Opinie o samochodach Chrysler Voyager
1998r.
Liczba ocen: 15
Średnia ocena: 8.33/10
Chrysler Voyager spalanie (l/100km)
Oceny CHRYSLERA VOYAGER
Chrysler Voyager LE AWD 3.8 V6 180KM 1998r. 250 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Świetny odprężony silnik, na dłuuugie dystanse bez remontu - spokojnie na 500 000km. Wystarczająco mocny żeby rozpędzić 2 tonowe auto w 12 sek do 100. Masa całkowita auta to ponad 2,5 tony i w takiej masie nie testowałem. Przyspieszenie powyżej 100 świetne, auto lekko rozpędza się do 1...
Opinia o komforcie:
Tutaj w zawieszeniu grzebali niemcy i usprawnili go do potrzeb europejczyków, czyli siebie. Auto jest bardzo twarde i wcale nie jest komfortowe. Jeśli szukasz komfortu to patrz na wersje z USA. Siedzenia są wystarczająco wygodne ale to nie jest to samo co we francuzach, na szczęscie nie są tak...
Opinia o nadwoziu:
Wewnątrz miejsca wystarczy dla dużej rodzinki ale nie grubasów. Sporo miejsc na napoje. Bagażnik to może jest ale w wersji grand, tutaj jest miejsca na zakupy. Nie jest aż tak plastikowo jak ludziska gadają i nic nie trzeszczy. Karoseria ocynkowana i jest z grubej blachy. Od spodu nie ma żad...
Opinia o układzie jezdnym:
Ze względu na dużą twardość - seryjnie gazowe amorki i twarde sprężyny i resory, auto świetnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się jak van i można jeździć jak osobówką. Bardzo dobrze hamuje - 4 tarcze, nawet ze 160.
Chrysler Voyager 2.0 133KM 1998r. 150 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
pomimo 133 KM pojazd nie jest żwawy, ale to wan nie sportowe cupe, trzeba o tym pamiętać podczas wyprzedzania
Opinia o komforcie:
samochód super wygodny, przy 7 osobach po prostu wygodny, jednak glośny w środku, ale po 4 miesiącach idzie przywyknąć
Opinia o nadwoziu:
przstrzeni dosyć dużo, wszystko pod ręką, bagażnik regulowany kanapą tylną, rdza się nie pojawia.
Opinia o układzie jezdnym:
auto prowadzi się jak vana, wygodnie, pynnie
Chrysler Voyager 2.5 116KM 1998r. 230 000km
Ogólna ocena:
7/10
Opinia o układzie napędowym:
Bardzo trzeba uważać na stan przewodów płynu chłodzącego. Skrzynia biegów nie jest rewelacyjna. Silnik głośny. Szczególnie gdy jest zimny.
Opinia o komforcie:
Wysoki komfort jazdy. Bardzo wygodne fotele. Ogólnie bardzo dobry do jazdy w dalekie trasy.
Opinia o nadwoziu:
Dużo przestrzeni dla pasażerów, ale mały bagażnik (można wyjąć siedzenia z trzeciego rzędu i wtedy powierzchnia bagażowa bardzo wzrasta). Szybki demontaż i montaż siedzeń.
Opinia o układzie jezdnym:
Dobrze trzyma się nawirzchni, miękkie komfortowe zawieszenie, nie przechyla na zakrętach (szeroki rozstaw kół), bardzo dobrze działa wspomaganie kierownicy.
Chrysler Voyager 3.3 v6 158KM 1998r. 250 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
może być
Opinia o komforcie:
fajne auto
Opinia o nadwoziu:
mam skóry
Opinia o układzie jezdnym:
Jest oki
Chrysler Voyager 2.5 0KM 1998r. 192 000km
Ogólna ocena:
9/10
Opinia o układzie napędowym:
po prostu diesel
Opinia o nadwoziu:
otarcia uzytkowe pomalowany błotnik lewy przód
Średnie oceny CHRYSLER VOYAGER
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Układ jezdny
Napęd
Komfort jazdy
Nadwozie i wnętrze
Wentylacja i ogrzewanie
Widoczność
Elektryka/Elektronika
Naprawy
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Przydatne informacje
Osoby zainteresowane autem Chrysler Voyager brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Fiat Freemont.
