestem pod wrażeniem. Zawsze gdy z niego wysiadam czyje się zrelaksowany. Jak dla mnie "komfort jazdy" to jeden z największych plusów tego samochodu. Niesamowite jest wyciszenie wnętrza...nawet przy prędkościach 150 , 170 a nawet...
Opinia o nadwoziu:
Jest bardzo wygodnie szczególnie z przodu. Z tyłu można by wygospodarować więcej miejsca na nogi chociaż tak na dobra sprawę przestrzeni jest wystarczająco no chyba ze osoba siedząca z tyłu jest naprawdę pokaźna. Co do bagażnika również wielki nie jest ale wystarcza. Jakość materia...
Opinia o układzie jezdnym:
Jest bardzo ok. Trochę podsterowny ,kiedy jest ślisko (odczuwalne na śniegu) ale w normalnych warunkach trzyma się drogi jak przyklejony. Zawieszenie jest to kompromis miedzy twardym sportowym a miękkim, idealnie dobrane. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


dla mnie to auto na dzien dzisiejszy jest super,ma piekny ksztalt ladny w srodku,ladne podswietlenie zegarow itp
Opinia o układzie napędowym:
gdy auto jest dopiero odpalone pierwszy bieg wchodzi opornie po rosgrzaniu wszystko wraca do normy,gdyby nie ta turbo dziura byloby w porzadku,mile jestem zaskoczony elastycznoscia silnika,na 6 biegu sprawnie przyspiesza po wyzej 140 160 km
Opinia o komforcie:
pasazerowie narzekaja na mala ilosc miejsca z tylu,przednie fotele sa sprezyste choc slabo podpieraja na zakretach,samochod w pelni obciazony daje kierowcy nad nim kontrole
Opinia o nadwoziu:
auto nie jest klasy premium ale materialy sa przyzwoite,moj ma 4 lata i czasem slychac ze cos poskrzypuje,minusem jest mala ilosc schowkow,siedzenie i kanapa so skladane i dzielone to jest duzy plus
Opinia o układzie jezdnym:
zawieszenie dosc sztywne gdyz lekko usportowiona wersja ale wygodne, hamulce moglyby byc lepsze no ale coz,no i to parkowanie ale sa czujniki wiec jakos daje rade
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Bardzo pozytywne auto, piękna linia nadwozia - nie da się pomylić z żadnym innym, dobre zawieszenie - nie wychyla się na zakrętach nawet przy wysokich prędkościach. Super wygodne fotele nawet po długiej trasie nic człowieka nie boli można wysiąść wypoczętym. Silnik całkiem ekonomiczn...
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 13


ŚREDNIE OCENY PEUGEOT 407

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 57.38% głosów 35
Raczej tak 22.95% głosów 14
Trudno powiedzieć 6.56% głosów 4
Raczej nie 6.56% głosów 4
Nie 6.56% głosów 4
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.6/10
Układ kierowniczy
8.5/10
Hamulce
8.5/10
Parkowanie
7.4/10
Napęd
Elastyczność
7.7/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
7.9/10
Przyspieszenie 0-100km
7.3/10
Przyspieszenie 60-120km
7.8/10
Przyspieszenie 80-120km
7.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.5/10
Resorowanie z obciążeniem
8.2/10
Fotele przednie
8.8/10
Fotele tylne
7.4/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.7/10
Wyciszenie
8.1/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.9/10
Przestrzeń z tyłu
7.7/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.5/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
7.3/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.2/10
Widoczność
Widoczność do przodu
8.3/10
Widocznośc do tyłu
6.8/10
Widoczność w lusterkach
8.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.8/10
Elektronika
6.6/10
Naprawy
Niezawodność
6.4/10
Koszty napraw
5.2/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 25
Nadwozie 5
Napęd 4
Inne 3
Wnętrze 2
Układ jezdny 2
Spalanie 2
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic 14
Inne 8
Awaryjność 4
Spalanie 4
Widoczność 4
Wentylacja i ogrzewanie 3
Układ jezdny 1
Komfort jazdy 1
Napęd 1
Wnętrze 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Peugeot 407 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Opel Vectra.

