Opinia Opel Signum 1.9 150KM (olej napędowy) hatchback 2004r., ocena użytkownika (pm1)

Opel Signum 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.9 150KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 175 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2010-02-18

liczba wyświetleń: 2297

Spalanie

Podejrzewam ze webasto znacznie podnosi spalanie zimą.
diesel
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
6.50
-.--
Cykl mieszany
7.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na silnik.Tylko 1.9 CDTI nowa konstrukcja.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

młodej rodzinie...

Ocena ogólna

Jak na opla to OK...

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Zbyt głosne tylne zawieszenie.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

9/10

Napęd

duza turbo dziura...

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Niekiedy wole byc wozony...

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Maly bagaznik.

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bardzo urzyteczny przycisk odmrarzania przedniej szyby.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Szerokie słupki-przód.

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

SZkoda ze po niemiecku...

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Orginaly dosc drogie i brak np.speżyny tył???

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Spalanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Wentylacja i ogrzewanie

autor opinii