Opinie o samochodach BMW seria 3
turbo diesel
Liczba ocen: 22
Średnia ocena: 8.32/10
BMW seria 3 spalanie (l/100km)
Oceny BMW SERIA 3
BMW seria 3 2.0 163KM 2006r. 145 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik to chyba największy atut tego samochodu 163 konie z dwóch litrów pojemności to całkiem niezły wynik a co za tym idzie naprawdę czuć tą moc pomimo że to diesel. Każde wyprzedzanie tym samochodem czy to na 4 czy 5 biegu kończy się zawsze wielkim uśmiechem na twarzy A co najważnie...
Opinia o komforcie:
autko jst bardzo dobrze wyciszone Fotele przednie są poprostu idealnie spasowane tak jakby były "szyte na miarę" i mają zaskakująco dużo możliwości ustawień i dopasowania do każdej sylwetki Przy dobrym ustawieniu obojętnie przy jakim stylu jazdy i pokonywaniu zakrętów człowie...
Opinia o nadwoziu:
Jak w każdym BMW wewnątrz jest sterylnie i niezwykle funkcjonalnie (wszystko jest na swoim miejscu)materiały wykończeniowe wysokiej jakości Naprawdę człowiek w tym aucie czuje się bardzo dobrze Nie jest to auto dla wielkiej rodziny gdyż z tyłu nie ma aż tak wiele miejsca ale dla rodziny 2...
Opinia o układzie jezdnym:
ten samochód poprostu wgryza się w asfalt a pokonywanie nim zakrętów to poprostu poezja Napewno trzeba się przyzwyczaić do zawieszenia które jest jednak dość twarde (sportowe)ale dzięki temu minimalnym kosztem komfortu jazda tym autem spawia wiele radości i jest napewno bezpieczna
BMW seria 3 2.0 M47N 150KM 2005r. 300 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Elastyczność jest słaba na seryjnym osprzęcie ,tj.turbina 1749. Auto budzi się powoli i słabo jedzie z niskich obrotów. Trzeba zdać sobie sprawę że nie jest to pojazd miejski. Biegi są długie i to bardzo przeszkadza w mieście i procentuje w trasie. Zakres pracy dobry dla silnika to o...
Opinia o komforcie:
Komfort jest dobry. Jeżdżąc na oponach 225x40x16 komfort i zawieszenie na tym cierpi.Czuć każdą dziurę na drodze. Fotele w wersji M pakietowej są świetne. Dobre wyprofilowanie , trzymanie boczne i regulacja oparcia podudzi. Wyciszenie jest dobre lecz na drzwiach go zabrakło , przez co...
Opinia o nadwoziu:
Auto ewidentnie robione pod kierowce. Deska rozdzielcza jest ku niemu skierowana dzięki czemu możemy w wygodny sposób podczas jazdy odsługiwać wyposażenie pokładowe. Rozmieszczenie przycisków jest poprawne. "Niemieckie" - nie zaskakuje m wszystko jest na swoim miejscu. W kabini...
Opinia o układzie jezdnym:
Prowadzi się bardzo dobrze. Seryjne zawieszenie i dobre opony pozwalają na szybkie pokonywanie zakrętów. Hamulce są rewelacyjne. Tarcza 300 mm zdaje pewność pewnego hamowania. W użytkowaniu drogowym nie jesteśmy wstanie przegrzać tarcz.
BMW seria 3 325 TDS 2.5 TDS 143KM 1995r. 198 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Niestety wysilona jednostka diesla z turbodoładowaniem wymusza na mnie jeśli chcę dynamicznie jeżdzić abym trzymał ją na wysokich obrotach,denerwująca jest duża turbodziura,krótkie przełożenia 1-go i 2-go biegu odbijają się na przyspieszeniu ale mimo wszystko da się jeżdzić bardzo d...
Opinia o komforcie:
Mało miejsca ,nie tylko z tyłu ale i z przodu pomimo pełnej regulacji foteli i kierownicy,jest to spowodowane szerokim tunelem,nie polecam osobom bardzo wysokim,jak również otyłym,fotele bardzo wygodne z dobrym trzymaniem bocznym,ponieważ mam obniżone zawieszenie nie polecam jazdy po nierów...
Opinia o nadwoziu:
Duży bagażnik z dobrym dostępem,bardzo dobre materiały,ergonomia wzorcowa,aranżcja wnętrza to tylko rozkładana kanapa tylna,fotele przednie z pełną regulacją,niezbyt dużo miejsca w środku,mało schowków
Opinia o układzie jezdnym:
Świetne prowadzenie,brak niestety kontroli trakcji co wymaga większej uwagi przy pokonywaniu zakrętów szczególnie na śliskiej nawierzchni,części eksploatacyjne w układzie kierowniczym i zawieszeniu nalęży zakładać tylko orginalne,zapewniają większą trwałość i lepsze właściwości...
BMW seria 3 E46 compact 2.0 M47 150KM 2002r. 80 000km
Ogólna ocena:
8/10
Opinia o układzie napędowym:
Oszczędna eksploatacja, wysoki moment obrotowy zapewnia przyspieszenia, odgłos pracy silnika banalny.
Opinia o komforcie:
Z przodu dość komfortowo, z tyłu średnio.