Najciekawsza opinia użytkownika o Chryslerze Voyager
użytkownik:
liczba głosów: 131
Chrysler Voyager LE AWD 3800 V6 180KM 1998r. van
Ocena ogólna
Daje 7 przez twarde zawieszenie. Od amerykańca oczekiwałem komfortu ale jak widać początkowy mezalians chryslera z mercem wyszedł mu tylko na złe.
Układ napędowy
Świetny odprężony silnik, na dłuuugie dystanse bez remontu - spokojnie na 500 000km. Wystarczająco mocny żeby rozpędzić 2 tonowe auto w 12 sek do 100. Masa całkowita auta to ponad 2,5 tony i w takiej masie nie testowałem. Przyspieszenie powyżej 100 świetne, auto lekko rozpędza się do 160. 180KM i 325Nm, to sporo nawet przy tej masie i automatycznej skrzyni. Sama skrzynia przełącza miękko i jest wystarczająco szybka. Ocena pod kątem vana a nie sporotwego auta czy osobówki.
Widoczność
Nic do zarzucenia, jest dobrze. Lusterka duże i szyb sporo.
Komfort
Tutaj w zawieszeniu grzebali niemcy i usprawnili go do potrzeb europejczyków, czyli siebie. Auto jest bardzo twarde i wcale nie jest komfortowe. Jeśli szukasz komfortu to patrz na wersje z USA. Siedzenia są wystarczająco wygodne ale to nie jest to samo co we francuzach, na szczęscie nie są tak twarde jak w niemieckich autach. Mam 6 kapitańskich foteli. Miejsca na nogi tak sobie ale wystarcza, tylne dwa rzędy są bardziej komfortowe niż przednie siedzenia. Skóra nie jest czymś wspaniałym... Przy większym obciązeniu znacznie przyjemniej tłumi nasze dziurlandie. Cicho jest do 70-80 potem zaczyna szumieć. Nie słychać pracy silnika, jest dobrze wyciszony, dopiero jak się depnie to zarczy jak na odpręzone V6 przystało.
Nadwozie
Wewnątrz miejsca wystarczy dla dużej rodzinki ale nie grubasów. Sporo miejsc na napoje. Bagażnik to może jest ale w wersji grand, tutaj jest miejsca na zakupy. Nie jest aż tak plastikowo jak ludziska gadają i nic nie trzeszczy. Karoseria ocynkowana i jest z grubej blachy. Od spodu nie ma żadnej gumy, bitexu itp. a nic nie rdzewieje.
Układ jezdny
Ze względu na dużą twardość - seryjnie gazowe amorki i twarde sprężyny i resory, auto świetnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się jak van i można jeździć jak osobówką. Bardzo dobrze hamuje - 4 tarcze, nawet ze 160.
Naprawy
Naprawiam sam bo to lubię. Części tanie jak barszcz, mity o drogich naprawach tylko w warsztatach które zdzierają niewiadomo dlaczego po kilkaset zł za wymianę pierdołka za 100zł. Auto jest tak skonstruowane żeby się łatwo naprawiało. Kpl. klocków na 4 koła to 200zł; pompa wody 110zł, pasek wielorowkowy 80zł, kpl. świec na 160000km z kablami to 200-300zł, filtr oleju 12zł, filtr powietrza 30zł, filtr oleju skrzyni z uszczelką 60zł.
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi błsykawicznie, nagrzewa również. Szkoda że nie ma klimatronica i trzeba ręcznie "ustalać" temp. Po włączeniu nadmuchu na szybe włącza się klima i zaraz odparowana.
Elektryka/elektronika
Nie miałem żadnej awarii elektryki czy elektroniki. Jednak trzeba uważać, żeby nie zostawiać otwartych drzwi w deszczu bo zaleje wyłączniki szyb i może się coś nie otwierać.
Zobacz również opinie:
Chrysler Voyager: bus, mini-van, van
Chrysler Voyager: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz
Chrysler Voyager: 2.0, 2.1, 2.4, 2.5, 2.8, 3.0, 3.3, 3.8
Chrysler Voyager: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1989, 1988
Sprawdź także:
Chrysler Voyager - ogłoszenia , Chrysler - forum użytkowników, Chrysler Voyager - średnie ceny
Chrysler - tapety na pulpit, Chrysler - konfigurator felg, Chrysler - tanie opony,