Opinie o samochodach BMW seria 3
Liczba ocen: 417
Średnia ocena: 8.53/10
BMW seria 3 spalanie (l/100km)
Oceny BMW SERIA 3
BMW seria 3 2.0 150KM 1995r. 208 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
- jest to silnik z o dość dużej mocy, ze sprzęgłem (podobno) usportowionym, więc samochód wymaga umiejętnego przełączania, jednak z odpowiednią wprawą współgra wyśmienicie, - silnik rzędowy 6. cylindrowy, więc przy małych obrotach spokonjy, do spokojnej jazdy, "budzi" si...
Opinia o komforcie:
- komfort jazdy wyśmienity, samochodem jeździ się przyjemnie, silnik ma przyjemny dzwięk bez wysokich charmonicznych, które mnie osobiście bardzo przeszkadzają - samochód staje się głośny pow. 180km/h i przy dużych szybkościach hałas może być już dokuczliwy, - resorowanie bez zarz...
Opinia o nadwoziu:
- samochów świetnie zaprojektowany, z bardzo dobrą jakością wykończeń, wszystko jest wygodne i przyjemne w użyciu, nic nie klekocze w bagażniku nawet w 12 letnim samochodzie, - to jest cupe, więc z tyłu niezbyt wiele miejsca, jednak jak na rodzaj nadwozia wygoda bardzo duża (stąd ciąg...
Opinia o układzie jezdnym:
- samochód trzyma się jezdni wyśmienicie nawet pow. 200km.h, zawieszenie oceniem bardzo wysoko, - układ kierowniczy oceniam trochę niżej, samochód przy dużych prędkościach staje się trochę narowisty, jednak trzeba pamiętać, że jest to dość mały i lekki samochód - nierówności ...
BMW seria 3 E46 2002 2.5 192KM 2001r. 190 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
Sześciocylindrowa jednostka (2,5i) to klasyka marki - pracuje bajecznie. Mruczy miło, choć niezbyt agresywnie. Jako duży motor daje się zmusić do przyspieszeń z niższych obrotów, lecz by pojechać dynamicznie, trzeba go wkręcić na wyższe obroty, co oczywiście wiąże się ze zwiększony...
Opinia o komforcie:
Mój egzemplarz posiada sportowe zawieszenie i bywa twardawy na nierównościach, ale ogółem komfort należy ocenić pozytywnie, jako adekwatny do klasy auta.
Opinia o nadwoziu:
Jeżeli ktoś chce potężne, rodzinne kombi to nie polecam trójki, ale jako uniwersalne, zgrabne auto na każdą okazję - jak najbardziej! Wszystko tradycyjnie w niemieckim stylu - solidne, estetyczne i porządne. Po kilku latach i blisko 200tys.km nie widać śladów nadmiernego zużycia. Jedyni...
Opinia o układzie jezdnym:
Jak na kombi prowadzi się świetnie i precyzyjnie, zwłaszcza w ciasnych zakrętach. Hamulce skuteczne, ale mało wydajne - łatwo je zagrzać przy ostrzejszej jeździe. Klocki warto zmieniać zanim zaświeci się kontrolka, bo jak już raz zadziała - czujnik jest do wymiany. Problemy z przednimi ...
BMW seria 3 2.0 163KM 2006r. 145 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
silnik to chyba największy atut tego samochodu 163 konie z dwóch litrów pojemności to całkiem niezły wynik a co za tym idzie naprawdę czuć tą moc pomimo że to diesel. Każde wyprzedzanie tym samochodem czy to na 4 czy 5 biegu kończy się zawsze wielkim uśmiechem na twarzy A co najważnie...
Opinia o komforcie:
autko jst bardzo dobrze wyciszone Fotele przednie są poprostu idealnie spasowane tak jakby były "szyte na miarę" i mają zaskakująco dużo możliwości ustawień i dopasowania do każdej sylwetki Przy dobrym ustawieniu obojętnie przy jakim stylu jazdy i pokonywaniu zakrętów człowie...
Opinia o nadwoziu:
Jak w każdym BMW wewnątrz jest sterylnie i niezwykle funkcjonalnie (wszystko jest na swoim miejscu)materiały wykończeniowe wysokiej jakości Naprawdę człowiek w tym aucie czuje się bardzo dobrze Nie jest to auto dla wielkiej rodziny gdyż z tyłu nie ma aż tak wiele miejsca ale dla rodziny 2...
Opinia o układzie jezdnym:
ten samochód poprostu wgryza się w asfalt a pokonywanie nim zakrętów to poprostu poezja Napewno trzeba się przyzwyczaić do zawieszenia które jest jednak dość twarde (sportowe)ale dzięki temu minimalnym kosztem komfortu jazda tym autem spawia wiele radości i jest napewno bezpieczna
BMW seria 3 2.0 d 150KM 2003r. 135 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. K...
Opinia o komforcie:
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z pod...
Opinia o nadwoziu:
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie...
Opinia o układzie jezdnym:
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatw...
BMW seria 3 e46 3.0 3.0 184KM 2001r. 250 000km
Ogólna ocena:
10/10
Opinia o układzie napędowym:
Miałem okazję jechać i manualną i automatem, z racji posiadanie drugiej to ją oceniam. Silnik jedynie po odgłosie można poznać że to diesel, elastyczniejszy od niejednej benzyny, jak i w innych opiniach jest to silnik "wieczny", skrzynia (triptronik czy jak jej tam) marzenie, jed...
