Chrysler Voyager opinie, oceny użytkowników, Chrysler Voyager spalanie 2.4 (strona 1)

Opinie o samochodach Chrysler Voyager

2.4

Liczba ocen: 16

Åšrednia ocena: 8.13/10

Chrysler Voyager spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
11.83/14.26
-.--
trasa
8.20/11.91
-.--
cykl mieszany
10.45/12.83
-.--

Oceny CHRYSLERA VOYAGER

Marcin2012-03-08

Ogólna ocena:

10/10

Miałem wcześniej VW Passata i Fiata Doblo. Dodge (Chrysler) bije na głowę w eksploatacji poprzedniki. Nie wspomnę i o wygodzie
Opinia o układzie napędowym:
Silnik podobno Japoński. W praktyce bardzo elastyczny i trwały. Przeważnie w większości egzemplarzy po otwarciu maski są słyszalne lekko cykające zawory ale ten typ tak ma i nie należy co panikować. Tak ma być ;-). Silniki wyjątkowo udane i oszczędne. Nadają się w sam raz do gazu! Pal...
Opinia o komforcie:
Resorowanie to jedna z zalet tego samochodu. Tył na resorach. Komfort jak w Renault, trwałość zawieszenia jak w starym VW. Mięciutki i cichutki samochód Świetny w trasy, nie męczy. Dostępność do elementów zawieszenia którego każdy mechanik by sobie życzył.
Opinia o nadwoziu:
Już pisałem, wygoda, komfort i pełna uniwersalność. Mało który Europejczyk tak ma!
Opinia o układzie jezdnym:
Auto nad podziw tanie w użytkowaniu. Wbrew nieprawdziwej opinii pali całkiem mało na trasie pod warunkiem że nie przyspiesza się ostro lub nie ciągnie się przyczepy campingowej. W wersji z manualną skrzynią odpadają koszty przeglądów skrzyni automatycznej. Olej leje półsyntetyczny i je...

2011-02-15

Ogólna ocena:

10/10

To jest prawdziwe auto na długie trasy, tempomat, wygodny fotel...Często dużo jeżdżę, w długie trasy i tu odkryłem przewagę wysokiego auta nad niskim. Jak przesiądziecie się z niskiego np.:audi do wysokiego vana to zrozumiecie różnice.
Opinia o układzie napędowym:
Nie jest to sportowe auto, miałem już kilka samochodów z taki silnikiem, ale żaden z nich nie był tak dynamiczny jak to auto. Jednak jak wspomniałem nie jest to sportowe auto. Bardzo dobre osiągi jak na vana.
Opinia o komforcie:
Trzy rzędy foteli, przednie rewelacja, w drugim rzędzie niema regulacji foteli przód-tył (szkoda), trzeci rząd według mnie bardziej dla dzieci.
Opinia o nadwoziu:
Przy podróży w komplecie pasażerów jest mały bagażnik, ale przy jeździe w cztery osoby jest idealnie, wszyscy w pełnym komforcie na kapitańskich fotelach i po wyjęciu tylnych siedzeń(trzeci rząd), mnóstwo miejsca na bagaże.
Opinia o układzie jezdnym:
Duża masa auta robi swoje przy hamowaniu, i duże gabaryty na małych parkingach robią swoje.

Rafał2012-03-17

Ogólna ocena:

2/10

Zawsze znajdzie sie jakiÅ› minus ale komfort jazdy tym autem niweluje wszystkie awarie
Opinia o układzie napędowym:
Nie jest to auto wyścigowe silnik 2.4L daje sobie rade z masą auta ale jak pisałem nie jest to wyścigowka tylko rodzinny van.
Opinia o komforcie:
przy ok 140-150 km /h sluchać opor powietrza ale wystarczylo przestawić relingi na max do tylu i chalas ustal.
Opinia o nadwoziu:
Bagażnik jest mały a częste przesuwanie tylnicch siedzeń mija się z celem pod tym względem wersja grand jest lepsza o cale 38 cm.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto wyposazone w czujniki z przodu i z tylu zero problemu z parkowaniem mozna cofac na słuch zawsze zostaje te 20 cm luzu co do prowadzenia to to auto po prostu płynie.

