Chrysler Voyager opinie, oceny użytkowników, Chrysler Voyager spalanie 3.8 (strona 1)

Opinie o samochodach Chrysler Voyager

3.8

Liczba ocen: 1

Średnia ocena: 7.00/10

Chrysler Voyager spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
2.00/2.00
-.--
trasa
10.00/13.00
-.--
cykl mieszany
13.00/15.00
-.--

Oceny CHRYSLERA VOYAGER

2008-08-15

Ogólna ocena:

7/10

Daje 7 przez twarde zawieszenie. Od amerykańca oczekiwałem komfortu ale jak widać początkowy mezalians chryslera z mercem wyszedł mu tylko na złe.
Opinia o układzie napędowym:
Świetny odprężony silnik, na dłuuugie dystanse bez remontu - spokojnie na 500 000km. Wystarczająco mocny żeby rozpędzić 2 tonowe auto w 12 sek do 100. Masa całkowita auta to ponad 2,5 tony i w takiej masie nie testowałem. Przyspieszenie powyżej 100 świetne, auto lekko rozpędza się do 1...
Opinia o komforcie:
Tutaj w zawieszeniu grzebali niemcy i usprawnili go do potrzeb europejczyków, czyli siebie. Auto jest bardzo twarde i wcale nie jest komfortowe. Jeśli szukasz komfortu to patrz na wersje z USA. Siedzenia są wystarczająco wygodne ale to nie jest to samo co we francuzach, na szczęscie nie są tak...
Opinia o nadwoziu:
Wewnątrz miejsca wystarczy dla dużej rodzinki ale nie grubasów. Sporo miejsc na napoje. Bagażnik to może jest ale w wersji grand, tutaj jest miejsca na zakupy. Nie jest aż tak plastikowo jak ludziska gadają i nic nie trzeszczy. Karoseria ocynkowana i jest z grubej blachy. Od spodu nie ma żad...
Opinia o układzie jezdnym:
Ze względu na dużą twardość - seryjnie gazowe amorki i twarde sprężyny i resory, auto świetnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się jak van i można jeździć jak osobówką. Bardzo dobrze hamuje - 4 tarcze, nawet ze 160.

Średnie oceny CHRYSLER VOYAGER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
0.00%
głosów 0
Raczej tak
100.00%
głosów 1
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.0/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
9.0/10
Parkowanie
8.0/10
Napęd
Elastyczność
9.0/10
Skrzynia biegów
9.0/10
Silnik
9.0/10
Przyspieszenie 0-100km
9.0/10
Przyspieszenie 60-120km
9.0/10
Przyspieszenie 80-120km
9.0/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
2.0/10
Resorowanie z obciążeniem
6.0/10
Fotele przednie
5.0/10
Fotele tylne
7.0/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.0/10
Wyciszenie
5.0/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.0/10
Przestrzeń z tyłu
7.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.0/10
Bagażnik
5.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
5.0/10
Możliwość aranżacji
6.0/10
Karoseria
9.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
9.0/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
9.0/10
Widoczność w lusterkach
9.0/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
10.0/10
Elektronika
10.0/10
Naprawy
Niezawodność
9.0/10
Koszty napraw
9.0/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chrysler Voyager brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Fiat Freemont.

Chrysler Voyager

Chrysler Voyager

Fiat Freemont

Najciekawsza opinia użytkownika o Chryslerze Voyager

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 131

Chrysler Voyager LE AWD 3800 V6 180KM 1998r. van

Ocena ogólna

Daje 7 przez twarde zawieszenie. Od amerykańca oczekiwałem komfortu ale jak widać początkowy mezalians chryslera z mercem wyszedł mu tylko na złe.

Układ napędowy

Świetny odprężony silnik, na dłuuugie dystanse bez remontu - spokojnie na 500 000km. Wystarczająco mocny żeby rozpędzić 2 tonowe auto w 12 sek do 100. Masa całkowita auta to ponad 2,5 tony i w takiej masie nie testowałem. Przyspieszenie powyżej 100 świetne, auto lekko rozpędza się do 160. 180KM i 325Nm, to sporo nawet przy tej masie i automatycznej skrzyni. Sama skrzynia przełącza miękko i jest wystarczająco szybka. Ocena pod kątem vana a nie sporotwego auta czy osobówki.

Widoczność

Nic do zarzucenia, jest dobrze. Lusterka duże i szyb sporo.

Komfort

Tutaj w zawieszeniu grzebali niemcy i usprawnili go do potrzeb europejczyków, czyli siebie. Auto jest bardzo twarde i wcale nie jest komfortowe. Jeśli szukasz komfortu to patrz na wersje z USA. Siedzenia są wystarczająco wygodne ale to nie jest to samo co we francuzach, na szczęscie nie są tak twarde jak w niemieckich autach. Mam 6 kapitańskich foteli. Miejsca na nogi tak sobie ale wystarcza, tylne dwa rzędy są bardziej komfortowe niż przednie siedzenia. Skóra nie jest czymś wspaniałym... Przy większym obciązeniu znacznie przyjemniej tłumi nasze dziurlandie. Cicho jest do 70-80 potem zaczyna szumieć. Nie słychać pracy silnika, jest dobrze wyciszony, dopiero jak się depnie to zarczy jak na odpręzone V6 przystało.

Nadwozie

Wewnątrz miejsca wystarczy dla dużej rodzinki ale nie grubasów. Sporo miejsc na napoje. Bagażnik to może jest ale w wersji grand, tutaj jest miejsca na zakupy. Nie jest aż tak plastikowo jak ludziska gadają i nic nie trzeszczy. Karoseria ocynkowana i jest z grubej blachy. Od spodu nie ma żadnej gumy, bitexu itp. a nic nie rdzewieje.

Układ jezdny

Ze względu na dużą twardość - seryjnie gazowe amorki i twarde sprężyny i resory, auto świetnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się jak van i można jeździć jak osobówką. Bardzo dobrze hamuje - 4 tarcze, nawet ze 160.

Naprawy

Naprawiam sam bo to lubię. Części tanie jak barszcz, mity o drogich naprawach tylko w warsztatach które zdzierają niewiadomo dlaczego po kilkaset zł za wymianę pierdołka za 100zł. Auto jest tak skonstruowane żeby się łatwo naprawiało. Kpl. klocków na 4 koła to 200zł; pompa wody 110zł, pasek wielorowkowy 80zł, kpl. świec na 160000km z kablami to 200-300zł, filtr oleju 12zł, filtr powietrza 30zł, filtr oleju skrzyni z uszczelką 60zł.

Wentylacja i ogrzewanie

Chłodzi błsykawicznie, nagrzewa również. Szkoda że nie ma klimatronica i trzeba ręcznie "ustalać" temp. Po włączeniu nadmuchu na szybe włącza się klima i zaraz odparowana.

Elektryka/elektronika

Nie miałem żadnej awarii elektryki czy elektroniki. Jednak trzeba uważać, żeby nie zostawiać otwartych drzwi w deszczu bo zaleje wyłączniki szyb i może się coś nie otwierać.

Zobacz również opinie:

Chrysler Voyager: bus, mini-van, van

Chrysler Voyager: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Chrysler Voyager: 2.0, 2.1, 2.4, 2.5, 2.8, 3.0, 3.3, 3.8

Chrysler Voyager: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1989, 1988