Opinia o komforcie:
Samochód twardy, czuć większość nierówności (nie wiem czy winić za to BMW czy nasze drogi) Fotele wygodne, po pewnym czasie wycierają się na bokach (welur), wyciszenie w kabinie jest na prawdę super, słychać to co w większości diesli, choć powiedziałbym że jest odrobinkę ciszej, p...
Opinia o nadwoziu:
Z przodu sporo miejsca ( nie to co seria 7 ale...), z tyłu za to baaardzo mało miejsca na nogi ( zwłaszcza jeśli z przodu jadą potężniejsze osoby i trzeba odsunąć przednie fotele (na pewno nie jest to samochód rodzinny, (nie wiem jak jest w kombi)) Fotele, po pewnym czasie wycierają się ...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto jest "twarde" to fakt, czuć większość nierówności (ale za to świetnie się trzyma drogi), hamulce bez zarzutu, parkowanie tyłem trochę ciężkawe z początku ( trzeba się przyzwyczaić do napędu na tył) oraz niskie zderzak z przodu (trzeba uważać na krawężniki).
Średnie oceny BMW SERIA 3
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.
Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3
użytkownik: Michał
liczba głosów: 142
BMW seria 3 2000 d 150KM 2003r. sedan (limuzyna)
Ocena ogólna
Uważam że BMW serii 3 w wersji 320d jest świetnym, godnym polecenia samochodem. Wygląda rewelacyjnie (w moim jest pełny pakiet wizualny "M" łącznie z felgami, świetnie się prowadzi, jest naprawdę dynamiczny i nie wiele pali. Dodatkowa zaleta - jest chyba jeszcze za drogi żeby jeździło nim wielu bezwłosych w sportowym ubraniu wielbicieli marki. Chociaż oni na szczęście przesiadają się na Audi :)
Układ napędowy
150 konny diesel 2.0 dostępny w tym BMW od 2002 roku jest rewelacyjny. Ponad 300 Nm momentu obrotowego potrafi wywołać szeroki uśmiech na twarzy kierowcy. Szczególnie satysfakcjonujące jest przyspieszanie od ok 60 do 120 a nawet 140 km/h - wyprzedzanie TIRów to dodatkowa frajda w podróży. Krótki lewarek zmiany biegów jest fenomenalny.
Widoczność
Mocno nachylona przednia szyba i masywna deska rozdzielcza powodują, że nie jest to auto dla kierowców, którzy muszą siedzieć wysoko i widzieć przód maski. Widoczność przez tylną szybę ogranicza dość wysoki kufer, ale jest parktronic. Lusterka wystarczające, Wewnętrzne samościemniające się jak dla mnie przyciemnia się trochę za mało.
Komfort
W mojej wersji jest zawieszenie z M Pakietu, więc jest nieco twardsze niż zwykłe - stąd niższa ocena, chociaż ja osobiście wolę taką charakterystykę niż bujanie nawozia. Przednie fotele mam w wersji sportowej, świetnie trzymają na boki a regulacja w wielu płaszczyznach, również z podparciem ud daje możliwość podróżowania przez wiele godzin bez wysiłku. Wyciszenie rewelacyjne i niesamowita akustyka we wnętrzu - jakby auto było projektowanie dla systemu audio.
Nadwozie
Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu, miejsca dla siedzących z przodu pod dostatkiem, można też bardzo nisko ustawić siedzenie, natomiast z tyłu bardzo wygodnie ale ciaśniej. Polecam podróż czteroosobową z rozłożonym podłokietnikiem z tyłu. Jestem dość wysoki i daleko odsuwam siedzenie kierowcy, co powoduje że nie ma wiele miejsca na nogi za mną. Byłem tym nieco zaskoczony w tym samochodzie. Bagażnik 440 litrów nie jest mały, ale otwór załadunkowy stanowi ograniczenie. Można wpakować dużo małych toreb :)
Układ jezdny
Moja wersja posiada zawieszenie z M Pakietu, dlatego jest odrobinę obniżone i utwardzone w porównaniu z seryjną 3, powoduje to, że bardziej odczuwa się dziury i nierówności, daje jednak większy komfort w szybszych łukach, dzięki czemu DSC nie musi często interweniować. Parkowanie ułatwia Parktronic.
Naprawy
Póki co nie miałem w tym aucie żadnej awarii, natomiast koszty napraw nie są małe - szacuję to po zasięgnięciu informacji na ten temat. Lepiej niech się nie psuje...
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna wspaniale radzi sobie z ogrzewaniem jak i schładzaniem wnętrza, a także z odparowywaniem szyb.
Elektryka/elektronika
Wszystkie elementy elektryczne wydają się być dobrze zaizolowane, nie miałem dotąd żadnych problemów. To samo dotyczy elektroniki. Dotąd nie było awarii lusterek, szyb, ani elektrycznie wysuwanej rolety z tyłu. Elektryczne otwieranie bagażnika za pomocą przycisku w kluczyku też nie szwankuje.
Zobacz również opinie:
BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)
BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5
BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982
Sprawdź także:
BMW seria 3 - ogłoszenia , BMW - forum użytkowników, BMW seria 3 - średnie ceny
BMW - tapety na pulpit, BMW - konfigurator felg, BMW - tanie opony,
Używane auto części, BMW - części nowe, Nawigacja GPS w telefonie