2010-07-15

Ogólna ocena:

9/10

Posiadam samochód ponad rok i przyznam ze nie potrafiÄ™ dbać o auta. Przez rok nie wymieniÅ‚em niczego i zepsuÅ‚ siÄ™ tylko wentylator chÅ‚odnicy. PO roku postanowiÅ‚em odrestaurować samochód stad tyle wymian. SÅ‚yszaÅ‚em mity o wyjÄ…tkowej awaryjnoÅ›ci - dla mnie to bajki ludzi którzy jeżdÅ...

Robert2017-02-08

Ogólna ocena:

8/10

Niska cena zakupu , duzo miejsca i komfort jest ok. na gazie za 30 zeta mozna dosyc szybko zrobic 100 km. i to nie malym autem waga 1750 kg. calkowita 2240kg. malo miejsca na bagaze za 3-cim zedem przy pelnym obsadzeniu pasazerow.
Opinia o układzie jezdnym:
Brak kamery cofania i dosyc slaba efektywnosc hamowania,no ale kamer wtedy jeszcze nie montowali a wyjhamowac mase calkowita pojazdu ponad 2300KG. tez nie jest latwo nawet w teraz sprzedawanych samochodach .

Åšrednie oceny CHRYSLER VOYAGER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
87.50%
głosów 14
Raczej tak
6.25%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
6.25%
głosów 1
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.6/10
Układ kierowniczy
8.4/10
Hamulce
7.3/10
Parkowanie
7.6/10
Napęd
Elastyczność
7.0/10
Skrzynia biegów
7.6/10
Silnik
7.9/10
Przyspieszenie 0-100km
6.8/10
Przyspieszenie 60-120km
6.7/10
Przyspieszenie 80-120km
6.5/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.7/10
Resorowanie z obciążeniem
8.6/10
Fotele przednie
8.8/10
Fotele tylne
8.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.3/10
Wyciszenie
7.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.2/10
Przestrzeń z tyłu
8.9/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.9/10
Bagażnik
8.2/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.6/10
Możliwość aranżacji
8.0/10
Karoseria
8.4/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.9/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
8.3/10
Widoczność w lusterkach
9.2/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
6.6/10
Elektronika
6.4/10
Naprawy
Niezawodność
6.7/10
Koszty napraw
5.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
3
Komfort jazdy
3
Nadwozie
1
Niezawodność
1
Inne
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
4
Inne
2
Komfort jazdy
2
Wentylacja i ogrzewanie
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chrysler Voyager braÅ‚y także pod uwagÄ™ zakup innego samochodu. Najczęściej byÅ‚ to samochód: Fiat Freemont.

Chrysler Voyager

Chrysler Voyager

Fiat Freemont

Najciekawsza opinia użytkownika o Chryslerze Voyager

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Marcin

liczba głosów: 115

Chrysler Voyager Caravan, RAM VAN 2400 150KM 1999r. van

Ocena ogólna

Miałem wcześniej VW Passata i Fiata Doblo. Dodge (Chrysler) bije na głowę w eksploatacji poprzedniki. Nie wspomnę i o wygodzie

Układ napędowy

Silnik podobno Japoński. W praktyce bardzo elastyczny i trwały. Przeważnie w większości egzemplarzy po otwarciu maski są słyszalne lekko cykające zawory ale ten typ tak ma i nie należy co panikować. Tak ma być ;-). Silniki wyjątkowo udane i oszczędne. Nadają się w sam raz do gazu! Palą od 8l./100km w trasie nawet do 12,5l/100km w mieście. Zależy wszystko od tzw."nogi". Trwały i mocny silnik.

Widoczność

W normie. Z przodu rewelacja, do tyłu w normie. Do tyłu lepiej jeździć na lusterkach bocznych. Na boki - ok

Komfort

Resorowanie to jedna z zalet tego samochodu. Tył na resorach. Komfort jak w Renault, trwałość zawieszenia jak w starym VW. Mięciutki i cichutki samochód Świetny w trasy, nie męczy. Dostępność do elementów zawieszenia którego każdy mechanik by sobie życzył.

Nadwozie

Już pisałem, wygoda, komfort i pełna uniwersalność. Mało który Europejczyk tak ma!

