Opinia Mazda 6 sedan USA 3.0 v6 220KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2006r., ocena użytkownika (stj)

Mazda 6 sedan USA 2006r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.0 v6 220KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 50 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2010-07-14

liczba wyświetleń: 3865

Spalanie

Jezdze z ciezka stopa bo mi nie zalezy,ale to nie jest samochod dla oszczedzajacych benzyne,dokladnej wartosci nie znam.
benzyna
gaz
Miasto
15.00
-.--
Trasa
10.00
-.--
Cykl mieszany
12.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

zamknac oczy i kupowac,jesli nie po wypadku

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

jezdzic delikatnie a spalanie bedzie normalne.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Kazdemu kto lubi sie wyroznic i lubi patrzec jak przy starcie wszyscy zostaja z tylu.Kto lubi jednoczesnie duzo mijsca ,wygode i jakosc wykonania.

Ocena ogólna

Nowa Mazda 6 jest gorsza pod kazdym wzgledem.Ta amerykanska wersja to moj ulubiony samochod,lepsza byla tylko ostatnia wersja Supry i porsche 911,ale ten silnik mozna tuningowac,mialem juz 320 KM i wtedy NIE ma niczego lepszego.Ilosc miejsca,komfort,wykonanie,specjalna atmosfera w tym aucie i ponadczasowa,piekna sylwetka sa nie do pobicia.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Zadnych zastrzezen,klocki z tylu scieraja sie dosc szybko,ale ja tez jezdze bardzo szybko.Absolutnie pewne auto w kazdych warunkach.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Bardzo szybki samochod dzieki skroconym przelozeniom.Maksymalna obnizona ale do setki 6,7 sekundy .Skrzynia czasem trudna do wlaczenia gdy sie mocno przyspiesza i przelacza na bardzo wysokich obrotach.Nie ciagnac do konca obrotomierza i jest wspaniale.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Nie znalazlem na rynku niczego lepszego z takimi parametrami i za nawet wieksz e pieniadze.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Nie wiem co znaczy mozliwosc aranzacji,poza tym auto absolutnie swietne,takie z ktorego nie chce sie wysiadac,a mialem juz bardzo wiele roznych

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Warto sparwdzac filtr powietrza do kabiny.jesli jest czysty ,nawiewu jest az za duzo,nawet teraz w lipcu 2010 gdy termometr pokazuje mi 39 stopni na zewnatrz,w srodku az nadto wystarczy tylko 2-a pozycja wentylatora.Nadmuch na szyby,odwilzanie itd bez zarzutu.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

W lusterkach wstecz jak zawsze martwe pole i jak zawsze odwrocmy glowe.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

zero jakichkolwiek problemow

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

generalnie nic sie nie psuje,czesci sa tanie a niektore mozna kupic nie firmowe,np. zarowki,klocki,tarcze,laczniki tlumika i o wiele taniej.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

4/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii