Opinia Chrysler Sebring Limited 2.0 CRD 140KM (olej napędowy) sedan (limuzyna) 2007r., ocena użytkownika (wsa)

Chrysler Sebring Limited 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 CRD 140KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 20 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2011-02-13

liczba wyświetleń: 5925

Spalanie

W trasie mozna zejsc do 5,5 l/100 km przy predkosci do 100 km/h na 6. biegu. Przy plynnej jezdzie autostradowej 160-170 km/h - zima 7 litrow
diesel
gaz
Miasto
7.80
-.--
Trasa
5.80
-.--
Cykl mieszany
6.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Kupic od dealera auto nowe lub demo, nic wiecej

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Nie wolno forsowac zimnego silnika 2.0 CRD, pelna moc mozna rozwijac dopiero po uzyskaniu roboczej temp silnika (zima ok. 15 minut). Po jezdzie autostradowej nie zaleca sie wylaczac silnik natychmiast a schlodzic go na wolnych obrotach przez ok. 3 minuty. Zapobiega to stresom termicznym turbosprezarki i koksowaniu oleju w niej

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Komus, kto nie jezdzi po miescie a pokonuje tysiace km po autostradach. Komfort jazdy jest nieoceniony

Ocena ogólna

Niedostateczna widocznosc podczas parkowania

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Brakuje czujnikow parkowania.Auto ma dlugi przod i mocno wystajacy przedni zderzak, widocznosc przez tylna szybe jest srednia, co pogarsza wyczucie tylu samochodu podzas parkowania tylem

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

3/10

Napęd

Na 5. i 6. biegu zostawia wiekszosc samochodow podobnej klasy. Auto nie do wyscigow spod swiatel a do jazdy autostradowej

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Po rozgrzaniu silnika i przy jezdzie autostradowej jest duzo lepiej niz podczas jazdy miejskiej. Do 160 km/h dzwiek silnika jest stlumiony, slychac bardziej swist powietrza oplywajacego karoserie

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

Auto ma swoj indywidualny styl

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klima dziala bez zarzutu, zima wnetrze nagrzewa sie b szybko. Problemem jest niedogrzanie silnika przy ekstremalnych mrozach , np. gdy auto stoi w korku, wowczas temp plynu chodzacego silnik ma tendencje spadkowa

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Lusterka zewnetrzne sa rewelacyjne, wewnetrzne lusterko (fotochromatyczne/automat) niedostatecznie sie zaciemnia

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

6/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Jak na razie zadnych problemow (20 tys km). Jedyny mankament to brak dostepu do akumulatora (zamontowany w lewym przednim nadkolu i to jest jedyna droga ew. wymiany). Zima trzeba ostroznie uzywac urzadzenia elektryczne (podgrzewanie foteli, klima, radio hi-fi - ponad 300 W) by nie zachwiac bilansu energetycznego

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Koszt malego przegladu w serwisie Daimler/Chrysler - 1.100 PLN 8wraz z olejem, ktory kosztuje 350 PLN (przywozac swoj olej - norma VW 507.00), mozna zaoszczedzic ponad 100 PLN

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort jazdy

autor opinii