Chrysler Grand Voyager opinie, oceny użytkowników, Chrysler Grand Voyager spalanie (strona 1)

Opinie o samochodach Chrysler Grand Voyager

Liczba ocen: 52

Średnia ocena:

7.96/10

Chrysler Grand Voyager spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 15.99/16.23 9.85
trasa 11.61/12.92 7.18
cykl mieszany 14.03/14.80 8.63

Grand Voyager

OCENY CHRYSLERA GRAND VOYAGER


Ogólna ocena:  

3/10


WITAM wszystkich, ktorzy maja dylematy odnosnie zakupu samochodu CHRYSLER Grand / Voyager 2.8 CRD. Jezeli zastanawiacie sie, czy go kupic, to zdecydowane NIEEE !!! Kupilem ten samochod kiedy mial 3 lata i przebieg: 50 000 km - po kupnie dokonalem wszystkich napraw i wymian eksploatacyjnyc...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Uwielbiam Vany i naprawde nie napisze tutaj na mojego Voyka nic zlego. Chrysler Grand Voyager jest moim pierwszym samochodem ktorym po roku jezdzenia odczuwac ciagla satysfakcie i przyjemnosc z jazdy nim. Kiedy mam dwa dni wolnego od Voyka ja po prostu za nim tesknie.
Opinia o układzie napędowym:
Silniek 3.3 jest praktycznie bezobslugowy,napedzany jest lancuchem jedynie czego potrzebuje to naprawde dobrego oleju. Skrzynia pracuje jedwabiscie miekko,podczas spokojnej jazdy nie czuc momentu przelozen.Leje do niej dobry olej moparowski ktory kupuje w serwisie poniewaz jest tanszy niz w sklepach...
Opinia o komforcie:
Moj Voyager jest produkcji europejskiej takze ma lepsze zawieszenie od wersji amerykanskich, zawieszenie europejskie jest po prostu bardziej sztywne.Mimo ze z tylu zastosowano resory piorowe auta na nierownosciach nie podskakuje.Jazda pod pelnym obciazeniem jest praktycznie z punktu widzenia kierowc...
Opinia o nadwoziu:
O przestrzeni w Grand Voyagerze pisal nie bede bo to chyba wszyscy wiedza albo napisze to tak:myslalem ze po Grand Espacie zadna inna marka nie zaoferuje mi tyle przestrzeni w aucie,dzis moge spokojnie powiedziec ze Espace to maly pokoj a Voyager to SALON.Przyciski w Chryslerze umieszczone sa bardzo...
Opinia o układzie jezdnym:
Poprzednio jezdzilem Espacami ktore to przez wszystkich byly mi odradzane tak samo jak Voyager. A tu mile zaskoczenie ,oprocz wybijajacych sie dosc czesto lacznikow stabilizatora w Voyagerze z zawieszeniem kompletnie nic sie nie dzieje. Czesci sa latwo dostepne i na tle konkurencji prosze mi wierzyc...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10


Gdyby było mnie stać, kupuję drugi taki sam tylko następnej generacji, jak na razie bez uwag, plusy przyćmiewają jakieś minusy - jak ktoś potrzebuje takie autobus, który przemieszcza pasażerów z polski do Chorwacji. Kocha go cała rodzina od najmłodszego do najstarszego ;).
Opinia o układzie napędowym:
Waży ponad 2,7t, ma tylko 150 km i 360 Nm momentu, ma to efekt pod tytulem, jakoś jade ale jakoś chyba słabo, jednak z pod świateł do 70-80 km/h nie ma zawodnika - automat i duży moment pomaga - ogólnie jak na VAN'a zadowalająco i wystarczająco.
Opinia o komforcie:
Komfort, komfort i jeszcze raz komfort. Pojemny i pakowny. Komfort SUPER - ale pamiętajmy to się buja, to się waha... to jest po prostu VAN. 110-120 km/h tempomat i jazda.
Opinia o nadwoziu:
Pakowny, bagażnik w wersji S'N'Go czyli z chowanymi w podłogę fotelami jadąc w 6 osób w góry, na narty, mamy bagażnik który pomieści 3 wielkie walizki i jeszcze buty oraz kaski, niestety przy tych trzech postawionych rzędach narty musimy przewozić w boxie dachowym ;))))). Przy dwóch rzę...
Opinia o układzie jezdnym:
Z zawieszeniem na EU (opcja) przypomina samochód osobowy, pochyla się na zakrętach, hamulce w CRD działają jak brzytew! Ukłąd jak to w Vanie, gumowaty. Parkowanie w mieście to katorga, ludzie parkuje jak fleje, a ja potrzebuje 5,7 metra aby się zmieścić ;) Wspomaganie mogło by mieć wię...
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

10/10


Ja jestem bardzo zadowolony, nie ma to jak amerykany, nic sie nie psuje, jest wygodnie i komfortowo.
Opinia o układzie napędowym:
Nic dodac nic ujac, jest to amerykanska moc, i na tak masywne auto wystarcza w zupelnosci. Z takiego silnika mozna wycisnac jeszcze wiecej koni ale po co zylowac silnik.
Opinia o komforcie:
Bardzo komfortowo, no pierwsza klasa, zaczyna troszke szumiec tak przy 120km/h ale to chyba w kazdym aucie. Naprawde czasami sie boje zeby nie zasnac za kierownica bo jest tak wygodnie jak w domu w luzeczku
Opinia o nadwoziu:
No wnetrze typowo amerykanskie, czyli duuuuuuze, bagaznik bardzo pojemny a po wyciagnieciu srodkowej 2 osobowej kanapy tylna 3 osobowa przesowamy na srodek i mamy 5 osobowy samochod z bagaznikiem XXXXXL
Opinia o układzie jezdnym:
Samochod bardzo cichy, wspaniale sie go prowadzi, wogole sie nie odczowa zmeczenia, miekko i bardzo ale to bardzo wygodnie
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10


