Chrysler Voyager opinie, oceny użytkowników, Chrysler Voyager spalanie benzyna+gaz (strona 1)

Opinie o samochodach Chrysler Voyager

benzyna+gaz

Liczba ocen: 31

Średnia ocena: 8.16/10

Chrysler Voyager spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
12.57/14.04
-.--
trasa
10.12/11.61
-.--
cykl mieszany
11.57/12.89
-.--

Oceny CHRYSLERA VOYAGER

Marcin2012-03-08

Ogólna ocena:

10/10

Miałem wcześniej VW Passata i Fiata Doblo. Dodge (Chrysler) bije na głowę w eksploatacji poprzedniki. Nie wspomnę i o wygodzie
Opinia o układzie napędowym:
Silnik podobno Japoński. W praktyce bardzo elastyczny i trwały. Przeważnie w większości egzemplarzy po otwarciu maski są słyszalne lekko cykające zawory ale ten typ tak ma i nie należy co panikować. Tak ma być ;-). Silniki wyjątkowo udane i oszczędne. Nadają się w sam raz do gazu! Pal...
Opinia o komforcie:
Resorowanie to jedna z zalet tego samochodu. Tył na resorach. Komfort jak w Renault, trwałość zawieszenia jak w starym VW. Mięciutki i cichutki samochód Świetny w trasy, nie męczy. Dostępność do elementów zawieszenia którego każdy mechanik by sobie życzył.
Opinia o nadwoziu:
Już pisałem, wygoda, komfort i pełna uniwersalność. Mało który Europejczyk tak ma!
Opinia o układzie jezdnym:
Auto nad podziw tanie w użytkowaniu. Wbrew nieprawdziwej opinii pali całkiem mało na trasie pod warunkiem że nie przyspiesza się ostro lub nie ciągnie się przyczepy campingowej. W wersji z manualną skrzynią odpadają koszty przeglądów skrzyni automatycznej. Olej leje półsyntetyczny i je...

2008-08-15

Ogólna ocena:

7/10

Daje 7 przez twarde zawieszenie. Od amerykańca oczekiwałem komfortu ale jak widać początkowy mezalians chryslera z mercem wyszedł mu tylko na złe.
Opinia o układzie napędowym:
Świetny odprężony silnik, na dłuuugie dystanse bez remontu - spokojnie na 500 000km. Wystarczająco mocny żeby rozpędzić 2 tonowe auto w 12 sek do 100. Masa całkowita auta to ponad 2,5 tony i w takiej masie nie testowałem. Przyspieszenie powyżej 100 świetne, auto lekko rozpędza się do 1...
Opinia o komforcie:
Tutaj w zawieszeniu grzebali niemcy i usprawnili go do potrzeb europejczyków, czyli siebie. Auto jest bardzo twarde i wcale nie jest komfortowe. Jeśli szukasz komfortu to patrz na wersje z USA. Siedzenia są wystarczająco wygodne ale to nie jest to samo co we francuzach, na szczęscie nie są tak...
Opinia o nadwoziu:
Wewnątrz miejsca wystarczy dla dużej rodzinki ale nie grubasów. Sporo miejsc na napoje. Bagażnik to może jest ale w wersji grand, tutaj jest miejsca na zakupy. Nie jest aż tak plastikowo jak ludziska gadają i nic nie trzeszczy. Karoseria ocynkowana i jest z grubej blachy. Od spodu nie ma żad...
Opinia o układzie jezdnym:
Ze względu na dużą twardość - seryjnie gazowe amorki i twarde sprężyny i resory, auto świetnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się jak van i można jeździć jak osobówką. Bardzo dobrze hamuje - 4 tarcze, nawet ze 160.

