Opinia Fiat Bravo T-jet 1.4 turbo 150KM (benzyna) hatchback 2007r., ocena użytkownika (24w5)

Fiat Bravo T-jet 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.4 turbo 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 105 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 5 lat

data oceny: 2015-04-13

liczba wyświetleń: 2286

Spalanie

Ten samochód ma naprawdę "buta" i dlatego 150 koni w mieście nie jest dla tych którzy walczą o oszczędność 0,1 litra na 100 kilometrów. Nie jest też to auto dla niedoświadczonych małolatów, bo jak sodówka uderzy do głowy, to mogą sobie łatwo zrobić kuku. Mam " ciężką nogę" i ciągle się gdzieś spieszę. ALE jeżdżę bezpiecznie - czego i Wam życzę.
benzyna
gaz
Miasto
9.00
-.--
Trasa
7.50
-.--
Cykl mieszany
8.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Ocena ogólna

Dla mnie świetne auto.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Jeśli chodzi o auta klasy kompakt to prowadzenie jest tak pewne jak w fordzie Focusie - czyli bardzo dobre.Trzyma się pewnie drogi nawet przy prędkości 190 km/h. Hamowanie pewne, wszystkie abeesy i teceesy robią swoje. Parkowanie przodem - no cóż kto umie jeździć nie ma problemów, nawet jak ma trochę maski przed sobą, a kto nie umie, niech próbuje jeździć jako kierowca w MPK-a.Tam się siedzi blisko szyby i widać przednie zderzaki. Parkowanie tyłem bajka, zwłaszcza, że mam czujniki cofania.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Napęd i skrzynię biegów (szóstka) oceniam bardzo wysoko - co nie oznacza, że jest to jakaś wyścigówka, ale jako auto klasy kompakt uważam, że to "górna półka".

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Resorowanie i komfort - dla mnie bardzo dobre. Tylne fotele owszem mam ale nie oceniam, bo nigdy na nich nie podróżowałem. Praktycznie tym samochodem jeżdżę sam, bo żona ma swoje auto.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

0/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Z przodu miejsca mam wystarczająco, a mam 186 cm wzrostu. Podróżowałem też tym samochodem na "rodzinne" kilkudniowe wyjazdy. Dwie osoby i bagaż zostawiały jeszcze trochę miejsca.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność bardzo dobra.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Pięć lat użytkowania: elektronika i komputer bezproblemowa, Tylko zegar na przestrzeni około roku spóźnia o jedną minutę. Elektryka Raz wymieniałem żarówkę z przodu (ksenon) i dwa razy żaróweczkę oświetlającą tylną tablicę rejestracyjną.

Elektryka

9/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Samochody wielu różnych marek służą mi od ponad 30 lat i na ich tle Bravo jest bardzo miłym epizodem. Od poprzednich modeli koncern Fiata wykonał olbrzymi skok jakościowy. Być może jet tak, bo mam topowe wyposażenie w tym aucie (ksenony,doświetlanie zakrętów,aut.klima,hill holder,telefon w kierownicy itp) Już w tej chwili żałuję, że już niedługo będę musiał go wymienić na jakiś nowy - bo jak mężczyzna nie może zmienić swojej żony, to musi zmienić choć samochód

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii