Opinia Toyota Corolla E15 1.4 D4D 90KM (olej napędowy) sedan (limuzyna) 2008r., ocena użytkownika (25v1)

Toyota Corolla E15 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 1.4 D4D 90KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 200 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2019-04-27

liczba wyświetleń: 753

Spalanie

Jeżeli jedziesz spokojnie to 3,5 a jeżeli ostro to 5,6 a typowo tylko po mieście nigdy nie jeździłem więc nie wiem i wpisałem na oko.
diesel
gaz
Miasto
5.40
-.--
Trasa
3.50
-.--
Cykl mieszany
5.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Dodatkowe ogrzewanie.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Jak w każdym samochodzie wyposażonym w turbinę.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Tym którzy nie chcą jeździć bardzo szybko od 140 i szybciej a chcą tanio jeździć nie zajmując miejsca na butlę gazową w bagażniku.

Ocena ogólna

Ja oceniam wysoko.

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

Samochód prowadzi się świetnie tylko z powodu wysokiego bagażnika słaba widoczność do tyłu ale dzięki kamerze cofania to nie przeszkadza.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

9/10

Napęd

Silnik świetny, mało pali, na łańcuszku nie trzeba często wymieniać,bez DPF-u można wykonywać krótsze trasy bez obawy o zapchanie ale przez to że jest mały i niezbyt mocny brakuje mu mocy na starcie ale jak już się trochę rozpędzi i zacznie pracować turbina to już mu niczego nie brakuje.

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Benzyna jest dużo cichsza ale diesel musi być głośniejszy to wynika z jego sposobu zapłonu paliwa.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Te plastiki to jest już nudne a bagażnik jest duży ale nie za duży otwór aby coś włożyć.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Duża zaleta dodatkowego ogrzewania niezależnego od silnika.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Mi wszystko odpowiada.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Jest OK.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Jedna naprawa za cztery lata i to awaria taka że mogłem z nią jeździć tylko nie nadmiernie szybko a koszt nie uważam za zbyt wysoki.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Mała moc przy ruszaniu od 0 km/h do momentu aż ruszy turbina.

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii
Piotr