2009-07-13

Ogólna ocena:

8/10

Auto , jeżeli szanowane było przez poprzedniego właściciela, praktycznie jest nie do zajechania. Mam oryginalne części - zawsze z chryslera, niebotycznie taniej niż jakikolwiek pośrednik w Polsce( mogę dać namiary)...na silniku ma ponad 300000 i jeszcze zrobi drugie tyle..prowadzi sie wyś...
Opinia o układzie napędowym:
To nie wyścigowe auto więc musi mieć czas na rozpęd a jak już jest 7 osób .....to jak autobus.
Opinia o komforcie:
Wielka skrzynia jest trudna do wycieszenia więc nie można go porównać do typowych osobówek, źle znosi pełne obciążenia.. długo się rozpędza i siadają resory. Jak dla wygody jazdy to fotele są dobre a kanapy rewelka...
Opinia o nadwoziu:
Karoseria- jeśli chodzi o stal---to nie zna słowa rdza.!!.przestrzeń wyśmienita ale niestety kosztem bagażnika - jeśli to można nazwać bagażnikiem. Ale jak się usunie kanape to 5 osób i bagażnik sie znajdzie.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się wyśmienicie jak na swoje gabaryty i ciężar, kierownica trochę słabo skręca - ma duży promień skrętu, parkowanie to trudna sprawa dla niejednej osoby a takim wielkoludem już na pewno. Hamulce za często sie ścierają - bo to ciężkie auto.

2010-02-20

Ogólna ocena:

7/10


Opinia o układzie napędowym:
spokojny wolno obrotowy silnik ze sporym zapasem mocy ,1800 obr\min wystarczy oby jechać około 100 km\h . automat pracuje aksamitnie odpowiednio wybierając biegi.Ale sportowa jazda powoduje mocną redukcje przełożeń i moment zawachania , gdy to minie to nie jenden "GTI" wymięka (z ...
Opinia o komforcie:
moja tesciowa (72 L.) bardzo dobrze wspomina podróże tym wanem , to coś znaczy:)
Opinia o nadwoziu:
kierownica (skurzana) jak to skura długo nie wytrzymuje.No i krozja atakuje ndkola i tylną klape. Reszta ok jak na auto z USA .
Opinia o układzie jezdnym:
jak to w amerykańcu buja ,nie jest to auto na kręte drogi ,ponad 2 tony masy robi swoje . Ale VOAGERA wspominamy ( z żoną) najlepiej.

Rafał2012-03-17

Ogólna ocena:

2/10

Zawsze znajdzie sie jakiś minus ale komfort jazdy tym autem niweluje wszystkie awarie
Opinia o układzie napędowym:
Nie jest to auto wyścigowe silnik 2.4L daje sobie rade z masą auta ale jak pisałem nie jest to wyścigowka tylko rodzinny van.
Opinia o komforcie:
przy ok 140-150 km /h sluchać opor powietrza ale wystarczylo przestawić relingi na max do tylu i chalas ustal.
Opinia o nadwoziu:
Bagażnik jest mały a częste przesuwanie tylnicch siedzeń mija się z celem pod tym względem wersja grand jest lepsza o cale 38 cm.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto wyposazone w czujniki z przodu i z tylu zero problemu z parkowaniem mozna cofac na słuch zawsze zostaje te 20 cm luzu co do prowadzenia to to auto po prostu płynie.

Średnie oceny CHRYSLER VOYAGER

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
77.42%
głosów 24
Raczej tak
22.58%
głosów 7
Trudno powiedzieć
0.00%
głosów 0
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
8.3/10
Układ kierowniczy
8.0/10
Hamulce
7.2/10
Parkowanie
7.4/10
Napęd
Elastyczność
7.8/10
Skrzynia biegów
8.0/10
Silnik
8.2/10
Przyspieszenie 0-100km
6.6/10
Przyspieszenie 60-120km
6.5/10
Przyspieszenie 80-120km
6.4/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.6/10
Resorowanie z obciążeniem
8.3/10
Fotele przednie
9.0/10
Fotele tylne
8.8/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.6/10
Wyciszenie
8.2/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.1/10
Przestrzeń z tyłu
9.0/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.9/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
7.6/10
Możliwość aranżacji
8.4/10
Karoseria
8.0/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.5/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.3/10
Widocznośc do tyłu
8.2/10
Widoczność w lusterkach
9.1/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
7.3/10
Elektronika
7.2/10
Naprawy
Niezawodność
7.1/10
Koszty napraw
5.6/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
13
Spalanie
2
Niezawodność
2
Inne
1
Nadwozie
1
Układ jezdny
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Nic
7
Napęd
4
Inne
4
Komfort jazdy
1
Nadwozie
1
Spalanie
1
Widoczność
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem Chrysler Voyager brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Fiat Freemont.