Opinia o nadwoziu:
Karoseria estetyczna, z możliwością różnej aranżacji (tylne drzwi, składane siedzenia).
Opinia o układzie jezdnym:
Urwała się metalowa klapka sterująca w kolektorze dolotowym, zniszczyła natychmiast cylinder i turbosprężarkę. ASO rozłożyła ręce, Niemcy stwierdzili,że przy dużym przeglądzie należało sprawdzić stan klapek i wymienić cały kolektor ssący. Sklep internetowy specjalizujący się w ...
BMW seria 3 320 TD 2.0 TD 150KM 2002r. 190 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Tu chyba komentarz jest zbędny. Auto przyspiesza jak rakieta, co przy takiej mocy i masie, nie jest w zasadzie żadnym zaskoczeniem.
Opinia o komforcie:
Fotele przednie są niestety za krótkie, ale z tego co wiem, to bolączka także np. Toyoty LC za ponad 200 tysięcy, więc...
Średnie oceny BMW SERIA 3
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3
użytkownik:
liczba głosów: 80
BMW seria 3 2000 163KM 2006r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
dałem autu 10 -tkę gdyż jestem zachwycony tym samochodem. Nie jestem "gówniarzem" który kupił sobie BMW żeby na każdych światłach zostawiać na asfalcie część opon. Tak jak przeczytałem kiedyś w gazecie gdzie był opis tego auta "miłość przychodzi od pierwszego kilometra" i tak faktycznie jest W aucie tym podczas jazdy czuje się naprawdę bezpiecznie z uwagi na doskonałe właściwości jezdne tego samochodu, trzymanie się drogi, przyspieszenie itp. Napewno trzeba się przyzwyczaić do twardszego zawieszenie (wcześniej jeździłem mięciutką Vectrą)i po przejechaniu kilkuset kilometrów mogą boleć plecy (kwestia dobrego ustawienia foteli) Ale nic nie zastąpi radości z jazdy jakia daje ten samochód. Przy tym jest to auto bezpieczne (wiele systemów bezpieczeństwa) i nawet na śniegu trudno wyprowadzić ten samochód z "równowagi" Dokładając do tego naprawdę niewiekie spalanie mamy naprawdę niezły samochód Przy zakupie trzeba jednak dobrze go sprawdzić gdyż koszty napraw i części są jednak naprawde wysokie - koszt sprawdzenia auta od A-Z w serwsie BMW to koszt około 450 zł ale warto
Układ napędowy
silnik to chyba największy atut tego samochodu 163 konie z dwóch litrów pojemności to całkiem niezły wynik a co za tym idzie naprawdę czuć tą moc pomimo że to diesel. Każde wyprzedzanie tym samochodem czy to na 4 czy 5 biegu kończy się zawsze wielkim uśmiechem na twarzy A co najważniejsze samochód pomimo tej mocy pali mi średnio 5,8 litra na 100 km a na trasie do 130 km/h pali mi 5 litrów Rewelacja
Widoczność
nie wiem czym to jest powodowane ale w lusterkach bocznych tego auta pomimo tego że wcale nie są duże widać "więcej" niż w innych samochodach które miałem. Oprócz tego mają bardzo fajny nietypowy kształ. Po złożeniu tylnego środkowego zagłówka widoczność do tyłu jest wystarczająca choć mogłaby byc trochę lepsza
Komfort
autko jst bardzo dobrze wyciszone Fotele przednie są poprostu idealnie spasowane tak jakby były "szyte na miarę" i mają zaskakująco dużo możliwości ustawień i dopasowania do każdej sylwetki Przy dobrym ustawieniu obojętnie przy jakim stylu jazdy i pokonywaniu zakrętów człowiek jest unieruchomiony w fotelu (trzymania boczne regulowane elektrycznie)
Nadwozie
Jak w każdym BMW wewnątrz jest sterylnie i niezwykle funkcjonalnie (wszystko jest na swoim miejscu)materiały wykończeniowe wysokiej jakości Naprawdę człowiek w tym aucie czuje się bardzo dobrze Nie jest to auto dla wielkiej rodziny gdyż z tyłu nie ma aż tak wiele miejsca ale dla rodziny 2plus1 jak najbardziej
Układ jezdny
ten samochód poprostu wgryza się w asfalt a pokonywanie nim zakrętów to poprostu poezja Napewno trzeba się przyzwyczaić do zawieszenia które jest jednak dość twarde (sportowe)ale dzięki temu minimalnym kosztem komfortu jazda tym autem spawia wiele radości i jest napewno bezpieczna
Naprawy
jeszcze nic w nim nie naprawiałem ale koszty mogą odstraszyć a przynajmniej w autoryzowanym serwisie Za wymianę żarówki tzw. ringa (postojowe) krzyczeli 300 zł !!!!!!!!
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowy klimatronic działa perfekcyjnie, bardzo szybko chłodzi wnętrze pojazdu i ma oprócz standardowych ciekawe funkcję np. dogrzewanie wnętrza po zgaszeniu silnika zimą przez około 30 minut itp.
Elektryka/elektronika
ciężko mi oceniać gdyż nigdy nic złego mi się nie działo z elektryką czy elektroniką Bardzo fajnie gra seryjnie montowany radioodtwarzacz BMW
Zobacz również opinie:
BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5
BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982
Sprawdź także:
BMW seria 3 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW seria 3 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie