BMW seria 3 opinie, oceny użytkowników, BMW seria 3 spalanie 1995r. (strona 1)

Opinie o samochodach BMW seria 3

1995r.

Liczba ocen: 34

Średnia ocena: 8.44/10

BMW seria 3 spalanie (l/100km)

benzyna / gaz
diesel
miasto
10.71/11.32
8.50
trasa
8.07/8.86
5.65
cykl mieszany
9.41/10.04
7.00

Oceny BMW SERIA 3

Radek2008-05-02

Ogólna ocena:

10/10

- jestem z samochodu bardzo zadowolony, biorąc pod uwagę wiek i przebieg jest w idealnym stanie - nigdy nie zawiódł - zawsze uruchamia się bez problemu bez względu na pogodę (z wyjątkiem o którym pisałem, jednak ten wyjątek dotyczy tylko sytuacji, kiedy silnik wcześniej pracował tylko...
Opinia o układzie napędowym:
- jest to silnik z o dość dużej mocy, ze sprzęgłem (podobno) usportowionym, więc samochód wymaga umiejętnego przełączania, jednak z odpowiednią wprawą współgra wyśmienicie, - silnik rzędowy 6. cylindrowy, więc przy małych obrotach spokonjy, do spokojnej jazdy, "budzi" si...
Opinia o komforcie:
- komfort jazdy wyśmienity, samochodem jeździ się przyjemnie, silnik ma przyjemny dzwięk bez wysokich charmonicznych, które mnie osobiście bardzo przeszkadzają - samochód staje się głośny pow. 180km/h i przy dużych szybkościach hałas może być już dokuczliwy, - resorowanie bez zarz...
Opinia o nadwoziu:
- samochów świetnie zaprojektowany, z bardzo dobrą jakością wykończeń, wszystko jest wygodne i przyjemne w użyciu, nic nie klekocze w bagażniku nawet w 12 letnim samochodzie, - to jest cupe, więc z tyłu niezbyt wiele miejsca, jednak jak na rodzaj nadwozia wygoda bardzo duża (stąd ciąg...
Opinia o układzie jezdnym:
- samochód trzyma się jezdni wyśmienicie nawet pow. 200km.h, zawieszenie oceniem bardzo wysoko, - układ kierowniczy oceniam trochę niżej, samochód przy dużych prędkościach staje się trochę narowisty, jednak trzeba pamiętać, że jest to dość mały i lekki samochód - nierówności ...

jacek2008-08-16

Ogólna ocena:

9/10

niezbyt małe spalanie,bardzo dobre wyposażenie,bardzo dobre materiały
Opinia o układzie napędowym:
Niestety wysilona jednostka diesla z turbodoładowaniem wymusza na mnie jeśli chcę dynamicznie jeżdzić abym trzymał ją na wysokich obrotach,denerwująca jest duża turbodziura,krótkie przełożenia 1-go i 2-go biegu odbijają się na przyspieszeniu ale mimo wszystko da się jeżdzić bardzo d...
Opinia o komforcie:
Mało miejsca ,nie tylko z tyłu ale i z przodu pomimo pełnej regulacji foteli i kierownicy,jest to spowodowane szerokim tunelem,nie polecam osobom bardzo wysokim,jak również otyłym,fotele bardzo wygodne z dobrym trzymaniem bocznym,ponieważ mam obniżone zawieszenie nie polecam jazdy po nierów...
Opinia o nadwoziu:
Duży bagażnik z dobrym dostępem,bardzo dobre materiały,ergonomia wzorcowa,aranżcja wnętrza to tylko rozkładana kanapa tylna,fotele przednie z pełną regulacją,niezbyt dużo miejsca w środku,mało schowków
Opinia o układzie jezdnym:
Świetne prowadzenie,brak niestety kontroli trakcji co wymaga większej uwagi przy pokonywaniu zakrętów szczególnie na śliskiej nawierzchni,części eksploatacyjne w układzie kierowniczym i zawieszeniu nalęży zakładać tylko orginalne,zapewniają większą trwałość i lepsze właściwości...