  Peugeot

  407

  Opel

  Vectra

Najciekawsza opinia użytkownika o Peugeocie 407

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Roman

liczba głosów: 27

Peugeot 407 3000 V6 211KM 2006r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Samochód dla osoby ceniącej wygląd samochodu i doskonałe właściwości jezdne. Nie jest tak sztampowy jak większość samochodów japońskich, koreańskich czy niektórych niemieckich. Nie ma oczywiście samochodów idealnych ale ten gdy jeżdżą zazwyczaj 2 osoby razem z kierowcą, nieraz 3, a b. rzadko 4 jest naprawdę świetnym wyborem. Tylko bagażnik mógłby być większy.

Układ napędowy
Skrzynia biegów automatyczna 6 stopniowa (japońskiej firmy Aisin) działa b. sprawnie, zarówno w trybie ekonomicznym jak i sportowym. Bezkonkurencyjne jest natomiast jej działanie przy jeździe na śniegu w trybie zimowym. Można b. szybko ruszać z miejsca bez uślizgu (buksowania) kół. Przyspieszenia jak to w automacie przy pierwszych kilkunastu metrach jazdy są trochę wątłe ale później automat przyspiesza świetnie. Znamienne, że przy tej skrzyni biegów można jechać w ruchu miejskim z prędkościami 50-70 km/h, a silnik V6 ma tylko 1400-1500 obr./min

Widoczność
Widoczność do przodu przez dużą pochyloną przednią szybę b. dobra ale trzeba przyzwyczaić się do dość grubych przednich słupków, które trochę utrudniają widoczność np przy manewrowaniu na ciasnym parkingu. Widoczność do tyłu przez lusterko wewnętrzne dość ograniczona ze względu na kształt tylnej częci nadwozia. Trzeba patrzeć do tyłu raczej przez boczne lusterka, które można doskonale ustawić dzięki elektrycznej regulacji

Komfort
Dwa stopnie regulacji twardości zawieszenia, dają możliwość dostosowania. Fotele przednie znakomite, na tylnych wygodnie ale bez przesady (trochę za mało miejsca na nogi). Wyciszenie świetne, może to i zasługa cicho i równo pracującego benzynowego silnika V6. Od czasu do czasu dobiegają stuki z bagażnika, luźno wrzuconego w zagłębienie koła zapasowego.

Nadwozie
Przestrzeń z przodu b. dobra. Z tyłu wygodnie ale tylko dla niewysokich osób, gdyż za mało miejsca na nogi. Wygoda obsługi - trzeba się nauczyć, gdyż b. wiele przycisków i b. rozbudowane funkcje pokładowego komputera. Bagażnik w sedanie nieduży, aczkolwiek ustawny bo ma regularny kształt sześcianu. Materiały wykończeniowe b. dobre i brak jakichkolwiek śladów zużycia mimo 3-letniej eksploatacji ale skórzana tapicerka jeśli dobrze utrzymana jest zdecydowanie trwalsza niż jakakolwiek tekstylna. Rdza nie występuje ale to jest normalne przy współczesnych Pegeotach

Układ jezdny
Samochód prowadzi się b. pewnie, a układ kierowniczy jest precyzyjny. Parkowanie jest nieco utrudnione (nie najlepsza widoczność przez tylną szybę) i trzeba nauczyć się parkować przy wykorzystaniu bocznych lusterek i czujnika ostrzegającego

Naprawy
Awaryjność praktycznie żadna. Wymieniono tylko czujnik ciśnienia powietrza w jednym z kół. Można z tym było jeździć dalej ale denerwujące jest ciągłe sygnalizowanie tego na wyświetlaczu komputera.

Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa b. skutecznie i cicho, trzeba tylko w polskich warunkach wymieniać corocznie wkład filtrujący powietrze i koniecznie z warstwą węgla aktywowanego.

Elektryka/elektronika
Mimo obiegowych opinii o zawodnej elektryce we francuskich samochodach, uważam że jest ona w chwili obecnej b. pewna. Zasada jest prosta przy każdym samochodzie. Należy kupować dany model samochodu (niezależnie od marki) po co najmniej 3 latach od wprowadzenia do produkcji danego modelu. Wówczas każdy producent wyeliminuje powtarzające się wcześniej awarie.

Pełna opinia o Peugeot 407 3000 V6 211KM 2006r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Peugeot 407: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Peugeot 407: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Peugeot 407: 0.6, 0.65, 0.7, 0.8, 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 5.0, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.9, 6.0, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 8.0

Peugeot 407: 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2002, 1996