Układ jezdny

Auto nad podziw tanie w użytkowaniu. Wbrew nieprawdziwej opinii pali całkiem mało na trasie pod warunkiem że nie przyspiesza się ostro lub nie ciągnie się przyczepy campingowej. W wersji z manualną skrzynią odpadają koszty przeglądów skrzyni automatycznej. Olej leje półsyntetyczny i jest ok, Wymieniam co 15tys.km. Klimę trzeba uzupełniać co roku (110zł w Markach). Klocki, filtry, końcówki itp śmiesznie tanie. Wymiana to wręcz przyjemność. Opony niestety duże ale dzięki temu dobrze się trzyma drogi szczególnie w trasie. Bardzo wygodny samochód (komfort prawie jak w Citroenach) choć w Dodgu Ram Van zawieszenie mocne, tanie, proste i pancerne - nie do zdarcia! Fajnie że kanapy można przestawiać. 3 rowery na kołach 28" wchodzą w całości o w poprzek (od drzwi do drzwi), jest miejsce na bagaże i pozostaje jeszcze kanapa dla pasażerów. Na wakacje lub wyjazdy - super! Przejechać można ok. 1500km jednego dnia i człowiek nie jest tak zmęczony jak w osobowym kombi. Samochód w środku cichutki i mięciutki więc komfort niezły. Po 7 latkach użytkowania nabrałem zaufania do tzw.Amerykańców (w szczególności Dodge Caravan Ram Van) Eksploatacja taniusia. Przykładowo za końcówki płaciłem ok.23zł / szt\. Wymieniałem 2 razy (na przejechane 140tys.km), oleju wchodzi do silnika (2,4 /cmm/ benzyna) ok.4,5l., filtr oleju ok.20zł, klocki ok.135zł (klocki Koreańskie długo wytrzymują,. u mnie ok.40tys.km). Niewątpliwym atutem jest blacha (nadwozie) Po 12 latach nic nie koroduje, nie gnije! Żadnych ognisk czy innych oznak rdzy, niesamowita blacha albo jakość zabezpieczenia przy produkcji. Ogólnie polecam dla rodziny z dziećmi. Jak wspomniałem można załadować nawet 3 duże rowery+bambetle+dzieciaki i jechać na wypad (za miasto). Pozdrawiam Marcin, (Marki k/Wa-wy)

Naprawy

Ogólnie części w tej chwili ogólnie dostępne i zaskakująco tanie w porównaniu do innych zachodnich marek. Niektóre nawet Tańsze niż do Fiata czy VW ;). To mocny samochód więc zużywa się wolniej niż Europejskie auta. Można śmiało jechać w daleką trasę za granicę bez strachu o nieprzewidziane awarie /naprawy. Miałem wcześniej VW Passata i Fiata Doblo. Dodge (Chrysler) bije na głowę w eksploatacji poprzedniki. Nie wspomnę i o wygodzie.

Wentylacja i ogrzewanie

Szybko się nagrzewa zimą. Dobry nadmuch powietrza na przednią szybę. Niektóre wersje miały ogrzewanie przedniej szyby (fajna sprawa) Mój ma i używam zimą. Klima - trzeba uważać żeby nie przeholować latem bo można się lekko przeziębić. Dla niedoświadczonych proponuję ustawiać na połowę. Klimę nabijać raz na 1-2 lata.

Elektryka/elektronika

Im mniej bajerów tym mniej się coś psuje. Szczególnie siłowniki centralnego czy szyb, aut.szyber dach, tempomat) Lepiej kupować wersję gdzie jest najmniej bajerów których i tak się na co dzień nie używa. Podgrzewanie szyby przedniej, klima, wspomaganie i starczy. Reszta to już bajery. Auto ma fajne nagłośnienie fabryczne na tył i przód. Przy dobrym radiu (najlepiej Amerykańskim) wrażenia w trasie i muzyką klasyczną super!!!

Zobacz również opinie:

Chrysler Voyager: bus, mini-van, van

Chrysler Voyager: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Chrysler Voyager: 2.0, 2.1, 2.4, 2.5, 2.8, 3.0, 3.3, 3.8

Chrysler Voyager: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1989, 1988