2010-02-18

Ogólna ocena:

7/10

Samochód fajny, ale dla pasjonatów. Do codziennej jazdy, gdy liczymy na niezawodność, ekonomię - niestety nie sprawdzi się.
Opinia o układzie napędowym:
115 KM - to jednak takie minimum jak na tej wielkości samochód - a do warunków miejskich wręcz - optimum. Silnik do cichych nie należy.
Opinia o komforcie:
Wyciszenie nie jest dobrą stroną tego samochodu, gdyż tego wyciszenia praktycznie nie ma. Słychać wszystko - być może konstruktorom tamtego czasu czasu o to chodziło - aby wsłuchać się w ryk silnika. Komfort - średnia klasa. Tak jak wspomniałem, jest to twardy samochód - siedzenie o ch...
Opinia o nadwoziu:
Jeśli chodzi o przód samochodu to można znaleźć tam trochę miejsca dla siebie, niestety z tyłu tego miejsca już brak. Wszystkie przełączniki, pokrętła, itd są na zasięgu ręki, więc obsługa nie sprawiała problemu. Bagażnik - duży. Materiały i ich jakość - jak na 95' naprawdę d...
Opinia o układzie jezdnym:
Auto o charakterze sportowym - niskie i twarde zawieszenie, szerokie opony - więc zakręty i wszelkie szykany pokonywał bez problemów nawet na większych prędkościach - problem pojawiał się na dziurawych polskich drogach, gdzie można było poczuć każdą dziurę i nierówność. Słabe, spo...

Przemek2008-02-08

Ogólna ocena:

9/10

W całokształcie auto prezentuje się bardzo dobrze konstrukcja tego bawarczyka pozostawia nie wiele do życzenia
Opinia o układzie napędowym:
Silnik ma bardzo wysoką kulturę pracy, nawet po założeniu instalacji gazowej. Cichy, równa praca. Na automacie ciężko jest sprawdzić faktyczne przyspieszenie, z racji sprzęgła hydrokinetycznego. Jedyne usterki to padające hydroelementy i pompa paliwa
Opinia o komforcie:
Nie ma praktycznie różnicy w prowadzeniu na pusto czy z załadunkiem. Fotele przednie w M-Pakiecie zapewniają dobre trzymanie boczne i są stworzone do długich tras. Na tylnej kanapie jest raczej mało miejsca, choć jej pasażerowie nigdy nie uskarżali się na słaby komfort jazdy.
Opinia o nadwoziu:
Miejsca z przodu jest pod dostatkiem, niestety kosztem tyłu tam jest nie co mniej wolnej przestrzeni. Instrumenty są przejrzyste i łatwe w obsłudze. Bagażnik nie należy do największych, wysoki próg załadunku i mała wysokość powodują, że pakowanie do niego bagaży jest stresujące. Dobr...
Opinia o układzie jezdnym:
Zawieszenie niskie ale wyjątkowo komfortowe. Dobre trzymanie na zakrętach, dobre tłumienie nierówności drogi. Stosunkowo dobrze znosi polskie drogi.

2009-07-20

Ogólna ocena:

9/10

Auto tanie w eksploatacji, bardzo rzadko lub w ogóle nic się nie psuje. Radość z jazdy. Trzeba jednak dbać o wymianę materiałów i części eksploatacyjnych (kupować jak najlepsze części, oleje i filtry).
Opinia o układzie napędowym:
To najmniejszy diesel więc w założeniu nie jest to auto na wyścigi. Ale i tak bardzo trudno go "zdusić" na skrzyżowaniu. Wzorowa praca silnika w zakresie 1800-2500 rpm.
Opinia o komforcie:
Lepiej prowadzi się przy pełnym obciążeniu. Wyciszenie wnętrza jak na auto z 1995 roku bardzo dobre. Regulacja foteli przednich w 3 płaszczyznach pozwala na przyzwoite dopasowanie.
Opinia o nadwoziu:
Jak to w limuzynie, walizka do pracy, jakiś plecak na wycieczkę, ale nic ponadto. Projektowania czytelności zegarów mogą uczyć się od BMW inne marki.
Opinia o układzie jezdnym:
Auto prowadzi się świetnie (może dlatego że ma bardzo niskie zawieszenie). Trzeba uważać na lodzie i śniegu i na wszystkich śliskich nawierzchniach, jak przy każdym aucie z tylnym napędem. Trochę za lekki tył.