Nie jest żle,a nawet tak sobie
Opinia o układzie napędowym:
Nie jest to auto do wyścigów-choć doskonale przyspiesza jak na taką dużą furmane-ja osobiście jechałem ok 200km/h. Silnik to długa historia albo trafi się kicha w ktorą trzeba non stop wkładać kase lub super jednostka.Mnie przestrzegano przed dieslem ze względów na awaryjność silni...
Opinia o komforcie:
Super możliwości do aranżacji we wnątrz auta ja mam tylko. drugi rząd siedzeń,z trzeciego zrezygnowałem-stoi w garażu,za to bagażnik mam mega wielki.Trzy rowery,walizy i cala reszta śmieci potrzebnych na letni urlop nad morzem plus cztery osoby-bez ścisku z super komfortem dotarłem i wr...
Opinia o nadwoziu:
Tak jak wyżej
Opinia o układzie jezdnym:
Auto super się prowadzi,nawet przy duzych prędkościach pewnie wchodzi w zakręty,dobrze trzyma się drogi.Hamulce dobre lecz mogą być lepsze.Zero problemów z parkowaniem-kwestia przyzwyczajenia się do gabarytów auta.
» pełna opinia
 
1 2 3 4 5 z 11


ŚREDNIE OCENY CHRYSLER GRAND VOYAGER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 69.23% głosów 36
Raczej tak 19.23% głosów 10
Trudno powiedzieć 1.92% głosów 1
Raczej nie 3.85% głosów 2
Nie 5.77% głosów 3
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.4/10
Hamulce
8.0/10
Parkowanie
7.7/10
Napęd
Elastyczność
8.1/10
Skrzynia biegów
7.9/10
Silnik
8.3/10
Przyspieszenie 0-100km
7.4/10
Przyspieszenie 60-120km
7.6/10
Przyspieszenie 80-120km
7.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.9/10
Resorowanie z obciążeniem
8.8/10
Fotele przednie
9.2/10
Fotele tylne
8.7/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.8/10
Wyciszenie
7.9/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
9.5/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.1/10
Bagażnik
9.1/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.0/10
Możliwość aranżacji
8.5/10
Karoseria
8.3/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.4/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.5/10
Widocznośc do tyłu
8.6/10
Widoczność w lusterkach
9.3/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.3/10
Elektronika
6.2/10
Naprawy
Niezawodność
5.9/10
Koszty napraw
4.9/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy 24
Wnętrze 7
Niezawodność 4
Spalanie 3
Widoczność 2
Napęd 2
Nic 1
Inne 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie 9
Inne 7
Wentylacja i ogrzewanie 6
Nic 6
Awaryjność 3
Napęd 2
Układ jezdny 1
Wnętrze 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Chrysler Grand Voyager brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Volkswagen Sharan.

  Chrysler

  Grand Voyager

  Volkswagen

  Sharan

Najciekawsza opinia użytkownika o Chryslerze Grand Voyager

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 34

Chrysler Grand Voyager II LE 2500 TD 116KM 2000r. van

Ocena ogólna
Kupiliśmy Chryslera, żeby jeździć na wypady rodzinne. Najczęściej na narty. Co mnie mile zaskoczyło to jedziemy jednym autem ze znajomymi - nie dwoma. Ponadto narty mieszczą się w bagażniku w poprzek ( nawet takie 162 cm ). UWAGA CENNA WSKAZÓWKA. Po bokach tylnej kanapy są schowki. Do każdego wchodzą 4 puszki piwa :)

Układ napędowy
W tym samochodzie nie jest bardzo ważne żeby jak najszybciej rozpędził się do setki. Brakuje 6 biegu.

Widoczność
Wersja z przyciemnianymi szybami - to gorsza widoczność z tyłu, można kupić wersję bez przyciemnianych szyb. Posiadając taki samochód jeździ się na lusterka boczne, więc można się przyzwyczaić i nie patrzeć w lusterko wsteczne.

Komfort
Jedynie odgłosy silnika dają się we znaki, zwłaszcza przy prędkościach 120-130 km/h tj. około 2900-3300 obrotów na minutę.

Nadwozie
Wersja LE którą posiadam ma za mało schowków w różnych miejscach (np. brak kieszeni na drzwiach kierowcy i pasażera) Wersja SE takowe posiada.

Układ jezdny
Dało się zrobić większy skręt. Fabryczny brak czujników cofania daje się we znaki w ciasnych miejscach.

Naprawy
Auto bardzo proste. Komplet kluczy TORX, IMBUS i płaskich metrycznych pozwala rozkręcić wszystko. Np. chłodnicę wymieniłem sam w godzinę. Zdarzają się awarie silnika 2,5 TD powyżej 200tyś km. Zapoznaj się z opiniami na forum.

Wentylacja i ogrzewanie
Wersja LE ma klimatyzację najprostszą z możliwych. Droga w uzupełnianiu czynnika chłodniczego ( 0,960 kg ). Wersja SE ma klimatyzację dwustrefową.

Elektryka/elektronika
Roczniki 1999 i 2000 LE i SE mają przerobioną skrzynkę z przekaźnikami pod maską na nową, która nie sprawia już problemów.

Pełna opinia o Chrysler Grand Voyager II LE 2500 TD 116KM 2000r. van »

Zobacz również opinie:

Chrysler Grand Voyager: bus, mini-van, van

Chrysler Grand Voyager: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Chrysler Grand Voyager: 2.4, 2.5, 2.8, 3.3, 3.8

Chrysler Grand Voyager: 2009, 2008, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994