Audi 100 opinie, oceny użytkowników, Audi 100 spalanie 1988r. (strona 1)

Opinie o samochodach Audi 100

1988r.

Liczba ocen: 6

Średnia ocena: 9.17/10

Audi 100 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
9.80/12.75
9.00
trasa
8.20/10.38
7.00
cykl mieszany
8.40/11.85
8.00

Oceny AUDI 100

2008-10-01

Ogólna ocena:

9/10

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku '90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138...
Opinia o układzie napędowym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...
Opinia o nadwoziu:
ideał..
Opinia o układzie jezdnym:
Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 13...

2010-02-22

Ogólna ocena:

9/10

Wady: mechaniczny wtrysk zle wspólpracuje z instalacją gazową, jak mija rok po instalacji to zaczynają się wybuchy gazu w kolektorze ssącym, co powoduje wygięcie membrany i uniemożliwia wtedy odpaliania na benzynie(mieszanka będzie biedna na paliwo)Takie zdażenia są częste kiedy na zimny...
Opinia o układzie napędowym:
Kultura brzmienia silników tych audików nie jest najlepsza, szczególnie na zimno, na wolnych obrotach ta 5-cio cylindrowa jednostka potrafi wibrować jak... dizelek :-) i lubi też na wolnych czasami nierówno chodzić jeśli mówimy o gazie,ale poza brzmieniem nie ma zadnych kłopotów z osiąg...
Opinia o komforcie:
Bardzo wygodne szerokie fotele, miałem "przyjemność" drzemki w pasacie 2007r.- nie do porównania.
Opinia o nadwoziu:
Materiły są wyśmienite i plastiki też bez żadnych zażutów.Największym atutem tych aut jest ocynk, i metal.Nawet po zdarciu ocynku (u mnie występuje na progu około 5cm przez 8 lat) metal nie chcę rdzewieć, a tylko pokrywa się brunatnym kolorem bez żadnych wżerów.
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo mocne,miękke zawieszenie.Wymieniłem przód(amortyzatory) po sprowadzeniu,- chodzą do dziś,zrobiłem na nich 160tys km.A lewa końcówka drążka kierowniczego jeszcze do tej pory nie wymieniana!!!! prawa już 2 razy, bo kupowałem nie oryginalne.Amortyzatory tylne też śa nie wymieniane!...

2008-06-10

Ogólna ocena:

10/10


Opinia o układzie napędowym:
Same dobre opinie, żadnych problemów, teoretycznie nie do zajechania
Opinia o komforcie:
Wysokiej klasy komfort jazdy w dodatku napęd na 4 koła.
Opinia o nadwoziu:
Bardzo przestronne i wygodne, auto ma prawie 5 metrów.
Opinia o układzie jezdnym:
Niezastąpione auto w zimie z wysokim komfortem jazdy i napędem na 4 koła. Osobiście nie widzę różnic w zużyciu paliwa pomiędzy zwykłym a Quattro, w teorii powinno wynosić około 200 ml na 100km. Bardzo dobrze trzyma sie drogi. Zainteresowanym proponuję osobiście się przekonać.

Średnie oceny AUDI 100

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
83.33%
głosów 5
Raczej tak
16.67%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.2/10
Układ kierowniczy
8.5/10
Hamulce
8.2/10
Parkowanie
8.5/10
Napęd
Elastyczność
8.7/10
Skrzynia biegów
9.3/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
8.2/10
Przyspieszenie 60-120km
8.5/10
Przyspieszenie 80-120km
8.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
9.3/10
Resorowanie z obciążeniem
9.2/10
Fotele przednie
9.5/10
Fotele tylne
9.7/10
Jazda z kompletem pasażerów
9.0/10
Wyciszenie
9.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.7/10
Przestrzeń z tyłu
9.7/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.5/10
Bagażnik
9.5/10
Jakość materiałów i wykończenia
9.7/10
Możliwość aranżacji
8.8/10
Karoseria
10.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.2/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.8/10
Widocznośc do tyłu
9.3/10
Widoczność w lusterkach
9.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
9.0/10
Naprawy
Niezawodność
9.0/10
Koszty napraw
8.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
4
Nadwozie
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
3
Inne
1
Spalanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Audi 100 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mercury mountaineer.

Audi 100

Audi 100

Mercury mountaineer

Mercury mountaineer

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi 100

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 115

Audi 100 c3 2200 5 cylindrów 130KM 1988r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku '90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Układ napędowy

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Nadwozie

ideał..

Układ jezdny

Ten samochód to prawdziwy "Muscle Car" Eropy - Niemiec lat końca 80-tych i początku \'90-tych.. w tamtym okresie w polsce mało kto mógł sobie pozwolić na taki samochód.. - połączenie komfortowej limuzyny z potężną mocą 5-cylindrowej jednostki napędowej osiągającej nawet 138km a to już od 3500 obrotów/min. Wspaniały ryk silnika i Moment obrotowy na poziomie 180 niutonometrów przy w/w obrotach właśnie - na pełnym wtrysku (na każdy gar z osobna) dawał efekt rakiety.. Ten samochód miał przyspieszenie poniżej 10s do 100km/h - w tamtych czasach to iście wyścigowy wynik.. Piękna smukła sylwetka w porównaniu do beczkowatej 80-tki - długa maska - duży bagażnik i mnóstwo miejsca w środku dla pasażerów dzięki szerokości i gabarytom tego sportowo-luksusowego samochodu sprawiały że nie miał i nie ma on sobie równych.. Osobiście wolę swoje audi nawet bardziej od modeli BMW czy mercedesa z tamtego okresu zarówno pod względem komfortu jak i ekonomi jazdy.. Spalanie benzyny to ok. 10l na trasie.. w gazie 13 litrów bez żadnego oszczędzania.. - prowadzenie w zakrętach bajeczne.. Na dziś dzień dostępność i taniość części jak w snach - wszystko jest, mnóstwo zamienników, a i oryginały nie są drogie.. Nic tylko jeździć.. Dla mnie to wóz wyjątkowy - potężnej mocy i człowiek czuje się w nim naprawdę pewnie.. - jak król szosy.. Osobiście wolę swojego audi-challengera od dzisiejszych nowych samochodzików-zabawek naszpikowanych elektroniką i nawalających jak trochę mocniej się je przyciśnie.. Pozdrawiam fanów konkretnych wozów z dawnych lat..

Naprawy

taniocha i prostota..

Wentylacja i ogrzewanie

jeeezd.. dobrze..

Zobacz również opinie:

Audi 100: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Audi 100: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Audi 100: 1.6, 1.8, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.8

Audi 100: 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1979