Średnie oceny BMW SERIA 3

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak
58.82%
głosów 20
Raczej tak
38.24%
głosów 13
Trudno powiedzieć
2.94%
głosów 1
Raczej nie
0.00%
głosów 0
Nie
0.00%
głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.7/10
Hamulce
8.7/10
Parkowanie
8.5/10
Napęd
Elastyczność
7.7/10
Skrzynia biegów
8.3/10
Silnik
8.6/10
Przyspieszenie 0-100km
7.6/10
Przyspieszenie 60-120km
7.7/10
Przyspieszenie 80-120km
7.9/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.2/10
Resorowanie z obciążeniem
7.9/10
Fotele przednie
8.7/10
Fotele tylne
7.1/10
Jazda z kompletem pasażerów
7.2/10
Wyciszenie
7.9/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
8.0/10
Przestrzeń z tyłu
6.6/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
8.8/10
Bagażnik
7.8/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.6/10
Możliwość aranżacji
7.5/10
Karoseria
8.6/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
8.6/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.0/10
Widocznośc do tyłu
7.6/10
Widoczność w lusterkach
8.4/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
4.6/10
Elektronika
4.6/10
Naprawy
Niezawodność
4.1/10
Koszty napraw
3.6/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Komfort jazdy
5
Niezawodność
4
Układ jezdny
4
Napęd
4
Spalanie
3
Wnętrze
2
Nadwozie
1
Widoczność
1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie
6
Nic
5
Wentylacja i ogrzewanie
2
Układ jezdny
2
Inne
2
Awaryjność
1
Widoczność
1
Wnętrze
1
Nadwozie
1
Napęd
1
Przydatne informacje

Osoby zainteresowane autem BMW seria 3 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi A4.

Najciekawsza opinia użytkownika o BMW seria 3

Zdjęcie użytkownika

użytkownik: Radek

liczba głosów: 89

BMW seria 3 2000 150KM 1995r. coupe

Ocena ogólna

- jestem z samochodu bardzo zadowolony, biorąc pod uwagę wiek i przebieg jest w idealnym stanie - nigdy nie zawiódł - zawsze uruchamia się bez problemu bez względu na pogodę (z wyjątkiem o którym pisałem, jednak ten wyjątek dotyczy tylko sytuacji, kiedy silnik wcześniej pracował tylko przez parę minut przy dużej wilgotności)

Układ napędowy

- jest to silnik z o dość dużej mocy, ze sprzęgłem (podobno) usportowionym, więc samochód wymaga umiejętnego przełączania, jednak z odpowiednią wprawą współgra wyśmienicie, - silnik rzędowy 6. cylindrowy, więc przy małych obrotach spokonjy, do spokojnej jazdy, "budzi" się dopiero przy większych obrotach (>= 3000rpm), kiedy to pokazuje swoją dynamikę - jednak muszę przyznać, że silniki V6 (np. w mazdzie 6) mają znacznie lepszą dynamikę przy małych obrotach - jazda bardzo przyjemna w różnych warunkach, dlatego wysokie oceny - skrzynia biegów ma niższe noty nie ze względu na wykonanie, jedynie w mroźne dni po porannym uruchomieniu zdarzało się, że drugi bieg czasami nie załączał tak jak powinien (elastyczność biegów jest jednak bez zarzutu)

Widoczność

- widoczność bez zarzutu, trochę gorzej podczas parkowania: niskie zawieszenie przez co siedzi się nisko i nie widać zbyt dobrze - no ale tutaj wolę niskie zawieszenie

