Opinie o samochodach MG MGF
Liczba ocen: 3
Średnia ocena: 8.33/10
MG MGF spalanie (l/100km)
Oceny MG MGF
MG MGF 1.8 MPI 120KM 2000r. 160 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Skrzynia biegów troszkę ospała jeśli chodzi o szybką zmianę, jednak przełożenia dobrane całkiem dobrze, przy 100 km/h obroty dużo poniżej 3 tys. Silnik bardzo elstayczny, "radzi się" już od 1200 obrotów na 5 biegu i oddaje moc liniowo do samego konca
Opinia o komforcie:
Wyciszenie niestety nie jest najlepsze w porównaniu z przeciętnym samochodem, ale jak na silnik znajdujący się praktycznie w kabinie kierowcy można mu to wybaczyć, tym bardziej że brzmi miło. Fotele bardzo wygodne. Zawieszenie twarde ale "mięsiste"
Opinia o nadwoziu:
Do tak małego samochodu spokojnie zmiesci sie osoba o w zroście 1,80 m. Bagaznik nie posłuży do przewiezienia mebli ale na weekend dwie osoby spokojnie sie spakują, jeszcze namiot wejsdzie do przedniego bagaznika. Z matriałów jedynia skóra jest na wysokim poziomie, reszta dość spartańska
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się bajecznie, trudno go porównać z innym autem, może dlatego że to jedyne tylnonapędowe z silnikiem centralnie umiejscowionym jakim jeździłem. Hamulce trochę słabe, mała średnica tarcz, ale przynajmniej nie sprawiają problemów takich jak bicie
MG MGF 1.8 16V 120KM 1997r. 112 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie jezdnym:
Super autko.. mimo swojego wieku sprawuje się wyśmienicie... i te osiągi.. Dla mnie bomba!!!
Średnie oceny MG MGF
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem MG MGF brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Mercedes Sprinter.
Najciekawsza opinia użytkownika o MG MGF
użytkownik: Patryk
liczba głosów: 30
MG MGF 1800 MPI 120KM 2000r. cabrio
Ocena ogólna
Główna zaleta to przyjemność z jazdy, wada to troche za niski prześwit w przypadku znalezienia się na typowej zaniedbanej polskiej drodze
Układ napędowy
Skrzynia biegów troszkę ospała jeśli chodzi o szybką zmianę, jednak przełożenia dobrane całkiem dobrze, przy 100 km/h obroty dużo poniżej 3 tys. Silnik bardzo elstayczny, "radzi się" już od 1200 obrotów na 5 biegu i oddaje moc liniowo do samego konca
Widoczność
Małe lusterka ale dają pełny obraz tyłu. Do tyłu ograniczona widoczność przez wersję dachu jaką posiadam (tworzywo sztuczne zamiast szkła)
Komfort
Wyciszenie niestety nie jest najlepsze w porównaniu z przeciętnym samochodem, ale jak na silnik znajdujący się praktycznie w kabinie kierowcy można mu to wybaczyć, tym bardziej że brzmi miło. Fotele bardzo wygodne. Zawieszenie twarde ale "mięsiste"
Nadwozie
Do tak małego samochodu spokojnie zmiesci sie osoba o w zroście 1,80 m. Bagaznik nie posłuży do przewiezienia mebli ale na weekend dwie osoby spokojnie sie spakują, jeszcze namiot wejsdzie do przedniego bagaznika. Z matriałów jedynia skóra jest na wysokim poziomie, reszta dość spartańska
Układ jezdny
Prowadzi się bajecznie, trudno go porównać z innym autem, może dlatego że to jedyne tylnonapędowe z silnikiem centralnie umiejscowionym jakim jeździłem. Hamulce trochę słabe, mała średnica tarcz, ale przynajmniej nie sprawiają problemów takich jak bicie
Naprawy
Części eksploatacyjne droższe od typowego VW o jakieś 20-40%
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą można jeździć z otwartym dachem z miejską prędkością
Elektryka/elektronika
Brak problemów