Chrysler Voyager

Chrysler Voyager

Fiat Freemont

Najciekawsza opinia użytkownika o Chryslerze Voyager

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 131

Chrysler Voyager LE AWD 3800 V6 180KM 1998r. van

Ocena ogólna

Daje 7 przez twarde zawieszenie. Od amerykańca oczekiwałem komfortu ale jak widać początkowy mezalians chryslera z mercem wyszedł mu tylko na złe.

Układ napędowy

Świetny odprężony silnik, na dłuuugie dystanse bez remontu - spokojnie na 500 000km. Wystarczająco mocny żeby rozpędzić 2 tonowe auto w 12 sek do 100. Masa całkowita auta to ponad 2,5 tony i w takiej masie nie testowałem. Przyspieszenie powyżej 100 świetne, auto lekko rozpędza się do 160. 180KM i 325Nm, to sporo nawet przy tej masie i automatycznej skrzyni. Sama skrzynia przełącza miękko i jest wystarczająco szybka. Ocena pod kątem vana a nie sporotwego auta czy osobówki.

Widoczność

Nic do zarzucenia, jest dobrze. Lusterka duże i szyb sporo.

Komfort

Tutaj w zawieszeniu grzebali niemcy i usprawnili go do potrzeb europejczyków, czyli siebie. Auto jest bardzo twarde i wcale nie jest komfortowe. Jeśli szukasz komfortu to patrz na wersje z USA. Siedzenia są wystarczająco wygodne ale to nie jest to samo co we francuzach, na szczęscie nie są tak twarde jak w niemieckich autach. Mam 6 kapitańskich foteli. Miejsca na nogi tak sobie ale wystarcza, tylne dwa rzędy są bardziej komfortowe niż przednie siedzenia. Skóra nie jest czymś wspaniałym... Przy większym obciązeniu znacznie przyjemniej tłumi nasze dziurlandie. Cicho jest do 70-80 potem zaczyna szumieć. Nie słychać pracy silnika, jest dobrze wyciszony, dopiero jak się depnie to zarczy jak na odpręzone V6 przystało.

Nadwozie

Wewnątrz miejsca wystarczy dla dużej rodzinki ale nie grubasów. Sporo miejsc na napoje. Bagażnik to może jest ale w wersji grand, tutaj jest miejsca na zakupy. Nie jest aż tak plastikowo jak ludziska gadają i nic nie trzeszczy. Karoseria ocynkowana i jest z grubej blachy. Od spodu nie ma żadnej gumy, bitexu itp. a nic nie rdzewieje.

Układ jezdny

Ze względu na dużą twardość - seryjnie gazowe amorki i twarde sprężyny i resory, auto świetnie wchodzi w zakręty. Nie przechyla się jak van i można jeździć jak osobówką. Bardzo dobrze hamuje - 4 tarcze, nawet ze 160.

Naprawy

Naprawiam sam bo to lubię. Części tanie jak barszcz, mity o drogich naprawach tylko w warsztatach które zdzierają niewiadomo dlaczego po kilkaset zł za wymianę pierdołka za 100zł. Auto jest tak skonstruowane żeby się łatwo naprawiało. Kpl. klocków na 4 koła to 200zł; pompa wody 110zł, pasek wielorowkowy 80zł, kpl. świec na 160000km z kablami to 200-300zł, filtr oleju 12zł, filtr powietrza 30zł, filtr oleju skrzyni z uszczelką 60zł.

Wentylacja i ogrzewanie

Chłodzi błsykawicznie, nagrzewa również. Szkoda że nie ma klimatronica i trzeba ręcznie "ustalać" temp. Po włączeniu nadmuchu na szybe włącza się klima i zaraz odparowana.

Elektryka/elektronika

Nie miałem żadnej awarii elektryki czy elektroniki. Jednak trzeba uważać, żeby nie zostawiać otwartych drzwi w deszczu bo zaleje wyłączniki szyb i może się coś nie otwierać.

Zobacz również opinie:

Chrysler Voyager: bus, mini-van, van

Chrysler Voyager: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Chrysler Voyager: 2.0, 2.1, 2.4, 2.5, 2.8, 3.0, 3.3, 3.8

Chrysler Voyager: 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1989, 1988