Komfort

- komfort jazdy wyśmienity, samochodem jeździ się przyjemnie, silnik ma przyjemny dzwięk bez wysokich charmonicznych, które mnie osobiście bardzo przeszkadzają - samochód staje się głośny pow. 180km/h i przy dużych szybkościach hałas może być już dokuczliwy, - resorowanie bez zarzutu, samochód trochę twardy, ale mi to odpowiada - mimo wygody siedzeń jazda non stop pow. 500km potrafi zmęczyć - pzednie fotele bardzo elastyczne pod względem ustawień, tylnych nie używałem - czuje się, kiedy samochód jest w pełni obciążony, jednak różnica nie jest znaczna, jest po prostu mniej dynamiczny, co jest oczywiste

Nadwozie

- samochów świetnie zaprojektowany, z bardzo dobrą jakością wykończeń, wszystko jest wygodne i przyjemne w użyciu, nic nie klekocze w bagażniku nawet w 12 letnim samochodzie, - to jest cupe, więc z tyłu niezbyt wiele miejsca, jednak jak na rodzaj nadwozia wygoda bardzo duża (stąd ciągle najwyższa nota) samochód ma 12 lat i miałem tylko 2 rdzewienia: dolna części bocznego, tylnego okna i środek lewych drzwi, jak na 12 lat to bardzo dobry rezultat bardzo wygodne fotele - samochód nie ma wielu podstawek i schowków, pod tym względem raczej surowy, jednak ja nigdy nie zrozumiem picia kawy w samochodzie podczas jazdy

Układ jezdny

- samochód trzyma się jezdni wyśmienicie nawet pow. 200km.h, zawieszenie oceniem bardzo wysoko, - układ kierowniczy oceniam trochę niżej, samochód przy dużych prędkościach staje się trochę narowisty, jednak trzeba pamiętać, że jest to dość mały i lekki samochód - nierówności nawierzchni tłumione perfekcyjnie, nigdy nie miałem poczucia niepewności, wręcz przeciwnie - zakręty bez żadnych przechyłów, - jest to samochód z napędem na tylną oś, więc należy być tego świadomym przy jeździe na śliskiej nawierzchni, czasami w zimie bez łańcuchów nie da rady (tył nie jest tak ciężki jak przód)

Naprawy

- miałem tylko jedną naprawę, którą można uznać za niezwiązaną z eksploatacją: na skutek (najprawdopodobniej) uderzenia kamienia na autostradzie częśc klimatyzacji została uszkodzona i wymagała wymiany - osobiście poprosiłem o wymianę pompy paliwowej, gdzyż wyczytałem, że te montowane fabrycznie (plastikowe) mogą się popsuć i sprawić wiele kłopotu, dlatego zalecane jest wymienić samemu po ok. 150kkm, stara pompa nadal była w bardzo dobrym stanie

Wentylacja i ogrzewanie

- ogrzewanie i wentylacja bardzo sprawne, niższe noty tylko ze względu na słabe usuwanie zaparowania przedniej szyby w mroźne dni (w porównaniu z np. mazdą 6), ok 5-10minut do komfortowej jazdy po rannym uruchomieniu w zimie

Elektryka/elektronika

- nie miałem do tej pory żadnych problemów - właściwie raz, po odebraniu z przeglądu zauważyłem, że na skutek zwarcia zasilanie stopu zostało prawie przepalone, przec co nie było styku, ale to mógł być skutek niewłaściwego przeglądu, gdyż mi się nigdy nic takiego nie zdarzyło - samochód może być trudniejszy w uruchomieniu, kiedy przy dużej wilgotności został uruchomiony tylko na moment (nie zdążył się rozgrzać) - trzeba dodać trochę gazu aby uruchomić

Zobacz również opinie:

BMW seria 3: cabrio, coupe, coupe cabrio, hatchback, kombi, liftback, sedan (limuzyna)

BMW seria 3: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

BMW seria 3: 1.3, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.4, 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, 3.5

BMW seria 3: 2008, 2007, 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1982